Een nieuwe keuken

Prijs en geen 'natuurlijke feeling'.

Dat is het dan ook wel weer, want dat is gewoon quasi onverwoestbaar.



Met uitzondering van stoot/punt schade inderdaad. Dan kan je in theorie tegenkomen dat er een schilfertje afvliegt ofzo.
als je een dekton variant neemt die niet volledig ff is, maar met een licht reliëf, vond ik die feeling, vrij goed mee vallen hoor.
Momenteel was er bij onze nieuwe keueken niet genoeg budget voor een Dekton blad, maar de kans is zeer groot dat we het blad over een jaar of vijf toch gaan vervangen door Dekton. (ik ben echt een grote fan van het materiaal)
 
Zijn toestellen van Miele de meerprijs waard tov vb Siemsns?
Ik vind dit altijd een moeilijke. Wij hebben zelf keukentoestellen van Miele (oven / microgolf, warmhoudlade, ingebouwd koffieapparaat, dampkap en inductiekookplaat) en ben hier wel erg tevreden van. Deze toestellen zijn een dikke 10 jaar oud. Enkel onze kookplaat heeft het recent begeven.

Maar of het nu echt de meerprijs waard is? In ieder geval haal je topkwaliteit in huis, daar moet je niet aan twijfelen. Al lijkt Siemens me tegenwoordig ook wel hoogwaardige toestellen af te leveren. Hoelang die toestellen gemiddeld meegaan heb ik geen idee van ..
 
We zijn aan het rondhoren voor een nieuwe landelijke keuken. Qua looks willen we zeer graag voor eik fineer gaan, al zitten we met de vrees dat dit snel vlekken achterlaat. Is die vrees terecht of valt dit goed mee?
 
Ik vind dit altijd een moeilijke. Wij hebben zelf keukentoestellen van Miele (oven / microgolf, warmhoudlade, ingebouwd koffieapparaat, dampkap en inductiekookplaat) en ben hier wel erg tevreden van. Deze toestellen zijn een dikke 10 jaar oud. Enkel onze kookplaat heeft het recent begeven.

Maar of het nu echt de meerprijs waard is? In ieder geval haal je topkwaliteit in huis, daar moet je niet aan twijfelen. Al lijkt Siemens me tegenwoordig ook wel hoogwaardige toestellen af te leveren. Hoelang die toestellen gemiddeld meegaan heb ik geen idee van ..
Pech kan je altijd hebben, maar kookplaat na 10 jaar is wel vrij snel, zeker voor zo een duur merk.
 
Ferm. Is dat wat stevig zo dat overhangende deel? Ik zie mijn kinderen hunne kop daar al tegen stoten :D
 
Ferm. Is dat wat stevig zo dat overhangende deel? Ik zie mijn kinderen hunne kop daar al tegen stoten :D
Wel dat vroeg ik mij ook af, want dat was een aftertought. Maar ja dat is redelijk massief, ook al lijkt het dun. Ik ben blij dat het een beetje afgerond is voor de hoofdjes van mijn kindjes :) De bedoeling is ook dat daar 2 krukken komen dus dat is een natuurlijke barriere
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
heel netjes! leuke ingefreesde grepen ook. Zou ik mogen vragen wat +- het budget is voor zo iets?
Geen spijt van die volle hoogte kasten? (ipv bvb 2 delen) Hoe hoog zijn ze +-?

Spijt kan ik nog ni zeggen want we wonen er nog niet :) rond de 40k.. De reden dat we overboard zijn gegaan is omdat we nu ook eigenlijk bijna altijd in de keuken vertoeven, dit is de meest gebruikte ruimte in het huis en pakt dus ook bijna de helft van de ruimte in ofzo
Maar ik denk niet dat er spijt zal zijn. Ze zijn 2.5m hoog, maar toen ik ze opendeed was dat niet zwaar ofzo.. Het zijn ook niet allemaal gewoon kasten.



