Een aardig donsdeken voor een degelijke prijs

Merlin

Redacteur
Hallo,

We zijn op zoek naar een niet al te duur, maar goed donsdeken aangezien we nog met die crap van Ikea zitten en dat steekt me stilaan tegen 😛

Ik zie online ook dat er specifieke zomer- en winterdekbedden zijn, net als vierseizoensdekbedden. Maar wat valt aan te raden?

Alvast bedankt!
 
Ik ken die van de Ikea niet maar heb onlangs 1 gekocht op vakantieveilingen, zo 4 seasons waar je een dik en dun deel kan samenknopen om 1 heel dik te krijgen in de winter, adviesprijs zou 150 zijn maar dat klopt daar nooit, soortgelijk gevonden online voor 65 maar had mijn wel nog voor 25 euro + 5.95 shipping.

Is wat te groot voor mijn bed ( 240x220 en bed is 180x200 maar maakt weinig uit ) geen idee welk merk maar kwaliteit is wel in orde, heb het nu in het geheel op mijn bed maar begint al te warm te worden s'nachts.

Wat aan te raden valt is wat je zelf wilt, een 4 seasons kan alles, een zomer dekbed kan wat te koud zijn in de winter maar hangt ook af of je verwarming op je slaapkamer aan zet etc, ik heb eigenlijk hiervoor altijd een zomer dekbed gehad in elk seizoen maar kheb ook niet snel koud.
 
Uw donsdeken gaat altijd groter zijn dan uw bed zelf he, want het moet over de zijkanten kunnen liggen.
Wel ja, mijn vorig was ook groter dan mijn bed maar dit is nog een slag groter en eigenlijk te groot.
Als het netjes en gelijk ligt dan heb ik aan beide zijden van het bed nog een stuk op de grond liggen, met mijn vorig kwam dit wel over de randen maar niet tot op de grond.
 
Terug
Bovenaan