GETHEZ
Well-known member
Plus i like to gamble, maar was dus weer magertjes, gewoon een headsup dusIk kies altijd de Fodder packs.
De Braziliaan van Wolves is binnen 1 maand niet meer bruikbaar en heb je 1 fodder speler van 87.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Plus i like to gamble, maar was dus weer magertjes, gewoon een headsup dusIk kies altijd de Fodder packs.
De Braziliaan van Wolves is binnen 1 maand niet meer bruikbaar en heb je 1 fodder speler van 87.

Ja heb ook vaak van die clowns die balletje rondtikken voor ongeveer 60 minuten wanneer je 1-0 achter komt, ik heb 4 verschillende tactieken maar geen enkele die daar ook maar iets tegen doet.Speel nog eens champions, kom 3-0 achter die kerel pauzeert 3 keer en kom 3-2 terug op slag van rust.
Zit die ganse tweede helft naar de keeper en rechtsback en linksback te spelen en kan daar niets tegendoen wtf?
terwijl in de chat allah akbar te typen 30 keer. Dafuq is deze community. Heb het verwijderd tijd voor iets anders![]()

Goh ja ik zat in 4, nu just naar 3 gegaan maar had het ook moeilijk in qualifiers dees week.Damn, 8 keer verloren in de qualifers…
Geen weekend league voor mij
Bijna divisie 5 maar dit lukte gewoon niet.
Moet nu weer 850 punten bij een sprokkelen…
Iedereen die zich nu kan plaatsen, spelen die allemaal in hogere divisies?
Of had ik gewoon pech met de matchmaking?
Het kan erger hoor, mijn 10 matchen allemaal verloren, ik mag er 1250 terug bijeenspelenDamn, 8 keer verloren in de qualifers…
Geen weekend league voor mij
Bijna divisie 5 maar dit lukte gewoon niet.
Moet nu weer 850 punten bij een sprokkelen…
Iedereen die zich nu kan plaatsen, spelen die allemaal in hogere divisies?
Of had ik gewoon pech met de matchmaking?