ÉÉN VTM Play4 Een zomer vol herhalingen van herhalingen van herhalingen van …

Slyke

Well-known member
Summer is here, dus de klassieke Vlaamse zenders gaan op winterslaap.
Begrijpelijk enigszins, want de ene helft van de kijkers ligt op een strand met cocktails in de hand en de andere helft zal wel streamen, als het nodig is…
Maar toch, voor die regendagen, kunnen ze niet wat moeite doen om eens iets te herhalen wat we al lang niet meer gezien hebben?

Op Één krijgen we (hou u vast) de gebruikelijke herhalingen van De Kampioenen, zodat de nieuwe generaties elke quote ook uit het hoofd kunnen leren.
Op VTM doet men zelfs al de moeite niet meer om complete reeksen te herhalen, maar zenden ze maar wat willekeurige afleveringen uit, van onder andere Wat Als en Liefde Voor Muziek…
En Play4... tja, uitgezonderd van hun toppers De Slimste Mens en De Mol draait deze zender op herhalingen…

Als we dan toch herhalingen krijgen, welk programma (dat niet op streamingdiensten is terug te vinden), zouden jullie graag terugzien?

Hier alvast grote honger Naar Het Swingpaleis… volumeknop open en feestje voor de TV! 😊

Oh ja, dit weekend marathonuitzending van Glastonbury op BBC, wat zeker ieder jaar een aanrader is…
De live broadcasts van BBC zijn meestal van zeer hoge kwaliteit!
 
Het Swingpaleis is geweldig, wij hebben de laatste oud op nieuw zo’n oude oudjaarsaflevering opgezet, GEWELDIG.
 
Samson en gert in plaats van de kampioenen
Willy's en Marjetten
Buiten de zone

Canvas heeft wel altijd een heel boeiende filmzomer. Vier zend naar gewoonte weer volledig de lotr reeks uit denk ik maar eerst de drollen van de hobbit. Verschiet niet als daarna ook Harry Potter volgt.
 
De zomer lijkt bij sommige zenders al half ingezet.

De VRT heeft een overzicht gegeven en ze zijn hun herhalingen vergeten, er is focus op "nieuwe" programmering met oa buitenlands aangekochte series en uiteraard sport:

Ik denk dat er op VRT Nu weer een aantal nostalgische shows uit het archief worden boven gehaald, dus het kan zijn dat je De Droomfabriek tegen komt (of series uit de jaren 50).
 
Zeg eens euh, Herexamen, Notenclub,..

Dat waren ook wel leuke programma’s. Zelfs de programma’s uit mijn kindertijd wil ook nog wel is terug bekijken :)
 
Duel met Luk Alloo, denk ik nu opeens aan…
Dát zou ik héél graag nog eens terugzien!

 
Werd onlangs opnieuw uitgezonden (misschien zelfs nog steeds)

Eerste film + serie (seizoen 1 en 2) te bekijken via VTM GO.
Weet ik, heb toen gekeken, maar is toch nog altijd beter dan een herhaling van hun comedy panelquizzen van 3 jaar geleden
 
Wordt Flikken ooit heruitgezonden? Heb het op DVD en weet niet of die serie algemeen als oké wordt beschouwd, maar ik ben er mee opgegroeid en lijkt me toch een degelijke serie.

Of Heterdaad.
 
Wordt Flikken ooit heruitgezonden? Heb het op DVD en weet niet of die serie algemeen als oké wordt beschouwd, maar ik ben er mee opgegroeid en lijkt me toch een degelijke serie.

Of Heterdaad.
Flikken herhalen ze nu (of sowieso recent nog tegengekomen)
OP VRT NU ook eerste 8 seizoenen te bekijken.

Heterdaad ook 4 seizoenen via VRT NU.
 
Verder ook graag De Jaren Stillekens en Van Algemeen Nut…
Met alles wat hier al genoemd is, inspiratie genoeg ipv De Kampioenen, toch?

Bij Vtm mogen ze ook wel eens Sterren & Kometen opnieuw uitzenden.
Zaten altijd wel hilarische stukken in...
 
Op VTM mogen ze Raf & Ronny en Sketch a Gogo nog wel eens heruitzenden.
Of in het geval van Raf & Ronny eens volledig op VTM Go zetten.
 
Terug
Bovenaan