EA SPORTS FC 24

zonder te willen zeuren maar scripting voelt sterker dan ooit
Mijn laatste match eergisteren, stond aan de rust 5-3 voor. Ik was iets beter en had gevoel toch de match onder controle te hebben.

2e helft start en voel direct dat zijn spelers opeens gewoon al mijn spelers kunnen voorbij lopen, mijn keeper kan ineens niets meer pakken, hij scoort zelfs 2 goals van super ver.

Ben in de 2e helft zelfs 0 keer tot aan zijn doel geraakt en ben 5-8 verloren!

Nog nooit heb ik een match zoveel bullshit gevonden.

Ik wil online spelen in fut met mijn teampje met ne copain die het spel gaat kopen en van 0 beginnen. Kan ik sb doen met mijn ploegsje en dat in zijn sb vooruitgang?

Beiden zegt ge dus? Nice

Maar 1 iemand moet toch opstarten uit zijn lijst?

Jep.
Ga naar Coop Lobby > voeg uw vriend toe > host kiest tussen volgende modes:

- Squad Battles
- Rivals
- Friendlies

Pas op: als 1 van de 2 al aan de limiet van wekelijkse SB matchen zit, dan krijgt niemand de punten.

Jep.
Ga naar Coop Lobby > voeg uw vriend toe > host kiest tussen volgende modes:

- Squad Battles
- Rivals
- Friendlies

Pas op: als 1 van de 2 al aan de limiet van wekelijkse SB matchen zit, dan krijgt niemand de punten.
Maar dus alles met de host zijn ploeg en ook zijn SB lijst?

Denk dat de scripting eens mijn zijde zat. Tegenstander met 3 icons en andere goede spelers. Na een paar minuten sta ik al 2-0 achter en merk dat hij echt te sterk is.

Door een mooie actie kan ik echter tegen scoren en dan was het alsof alles ineens super vlot en makkelijk ging. Elke pass kwam aan, dribbels lukten allemaal.

Uiteindelijk 2-8 gewonnen…

Mijn laatste match eergisteren, stond aan de rust 5-3 voor. Ik was iets beter en had gevoel toch de match onder controle te hebben.

2e helft start en voel direct dat zijn spelers opeens gewoon al mijn spelers kunnen voorbij lopen, mijn keeper kan ineens niets meer pakken, hij scoort zelfs 2 goals van super ver.

Ben in de 2e helft zelfs 0 keer tot aan zijn doel geraakt en ben 5-8 verloren!

Nog nooit heb ik een match zoveel bullshit gevonden.
Doe zoals mij en stopt met die shit online te spelen, scripted BS tot en met. Gedaan met uw ergernissen :)

Mijn vrouwenteam op full chem gekregen.

IMG_2352.jpeg

Ik heb dit jaar al wat pack luck gehad :unsure:. Enkel Gatuso, Robertson, VVD & Macmanaman gekocht. Heb dan ook nog Drogba & Haaland op de bank zitten (ook gepacked). Heb voorbije twee Fifa's geen deftige pulls gehad, ze zijn zwaar aan't compenseren nu : '). Ook bijna al mijn die 81/82/82x packjes zijn spelers hoger dan 85 die ik pull, dus fodder genoeg om sbc's te doen...

Schermafbeelding-2023-11-12-212709.png

Terug
Bovenaan