EA SPORTS FC 24

Je kan dat jammer genoeg niet zien, enkel voelen.
Het enige dat je kan zien is de ping voor de game en die baren.

In game die ping zegt niet veel alvast, dat staat altijd op 24 bij mij en ervaar enorm veel delay.

Ik denk ook dat Mickey is en niet MickEy :oi22:
Got me there

Wat moet je eigenlijk doen om je spelers in 1 tijd te laten afwerken?
Als ik de achterlijn haal en de bal in de 16 naar een speler pas, dan wil die nooit meteen schotten, zelf niet in open doel, en kan er altijd nog een verdediger tussenkomen.

Sommige dagen lukt dat wel, andere niet en ogen ze enorm sloom. Dus ik weet niet goed of ik dan een extra knop moet indrukken naast rondje of dat het gewoon aan EA ligt?
Je moet je schot al laden voor hij bij de ontvanger komt, dan schiet je in 1 tijd.

Mogelijks wacht je iets te lang met je schot te laden, waardoor je speler eerst een balcontrole doet?

Het is hetzelfde principe als je in 1 tijd wil passen.

Gisteren 2 matchen gespeeld, eerste match alle mogelijke frommel ballen vielen in zijn voeten.
Natuurlijk scoort hij altijd eruit, kom terug naar 2-2. En je raad het al, weer een frommel bal voor de 16 en bingo.
Wedstrijd gewoon verlaten, volgende match weer van dat.

Maar nu krag ik ook eens wat frommel ballen, na 7-3 was de tegenstander dan weg.
Begin echt te denken dat sommige van die spelers lomp zijn.

Wat me vooral opvalt, is dat sommige animaties versnelt zijn.
Haaland heeft bv die omhaal gouden badge, maar heb jij ooit al een speler zien teleporten 1 meter voor een omhaal te doen.
Die toevoeging aan de game heeft al voor veel merkwaardige momenten gezorgd.

Hadden ze van mij niet moeten erin steken, want de gameplay is op zich wel cva.
Maar door die rare OP dingen per speler in te steken, ben ik meer een anime voetbal spel aan het spelen zijn.

Gisteren daar 1 een wafel gegeven in de 16 en geen penalty, was wel grappig.
De commentator zei het, de fans wilden een penalty. Maar het was ook wel 1 in mijn ogen.

Laatst bewerkt:
Ik gisteren op corner gescoord uit buitenspel :)
Korte corner en dan een voorzet in de 16.
Speler stond overduidelijk buitenspel.
Mijn tegenstander stopte onmiddellijk met spelen en deed zijn beklag, wat gewoon terecht was.

Als je team op papier/waarde ook beter is vallen de ballen gewoon beter op beslissende momenten.
Ik speelde gisteren tegen iemand die veel beter was dan mij (met een veel minder team) maar de beslissende bal viel gewoon altijd perfect voor mij.
Het is een pay to win game, anders zouden er ook geen spelers honderden euro’s in pompen.

Gisteren in de Champions qualifiers tegen een speler gespeeld die er om één of andere reden er in slaagde om met zijn spits The Flash te zijn.

Is er een speed truc waar ik niet van af weet, want die zijn spits liep met gemak gewoon voorbij mijn defensie, telkens een steekbal en zijn spits liep op het einde telkens al 5 meter verder dan mijn verdediging.

Gisteren in de Champions qualifiers tegen een speler gespeeld die er om één of andere reden er in slaagde om met zijn spits The Flash te zijn.

Is er een speed truc waar ik niet van af weet, want die zijn spits liep met gemak gewoon voorbij mijn defensie, telkens een steekbal en zijn spits liep op het einde telkens al 5 meter verder dan mijn verdediging.
Die zal dik gedokt hebben, lol

Dubbel tappen op L1, dan gaat die speler de diepte in.
Tenzij je dat niet bedoelt natuurlijk.

Dubbel tappen op L1, dan gaat die speler de diepte in.
Tenzij je dat niet bedoelt natuurlijk.
Nee, het ging echt puur om sprintsnelheid. Zelfs als ik op zijn overduidelijke tactiek anticipeerde kon ik hem gewoon onmogelijk bijbenen met mijn verdediging.

Ik heb al tegen snelle spitsen gespeeld, want iedereen in Champions gebruikt snelle spitsen, maar dit was echt van een ander kaliber.

Nee, het ging echt puur om sprintsnelheid. Zelfs als ik op zijn overduidelijke tactiek anticipeerde kon ik hem gewoon onmogelijk bijbenen met mijn verdediging.

Ik heb al tegen snelle spitsen gespeeld, want iedereen in Champions gebruikt snelle spitsen, maar dit was echt van een ander kaliber.

Ik zou willen een filmpje posten erover, maar de meeste zitten 9 min te zeiken voor iets dat ze kunnen tonen in 30 sec.

edit : https://streamable.com/4fk1w0 heb het even hier snel geupload voor je.
Dat is 2 keer R2 tappen voor playstation of 2 keer RT voor xbox.

Laatst bewerkt:
Ik zou willen een filmpje posten erover, maar de meeste zitten 9 min te zeiken voor iets dat ze kunnen tonen in 30 sec.

edit : https://streamable.com/4fk1w0 heb het even hier snel geupload voor je.
Dat is 2 keer R2 tappen voor playstation of 2 keer RT voor xbox.
Ok. Eens moeten proberen, want vond dat nergens in de controls terug.

Waarom moet alles zo een geheim zijn in dat spel, zodat maar enkelen alle OP dingetjes kunnen gebruiken.

Ok. Eens moeten proberen, want vond dat nergens in de controls terug.

Waarom moet alles zo een geheim zijn in dat spel, zodat maar enkelen alle OP dingetjes kunnen gebruiken.
Zijn veel van die verborgen dingen in de game dat niet gewoon in de controls staan.
Dit wist ik nu wel al jaar of 5, want vroeger was dit normaal R3 drukken.

2 keer aan het winnen, 2 keer na elkaar nog 5 min te gaan en “internet disconnect”.
Hier mogen/moeten ze toch echts eens iets aan doen.

Als het een probleem is bij EA, dan zou je geen bericht moeten krijgen dat je “gequit” hebt,
Khad net hetzelfde voor, was ook bezig, net aan het terugkomen van 1 goal achterstand
Screenshot_20231011_221530_Samsung Internet.jpg

Ik had gisteren ook problemen. Ik stond bij het inloggen op m'n PS5 op Offline weergeven, ik veranderde het naar online maar ging maar niet. Uiteindelijk online gevonden hoe ik het kon oplossen. Maar daarna wel paar DC's gehad, die ik anders nooit niet heb. Zal dus precies bij iedereen geweest zijn?

Hier word ik soms toch wel zot van, tegenstander krijgt geel voor tackle langs achter in scoringspositie.
Ikzelf krijg rood voor been uit te steken op de buitenkant van de 16 :D

Terug
Bovenaan