EA SPORTS FC 24

14 wins in WL.
Vandaag deze (vanaf kante bank) gepacked en nog een hoop zooi. Best eens tevreden mee, Robertson en Kut'yt wek UT. Dembele twijfel ik om bij te houden, zeer goede speler maar.. die gaat goed zakken komende tijd.

Mijn team momenteel, volgende week voor de eerste keer weekend league qualifiers spelen. Ik ben benieuwd.
Iemand wat raadt voor wat spelers te halen (die niet snel gaan zakken in prijs)?
Ik kan geen skillmoves, ik speel puur op balbezit en de tegenstander uit verband (proberen) spelen.
Op 1 win van divisie 6 maar ik twijfel om te stijgen.

Ik heb gisteren iets meegemaakt wat verdacht veel op scripting lijkt, tijdens een game waarin ik 3-0 voor stond, kwam er rechtsboven difficulty changed to amateur.

Iemand dit al eens voorgehad?

Doe mijn UT dit jaar met de vrouwen. Nog leuk om zo te spelen.

IMG_2112.jpeg

Moet ge voor dat hoge druk zetten enkel depth op 71 zetten of moet er nog iets ingesteld worden?
Ik word echt weggeblazen door ploegen die hoog druk zetten.
Heel veel balverlies met counters tot gevolg.
Mijn depth staat ook op 71 om eens te proberen maar mijn spelers blijv heel passief met druk zetten…

Is wel handig dat ge geen naam boven spelers ziet terwijl die optie gewoon aanstaat :unsure:

Dees zijn toch basiszaken, wtf

Eindelijk terug wat pack luck...

Ik had dembele, maar paste niet in opstelling, ik sell hem voor 144k, ik doe 100k pakje open en zat die Diani in. Enigste vrouw in de ploeg, maar op futbin staat er in da tekstje "him" dus zal wel lukken zeker ? :ROFLMAO:

Dringend wat snelheid nodig want odegaard was 2 slowww

En met enkel haar 1 chem puntje eraf zal wel lukken zeker ?

Edit, div 6 binnen geduikeld

En maignan had ik veel vroeger moeten halen, wat een keeper, en dat met 2 chem

Laatst bewerkt:
Speel nog eens champions, kom 3-0 achter die kerel pauzeert 3 keer en kom 3-2 terug op slag van rust.

Zit die ganse tweede helft naar de keeper en rechtsback en linksback te spelen en kan daar niets tegendoen wtf?

terwijl in de chat allah akbar te typen 30 keer. Dafuq is deze community. Heb het verwijderd tijd voor iets anders :lol:

Speel nog eens champions, kom 3-0 achter die kerel pauzeert 3 keer en kom 3-2 terug op slag van rust.

Zit die ganse tweede helft naar de keeper en rechtsback en linksback te spelen en kan daar niets tegendoen wtf?

terwijl in de chat allah akbar te typen 30 keer. Dafuq is deze community. Heb het verwijderd tijd voor iets anders :laugh:
Ja heb ook vaak van die clowns die balletje rondtikken voor ongeveer 60 minuten wanneer je 1-0 achter komt, ik heb 4 verschillende tactieken maar geen enkele die daar ook maar iets tegen doet.

Gisteren ook tegen een gast gespeeld die in WL clean record heeft, was in placements.

Terug een full UT team. Heb al best veel sbc's gedaan en de ene was beter dan de andere maar met dit teamp wel 9/10 playoffs gehaald. Ik ga voor de 15 wins in WL benieuwd of dat lukt.

Damn, 8 keer verloren in de qualifers…
Geen weekend league voor mij :(
Bijna divisie 5 maar dit lukte gewoon niet.
Moet nu weer 850 punten bij een sprokkelen…
Iedereen die zich nu kan plaatsen, spelen die allemaal in hogere divisies?
Of had ik gewoon pech met de matchmaking?

Goh ja ik zat in 4, nu just naar 3 gegaan maar had het ook moeilijk in qualifiers dees week.
Blijft gwn een onnozel systeem

Ik heb de trailblazers interceptor met Onana gedaan, dat is echt een monster nu... De stats ogen niet echt indrukwekkend maar als je naar de details gaat zien: 99 intercepting, interceptor playstyle+, 91 sprint speed en dat in combinatie met de kolossale lichaamsbouw... Doet wat een een gespierdere Palinha van vorig jaar denken.

Het kan erger hoor, mijn 10 matchen allemaal verloren, ik mag er 1250 terug bijeenspelen

Terug
Bovenaan