EA gooit Origin voor Windows overboord

Niet enkel de servers van enkele games krijgen een nekschot van Electronic Arts. Ook Origin, EA's platform voor pc waar je games kunt kopen en downloaden, wordt overboord gegooid. De uitgever komt met een nieuw platform met de originele naam EA app. Electronic Arts vond de nood hoog, aangezien het gaminglandschap snel verandert en ze mee moeten met hun tijd.

De EA app is nu uit de open bètafase en zal binnenkort Origin definitief vervangen. Hierdoor zouden spelers sneller hun favoriete games moeten terugvinden, terwijl games en updates ook automatisch gedownload kunnen worden. Daarnaast is het volgens EA ook hun lichtste pc-client tot nu toe. De overstap vindt binnenkort plaats. Gebruikers die Origin hadden, zullen een uitnodiging ontvangen om de overstap te maken. De aangekochte games en content zullen dan in de nieuwe EA app klaarstaan. Ook de vrienden verhuizen mee. De EA app is beschikbaar voor Windows en kan nu reeds gedownload worden. Meer informatie vind je terug op de officiële website.

EA app.png
 
Eindelijk! Al die verschillende launchers.. Waar ik enkel steam open en gewoon vergeet welke games ik heb op de andere launchers.
 
Ik gebruik al meer dan ene jaar die EA app, ik dacht dat die weg ging, tgaat dus gewoon over Origin wat wrs niemand nog gebruikt ondertussen :p
 
Terug
Bovenaan