ÉÉN VTM Play4 Een zomer vol herhalingen van herhalingen van herhalingen van …

Alles wat hier genoemd is, wat VRT betreft, komt er helaas niet….

Er komen herhalingen van Kamp Waes en wat losse afleveringen van De Klas en Het Huis…

*zucht*
 
Vtm gold is de ideale zender op gebied voor programmas van vroeger.
Echter blijft het vreemd het weinige aanbod dat ze bieden.
Sos piet herhaling was gedaan en word meteen weer uitgezonden.
Idem met nonkel jef.
 
Vtm gold is de ideale zender op gebied voor programmas van vroeger.
Echter blijft het vreemd het weinige aanbod dat ze bieden.
Sos piet herhaling was gedaan en word meteen weer uitgezonden.
Idem met nonkel jef.

Ja, ook al denk ik dat mijn persoonlijke favorieten van vroeger eerder bij VRT zitten…
Veel woestijnvis zaken zoals de eerste seizoenen van De Slimste Mens of bijvoorbeeld De Laatste Show zouden ook welkom zijn…

Maar nee, terug opnieuw De Kampioenen dus…

Ik denk dat ik dit topic maar eens doormail naar de VRT …
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Er is toch nog eens zo'n programma geweest waarbij ze jongeren een periode op internaat stuurde bij bijvoorbeeld het leger of een boerderij

Edit: "De jeugd van tegenwoordig" noemde dat blijkbaar
Dat mogen ze nog wel eens uitzenden

  • Tijdens een vertalingstest Frans werd "een haan" door een van de leerlingen vertaald als "un coucelecou".
  • De Franse uitdrukking "tomber dans les pommes" werd vertaald als "in de pompbak vallen".
 
Naast Kamp Waes, De Klas, Het Huis, De Kampioenen, … krijgen we nu ook nog herhalingen van Merci voor de muziek.
Zat er eigenlijk iemand te wachten op iets uit dit rijtje?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
Er is toch nog eens zo'n programma geweest waarbij ze jongeren een periode op internaat stuurde bij bijvoorbeeld het leger of een boerderij

Edit: "De jeugd van tegenwoordig" noemde dat blijkbaar
Dat mogen ze nog wel eens uitzenden
Daar zouden beter nog eens een nieuw seizoen van maken ipv heruitzendingen.
 
Die Spartcaus Run op VTM is best nog amusant. Verschoten van Tourist Lemc en Christopher Timmerman.
In hun 1e aflevering 2 van de zwakste kandidaten laten opdraven was wel niet zo'n slimme zet denk ik, want dat was niet om aan te zien
 
Scheire en de schepping blijf ik echt een topprogramma vinden. Leuk dat het nog eens wordt uitgezonden op VIER. Dit zijn nog de oude seizoenen die beter waren dan het nieuwste.
 
Kan em ergens wel volgen. Zelf ooit tijdens mijn studies moeten onderzoek doen naar 'dekolonisatie van publieke ruimte' en daar is 1 van de belangrijkste punten ook dat je alles moet duiden. Alleen ja als je de Kampioenen gaat onderwerpen aan zo een comissies stel ik mij de vraag hoe 70% van die afleveringen door die controles geraakt
 
Terug
Bovenaan