VLNR:

De 2 linkse zijn eigenlijk een ontbijtkast waarvan de deuren inschuiven.
Daarnaast een kast met uitschuifbare rekjes.
Dan de frigo met klein vriesvak(amerikaanse frigo in de berging voor ijs en drank enzo)
3 kasten met 2 schuiven.
Kast boven microgolfoven en oven en onderaan nog een uitschuifbaar rekje.

 
Spijt kan ik nog ni zeggen want we wonen er nog niet :) rond de 40k.. De reden dat we overboard zijn gegaan is omdat we nu ook eigenlijk bijna altijd in de keuken vertoeven, dit is de meest gebruikte ruimte in het huis en pakt dus ook bijna de helft van de ruimte in ofzo
Maar ik denk niet dat er spijt zal zijn. Ze zijn 2.5m hoog, maar toen ik ze opendeed was dat niet zwaar ofzo.. Het zijn ook niet allemaal gewoon kasten.



VLNR:

De 2 linkse zijn eigenlijk een ontbijtkast waarvan de deuren inschuiven.
Daarnaast een kast met uitschuifbare rekjes.
Dan de frigo met klein vriesvak(amerikaanse frigo in de berging voor ijs en drank enzo)
3 kasten met 2 schuiven.
Kast boven microgolfoven en oven en onderaan nog een uitschuifbaar rekje.

Merci! Heel verhelderend, ook dezelfde frigo als die wij gaan pakken denk ik haha (siemens iq700 hyperfresh? :biglaugh: )
Nu ik dit zie twijfel ik wat over hoe we onze kasten "in twee" snijden.
Nog eens merci iig voor richtprijs en alle details. Heel netjes.

Wij zitten hier ook 80% in de keuken, dus dat gaat ook de grootste / chiqueste ruimte van het huis worden.
Hier is onze keuken wand:
Komen nog 2 eilanden voor dan.
 
Laatst bewerkt:
Merci! Heel verhelderend, ook dezelfde frigo als die wij gaan pakken denk ik haha (siemens iq700 hyperfresh? :biglaugh: )
Nu ik dit zie twijfel ik wat over hoe we onze kasten "in twee" snijden.
Nog eens merci iig voor richtprijs en alle details. Heel netjes.

Wij zitten hier ook 80% in de keuken, dus dat gaat ook de grootste / chiqueste ruimte van het huis worden.
Hier is onze keuken wand:
Komen nog 2 eilanden voor dan.
Het is idd de IQ700 :)

Boah het is niet dat die kast in 2 doen functioneel zoveel anders is. Jullie gaan gewoon een extra lijn hebben in jullie kasten. Ik vond het wel handig om onderaan de kast open te kunnen doen voor boven erin te gaan. Want ge geraakt daar ni zo genmakkelijk aan :p
 
Spijt kan ik nog ni zeggen want we wonen er nog niet :) rond de 40k.. De reden dat we overboard zijn gegaan is omdat we nu ook eigenlijk bijna altijd in de keuken vertoeven, dit is de meest gebruikte ruimte in het huis en pakt dus ook bijna de helft van de ruimte in ofzo
Maar ik denk niet dat er spijt zal zijn. Ze zijn 2.5m hoog, maar toen ik ze opendeed was dat niet zwaar ofzo.. Het zijn ook niet allemaal gewoon kasten.



VLNR:

De 2 linkse zijn eigenlijk een ontbijtkast waarvan de deuren inschuiven.
Daarnaast een kast met uitschuifbare rekjes.
Dan de frigo met klein vriesvak(amerikaanse frigo in de berging voor ijs en drank enzo)
3 kasten met 2 schuiven.
Kast boven microgolfoven en oven en onderaan nog een uitschuifbaar rekje.

Die ontbijtkast met zo'n inschuivende deuren is echt prachtig. Mooie keuken!
 
Iemand goeie (of slechte) ervaringen met keukenbouwers in Oost-Vlaanderen/Vlaams-Brabant?
 
Terug
Bovenaan