Slyke
Well-known member
Doe jij de verkennende voorrondes?Parenclub mar a lago
Voor de eerste keer dat ik naar een parenclub ga, mag je de
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe jij de verkennende voorrondes?Parenclub mar a lago
Schitterend forum hebben we hier toch.
Bij het topic: 'parenclub' - vergelijkbare onderwerpen: 'paardenclub'.
Ik dacht, ah, interessant... een zwam-parodie op de parenclub.
Awel nee, gaat dus wel degelijk over paardenclubs!

Ik ben dat topic gaan zoeken. Niet gevonden![]()
![]()
Paardenclub
Net voor de coronacrisis kregen we nieuwe overburen in onze straat. Koppel met 2 puberende kinderen. Vlot gekleed, slank, supervriendelijk en open. Moet er een klusje worden gedaan: ze helpen direct mee. Tot zover niets aan de hand. Mijn vriendin raakte al snel dik bevriend met de...www.beyondgaming.be
De weg naar de parenclubs zal je zelf wel vinden, zeker?
De eigenaar zit hier op het forum, die zou ons kunnen rondleiden maar ik durf niet te taggenDoe jij de verkennende voorrondes?
Voor de eerste keer dat ik naar een parenclub ga, mag je depaallat hoog leggen.
Heeft hij wel oren (pun intented) naar ons topicske hier?De eigenaar zit hier op het forum, die zou ons kunnen rondleiden maar ik durf niet te taggen
Ik ben wel into blondjes dus dan ga ik liever naar Zweden.Heeft hij wel oren (pun intented) naar ons topicske hier?
Zouden we niet beter in België blijven?
Of Zweden?
Ah oui, hein.Een partouze?
Ik voel nu al dat er veel bouletjes en mamoetjes met saus verwisseld zullen worden.Kunnen we nie onze eigen parenclub oprichten met ernaast een frituur?
Nee, verdorie.Istalopgelost?
Woon jij naast een Mexicaans hotel dat wordt afgehuurd door VTM?Nee, verdorie.
Af en toe hoor ik nu ook tussen het gekreun: 'Blijf van mijn lijf. Raak mij niet aan. Allé, toch wel. Maar niet daar. Lomperik'.
Voor de eerste, de tweede en de laatste keerIk voel nu al dat er veel bouletjes en mamoetjes met saus verwisseld zullen worden.
Aaaah, Blind getrouwd, zekers?Woon jij naast een Mexicaans hotel dat wordt afgehuurd door VTM?
Nee, liever iets met 'lik' en 'poes', in plaats van aai de poes.![]()
Zoiets??
Zou dat een algemene trend zijn?Kunnen we nie onze eigen parenclub oprichten met ernaast een frituur?