Een Déjà Vuutje: Kompany in 2023? (Tombola!)

Waar hangt Kompany uit na de zomer van 2023?


  • Totaal aantal stemmers
    129
  • Opiniepeiling gesloten .
Als we die Sacha Tivoleri mogen geloven gaan ze hem dus effectief naar de uitgang duwen, tjonge jonge.

En dan zijn er geruchten dat Hasi terugkomt. Geef mijn portie maar aan de hond jongens.
 
Ik heb afgelopen seizoen leuke dingen gezien onder Kompany, maar ook matchen geweest waar ge u afvraagt wat ge in godsnaam aan het kijken zijt.

Voetbal is al veel realistischer geworden dan zijn 1e seizoen dus daar heeft toch al wel progressie gemaakt.

Met wat geluk speel je dit seizoen gewoon tot diep in de PO mee voor de titel, met wat pech val je ook naast PO1. Het lag kort bij elkaar, maar op zich staat dit team gewoon waar het hoorde te staan.

Als persoon is Kompany gewoon de juiste persoon op de juiste plaats op dit moment. Niemand gaan nog zoveel krediet krijgen als hem en "namen" gaan ze ook niet kunnen halen.

Consistentie is soms nog wat te ver zoek, maar dat telt ook voor het hele team.
Ook geen enkele coach die het zal aandurven om (met afwisselend succes) zoveel jongeren een kans te geven in de 1e ploeg

Als hij zelf wil vertrekken naar een Engelse 2e klasse en zijn process de rug toekeert, mag hij van mij wel per direct vertrekken en moet hm zen kop ook niemeer int park laten zien
 
Als hij zelf wil vertrekken naar een Engelse 2e klasse en zijn process de rug toekeert, mag hij van mij wel per direct vertrekken en moet hm zen kop ook niemeer int park laten zien
serieuze vraag als niet anderlecht volger: ligt het niet aan mogelijke onvrede met bestuur dat hij andere oorden wil opzoeken?
 
serieuze vraag als niet anderlecht volger: ligt het niet aan mogelijke onvrede met bestuur dat hij andere oorden wil opzoeken?
Als ze hem naar de uitgang pushen is het natuurlijk wel anders 😊

Ik kan niet meteen zien waarom er onvrede zou zijn met het bestuur ? Moest het echt zo zijn dan is de ploeg nog zieker dan vlak na de overname van Coucke.
 
Ik heb afgelopen seizoen leuke dingen gezien onder Kompany, maar ook matchen geweest waar ge u afvraagt wat ge in godsnaam aan het kijken zijt.

Voetbal is al veel realistischer geworden dan zijn 1e seizoen dus daar heeft toch al wel progressie gemaakt.

Met wat geluk speel je dit seizoen gewoon tot diep in de PO mee voor de titel, met wat pech val je ook naast PO1. Het lag kort bij elkaar, maar op zich staat dit team gewoon waar het hoorde te staan.

Als persoon is Kompany gewoon de juiste persoon op de juiste plaats op dit moment. Niemand gaan nog zoveel krediet krijgen als hem en "namen" gaan ze ook niet kunnen halen.

Consistentie is soms nog wat te ver zoek, maar dat telt ook voor het hele team.
Ook geen enkele coach die het zal aandurven om (met afwisselend succes) zoveel jongeren een kans te geven in de 1e ploeg

Als hij zelf wil vertrekken naar een Engelse 2e klasse en zijn process de rug toekeert, mag hij van mij wel per direct vertrekken en moet hm zen kop ook niemeer int park laten zien
Kompany wilde niet vertrekken. Ze gaan dit uit respect misschien wel zo communiceren maar Verbeke en Vandenhaute dachten dat er dit seizoen al wel voor de titel gespeeld kon worden en sinds eind vorig jaar is er wat wrevel tussen hen.
 
sorry, maar dat is toch compleet van de pot gerukt
Ja en dat baart mij zware zorgen. Als ze nu met Mazzu afkomen denken ze dat die zijn kunststukje direct weer kan omzetten in een titel of zo.
Bij Vandenhaute is het ROI willen zien op zijn investering, bij Verbeke is het vooral niet zelf geviseerd willen zien voor de paar matige transfers waar hij mee afgekomen is vrees ik.
 
Kompany wilde niet vertrekken. Ze gaan dit uit respect misschien wel zo communiceren maar Verbeke en Vandenhaute dachten dat er dit seizoen al wel voor de titel gespeeld kon worden en sinds eind vorig jaar is er wat wrevel tussen hen.
Tja het had gekund natuurlijk, maar dan moest gewoon alles meezitten (zelf beter spelen + wat geluk met resultaten tegenstanders)

Als ze voor de titel willen spelen zullen ze toch wat meer centen er tegen moeten smijten.
 
Kompany gaat nooit zelf vertrekken , alleen door het pushen van het bestuur .
Man man wa gaat het worden .
Die rioolgazetten geloof ik toch ni
 
Als Kompany op deze moment vertrekt is het toch wel een roemloze exit, en dan nog halfweg het "proces", om het zo te zeggen. Nuja, moest er dan een trainer komen met meer ervaring ben ik wel benieuwd of die het effectief beter gaat doen, of dat de Kompany-criticasters het bij het verkeerde eind hadden. In ieder geval weer een nieuwe periode van instabiliteit...
 
De betere spelers kwamen vooral voor de naam Kompany. De jonge ketjes kijken ook enorm op naar hun voorganger/idool en zien dat ze kansen krijgen dus grotere kans dat ze bijtekenen.

Als het waar is mogen ze daar blij zijn dat het seizoen gedaan is en gaat de volgende coach heel stevig in zijn schoenen moeten staan
 
Wel benieuwd wanneer iets officieel naar buiten gaat komen wat betreft Kompany
 
Terug
Bovenaan