Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn laatste match eergisteren, stond aan de rust 5-3 voor. Ik was iets beter en had gevoel toch de match onder controle te hebben.zonder te willen zeuren maar scripting voelt sterker dan ooit

Beiden zegt ge dus? NiceYup, hij krijg de sb punten ook![]()
Beiden zegt ge dus? Nice
Maar 1 iemand moet toch opstarten uit zijn lijst?
Maar dus alles met de host zijn ploeg en ook zijn SB lijst?Jep.
Ga naar Coop Lobby > voeg uw vriend toe > host kiest tussen volgende modes:
- Squad Battles
- Rivals
- Friendlies
Pas op: als 1 van de 2 al aan de limiet van wekelijkse SB matchen zit, dan krijgt niemand de punten.
Maar dus alles met de host zijn ploeg en ook zijn SB lijst?
Doe zoals mij en stopt met die shit online te spelen, scripted BS tot en met. Gedaan met uw ergernissenMijn laatste match eergisteren, stond aan de rust 5-3 voor. Ik was iets beter en had gevoel toch de match onder controle te hebben.
2e helft start en voel direct dat zijn spelers opeens gewoon al mijn spelers kunnen voorbij lopen, mijn keeper kan ineens niets meer pakken, hij scoort zelfs 2 goals van super ver.
Ben in de 2e helft zelfs 0 keer tot aan zijn doel geraakt en ben 5-8 verloren!
Nog nooit heb ik een match zoveel bullshit gevonden.

Ik heb een gelijkaardig team, speelt best goed ja!Speelt da wat goed?
Zeer zeker. De vrouwen zijn natuurlijk wel wat kleiner en minder sterk, maar wel beter in dribbelen vind ik.Speelt da wat goed?
Morgan zit bij mij op de bank als wissel.
Kheb die ook gedaan, een 85 die 35 k waard was... Lucky you, en gans zonder fodder hier nu

. Enkel Gatuso, Robertson, VVD & Macmanaman gekocht. Heb dan ook nog Drogba & Haaland op de bank zitten (ook gepacked). Heb voorbije twee Fifa's geen deftige pulls gehad, ze zijn zwaar aan't compenseren nu : '). Ook bijna al mijn die 81/82/82x packjes zijn spelers hoger dan 85 die ik pull, dus fodder genoeg om sbc's te doen...