ÉÉN VTM Play4 Een zomer vol herhalingen van herhalingen van herhalingen van …

Kan em ergens wel volgen. Zelf ooit tijdens mijn studies moeten onderzoek doen naar 'dekolonisatie van publieke ruimte' en daar is 1 van de belangrijkste punten ook dat je alles moet duiden. Alleen ja als je de Kampioenen gaat onderwerpen aan zo een comissies stel ik mij de vraag hoe 70% van die afleveringen door die controles geraakt

Zie ook hier: https://www.beyondgaming.be/threads/getouwtrek-op-sociale-media-woke-cancel-culture.3813/
 
Laatst bewerkt:
Scheire en de schepping blijf ik echt een topprogramma vinden. Leuk dat het nog eens wordt uitgezonden op VIER. Dit zijn nog de oude seizoenen die beter waren dan het nieuwste.

In S3 zit Bart De Pauw als panellid.
Ze gaan die toch ook niet censureren / weren, mag ik hopen?
 
De laatste keer dat ze dat opnieuw uitgezonden hadden zat die aflevering er niet bij dacht ik?
Kan mij zelfs niet herinneren dat seizoen 2 of 3 herhaald werden, tot nu…
S1 staat op Streamz en er werden in de loop van de jaren wel veel fragmenten gerecycleerd uit alle seizoenen in andere programma’s….
 
Kan mij zelfs niet herinneren dat seizoen 2 of 3 herhaald werden, tot nu…
S1 staat op Streamz en er werden in de loop van de jaren wel veel fragmenten gerecycleerd uit alle seizoenen in andere programma’s….
Seizoen was nog van één he, vanaf het tweede seizoen zaten ze op vier.
Maar seizoen 2 en 3 hebben ze zeker al eens opnieuw uitgezonden, ik denk zelfs meerdere keren.

Control Pedro hebben ze dan weer veel te vaak heruitgezonden.
Bloot en Speren met Sofie Lemaeire hebben ze bij mijn weten dan weer geen enkele keer heruitgezonden tot nu toe.
 
Verder ook graag De Jaren Stillekens en Van Algemeen Nut…
Met alles wat hier al genoemd is, inspiratie genoeg ipv De Kampioenen, toch?

Bij Vtm mogen ze ook wel eens Sterren & Kometen opnieuw uitzenden.
Zaten altijd wel hilarische stukken in...

Mezelf even citeren, maar 'Van Algemeen Nut' gaat in herhaling vanaf volgende week.
 
Is al paar keer uitgezonden op vtm gold.
Snap niet dat ze steeds de zelfde programmes nemen.
Ons geluk zenden ze ook weer uit.
Zou kunnen ja, maar ik zit niet altijd op vtm gold te kijken.
Nu ben ik naar the A-team aan het kijken op vtm gold en dat is net na Wat nu weer?, daarmee dat ik daar nu geregeld een stukje van zie.

Wat ik wel al van in het begin van die vtm gold er is raar vind, is dat ze programma's uitzenden die vroeger niet eens op vtm te zien waren.
 
Is al paar keer uitgezonden op vtm gold.
Snap niet dat ze steeds de zelfde programmes nemen.
Ons geluk zenden ze ook weer uit.
En elke keer opnieuw ook een paar afleveringen om dan weer vanaf de 1e aflevering te beginnen... vreemd allemaal.
 
Zijn waarschijnlijk dingen die vroeger op kanaal2/ka2/2be/... werden uitgezonden?
Denk dat er nog veel meer dingen zijn uitgezonden die niemand zich nog kan herinneren hoor :)
 
Zijn waarschijnlijk dingen die vroeger op kanaal2/ka2/2be/... werden uitgezonden?
Denk dat er nog veel meer dingen zijn uitgezonden die niemand zich nog kan herinneren hoor :)
Ik vermoed dat dat een reactie was op mijn bericht?
Wat ik wel al van in het begin van die vtm gold er is raar vind, is dat ze programma's uitzenden die vroeger niet eens op vtm te zien waren.
Baantjer en Schone schijn zijn twee voorbeelden van programma's van de vrt die nu op vtm gold uitgezonden werden of misschien nog worden?
 
Baantjer en Schone schijn zijn twee voorbeelden van programma's van de vrt die nu op vtm gold uitgezonden werden of misschien nog worden?

Ja, inderdaad, dus geen idee wat dat daar op gold staat te doen.
Heb persoonlijk wel genoten van de heruitzendingen van Kriebels (twee seizoenen hebben ze getoond, maar er was nog een derde ook, dacht ik).
 
Ik vermoed dat dat een reactie was op mijn bericht?

Baantjer en Schone schijn zijn twee voorbeelden van programma's van de vrt die nu op vtm gold uitgezonden werden of misschien nog worden?
Allo Allo en Are You Being Served heb ik ook al zien passeren dit voorjaar.
 
Terug
Bovenaan