EA SPORTS FC 24

Morgen komt het online.
Maar het gaat wel een Champions League editie worden, FUT heeft meestal te veel verschil in ploegen.
Meestal allemaal lager dan de mijne.. 😏

Ik moet wel zeggen, nooit een FUT speler geweest, maar wel de gewone oldskool online seizoenen.
Elk jaar los naar divisie 1.

FUT ligt mij zo niet, maar ik ga het wel eens deftig proberen aan te pakken.
Hoe maakt ge zo'n NZ account aan? :oi22:

Ok amerika is toch vanaf 6u morge'vroeg logischerwijs, men eerste bron was verkeerd.
Ondertussen toch al een gold full chem ploegske met een 80 rate. Kan ik al paar matchen mee spelen zeker

Wat gaan jullie met de fifa punten doen? Ik denk dat ik ze toch niet kan bijhouden en ga packen na 5 matchen me kennende..

yo salu é

F6nNwODW4AAS24d

Hoe kun krijg je die 10u trial en wat kost die?

Bij mijn weten enkel op Xbox en PC

Bij Xbox zit die inbegrepen in GamePass. Op PC 3,99 voor Play (10 uur trial voor nieuwe games en onbeperkt oude games) en 14,99 voor Play Pro (speel je alles EA games mee op PC)

Dit per maand

Ik heb enkel 5 bronzen contracten tradeble…
Al 20 keer opnieuw aangeboden, verkopen dus niet.
Terwijl als ik kijk op de transfermarkt live worden er continu gesniped aan 200…
Met 1000 coins zou ik veel de objectives kunnen doen en de foundations afwerken…

Eerste packs zijn meteen 350 punten, geen van 150 beschikbaar, tenzij de preview. Zijn weliswaar player packs, maar dit reduceert toch het aantal packs dat je kan openen, plus geen contracten op deze manier

Edit, vergissing hier, zitten onder classic packs, die web app is verre van handig

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan