Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Goed nieuws, meteen 21 concurrenten uitgeschakeld voor de fles wijn. :coolbrows:
 
Dat plan 2020 - 2025 mag dan ook meteen de vuilbak in ?

Dit bestuur weet precies nog niet hoeveel kritiek Kompany op zich nam en hoe het kan stormen. Misschien toch eens gaan informeren aan Verschueren want ik zie Toverbeke daar nog niet staan.

Burnley, de ploeg met een gemiddelde leeftijd van 29,96jaar oud, in youht we trust :rofl: ook wel de ploeg en de competitie om zijn soort voetbal te spelen.

Zo'n foute beslissing van de 2 kanten als dit klopt, het laatste stukje romantiek verdwijnt uit het Astrid park. Enkel cijfers tellen dus nog
 
Ongelooflijk toch indien dit waar is. Bij Anderlecht kan hij niks verkeerd want hij is een held voor vele supporters. Beetje gaan coachen in the championship :laugh:
 
serieuze vraag als niet anderlecht volger: ligt het niet aan mogelijke onvrede met bestuur dat hij andere oorden wil opzoeken?

Er is wel al eventjes wrevel tussen Kompany en het duo Verbeke/VDHaute.

Die laatste 2 hadden blijkbaar hogere verwachtingen van dit seizoen. Kompany dit seizoen al bijna buiten gelegen.

Die 3de plaats, met vaak goed voetbal nochtans een goede prestatie. Maar onze kern werd mss wat overschat door bepaalde persoenen.

Als ze nu met Mazzu afkomen, toch weer een ferme knauw in het vertrouwen van Verbeke en co.

De keuze voor Burnley van Kompany lijkt mij toch vooral vanuit familiaal oogpunt. Burnley niet ver van Manchester. En was de belofte van Kompany aan zijn vrouw om na 4 jaar terug te keren. Het werd helaas een jaartje vroeger. Hopelijk beseffen Verbeke en co dat ze hier een groot risico nemen. Als dit misloopt, kan dit wel eens in hun gezicht ontploffen.
 
Zal moeilijk worden denk ik, Burnley staat er financieel niet al te best voor en zal zijn beste spelers moeten verkopen.
 
Begrijp die keuze ook totaal niet. Sportief gezien dan.
Ik vind het ook totaal onverklaarbaar. Een ploeg die 10 jaar lang door clubicoon Dyche werd gecoacht, net gedegradeerd is, gekend staat om een directe en fysieke speelstijl en door de degradatie vervroegd heel wat financiële leningen moet terugbetalen...dat lijkt me toch zowat de allerslechtste job die je je kan inbeelden voor een beginnende trainer zoals Kompany. Geen geld voor transfers en een voetbalideologie die haaks staat op het DNA van Burnley.

Gladbach of Wolfsburg had ik zeker nog kunnen begrijpen maar dit...ik snap er niks van.
 
Ik vind het ook totaal onverklaarbaar. Een ploeg die 10 jaar lang door clubicoon Dyche werd gecoacht, net gedegradeerd is, gekend staat om een directe en fysieke speelstijl en door de degradatie vervroegd heel wat financiële leningen moet terugbetalen...dat lijkt me toch zowat de allerslechtste job die je je kan inbeelden voor een beginnende trainer zoals Kompany. Geen geld voor transfers en een voetbalideologie die haaks staat op het DNA van Burnley.

Gladbach of Wolfsburg had ik zeker nog kunnen begrijpen maar dit...ik snap er niks van.
De enige reden is dat het "dicht" bij zijn schoonfamilie is, maar dat lijkt me geen goed argument voor uw carrière.
 
Terug
Bovenaan