ÉÉN VTM Play4 Een zomer vol herhalingen van herhalingen van herhalingen van …

De heruitzendingen zijn prima, op iets te weinig kampioenen na nog, mag gerust van één naar drie-vier afleveringen per dag gaan.
 
Samson en gert in plaats van de kampioenen
Willy's en Marjetten
Buiten de zone

Canvas heeft wel altijd een heel boeiende filmzomer. Vier zend naar gewoonte weer volledig de lotr reeks uit denk ik maar eerst de drollen van de hobbit. Verschiet niet als daarna ook Harry Potter volgt.
ons geliefde Thuis opvangen, dat wordt niet gemakkelijk. Aftellen naar de eerste week van September mijn vriend :hug:
 
En Play4... tja, uitgezonderd van hun toppers De Slimste Mens en De Mol draait deze zender op herhalingen…
Als ik dit uit de op lees, moet ik altijd nog eens aan deze quote denken uit De Slimste Mens van jaren terug.

 
Herexamen
Tien Voor Taal
Zeg eens Euh
De Drie Wijzen
Rosa (& Modest)

HT&D
Tartufo
Windkracht 10
De Droomfabriek
Jambers
 
Laatst bewerkt:
Redactie is ook nog zo'n old school serie.

VTMgold onlangs nog een aflevering gezien van Slisse en Cesar.
 
De heruitzendingen zijn prima, op iets te weinig kampioenen na nog, mag gerust van één naar drie-vier afleveringen per dag gaan.
ik begin toch meer en meer te denken dat jij die kerel uit blind getrouwd bent. Het enige waar ik nog niet aan uit ben is waarom je bij de politie in Roeselare werkt en je toch vrij ver van Roeselare woont..
 
Ik denk dat de VRT nog kijkers gaat winnen met de herhalingen van de Kampioenen als de VTM met zo'n dingen blijft komen als de spartcaus run. Hoe slecht is dat seg :rofl:
 
Michel Wuyts daarbij maakt het zeker niet beter. Ben anders wel benieuwd hoe Dirk Van Tichelt het parcours gaat slopen!
 
Terug
Bovenaan