Eerste gameplaytrailer van South Park: Snow Day vrijgegeven

Een paar maanden terug kondigde THQ Nordic aan dat we ons begin volgend jaar mogen warm maken voor een nieuwe South Park-game. Begin volgend jaar blijft voorlopig een vaag gegeven, want tot dusver is er geen gerichte datum waarop we kennis zullen kunnen maken met deze coöperatieve actiegame. Geen actie-rpg dus, maar een game waarin je, samen met maximaal drie vrienden, real-time gevechten in 3D zult moeten uitvoeren en dit met de gekende hoofdpersonages Cartman, Stan, Kyle en Kenny.

Een eerste sneak peak naar de gameplay werd gisteren door THQ Nordic en ontwikkelaar Question vrijgegeven waarin we de vier vrienden aan het werk zien op een schoolvrije dag, die ze ten volle willen benutten door onder andere ijsballengevechten op te zetten. Bekijk het vooral zelf in onderstaande trailer.
South Park: Snow Day zal uitkomen op pc, PlayStation 5, Xbox Series X|S en op de Nintendo Switch.

 
Ugh waarom zijn ze nu 3d gegaan…
Met Stick Of Truth hadden ze best een goeie game vast. Ik had daar liever een nieuwe game in gehad.
 
Denk dat het een slimme zet is om het wat om te smijten. Een 3e game in hetzelfde concept ging teveel worden. Kvond de 2e al op het randje eerlijk gezegd..
Ik kijk er erg naar uit!
 
Deze trailer ziet er niet echt turnbased meer uit zoals de eerste twee. Kan me vergissen. Ga toch de reviews en youtube gameplay streams wat afwachten als hij uit is.
 
Terug
Bovenaan