LookworstJe kan zeker nog een gokje wagen om het tweede antwoord te vinden.
De ONS komt gegarandeerd inclusief gekreun. Miauwkes!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LookworstJe kan zeker nog een gokje wagen om het tweede antwoord te vinden.
De ONS komt gegarandeerd inclusief gekreun. Miauwkes!
Lookworst
Ja, ik heb al eens verplicht op de zetel moeten slapen, en het geluid was er nog altijd.heb je al eens het bed in een andere kamer gezet?
Speelt het geluid zich dan af in de nieuwe kamer?
Heeft u buurman veel contact met een zekere Evelien? Of heet hij toevallig Evelien?Ja, ik heb al eens verplicht op de zetel moeten slapen, en het geluid was er nog altijd.
Vreemd dat ik op dat moment mijn buurman in zijn boxershort in onze tuin zag weglopen. Waarschijnlijk ook op zoek naar het geluid?
Kan me niet schelen hoe hij heet, verdomme.Heeft u buurman veel contact met een zekere Evelien? Of heet hij toevallig Evelien?
Pas maar op dat hij zijn mammoet niet wil gebruiken om zichzelf te plezieren.Kan me niet schelen hoe hij heet, verdomme.
Dat hij maar de volgende keer een groot pak friet (romboutje bij voorkeur) meebrengt, met een extra mammoet met saus.
Dan heb ik ook mijn plezierke.
En het zal langer duren dan het zijne.
Kan me niet schelen hoe hij heet, verdomme.
Dat hij maar de volgende keer een groot pak friet (romboutje bij voorkeur) meebrengt, met een extra mammoet met saus.
Dan heb ik ook mijn plezierke.
En het zal langer duren dan het zijne.
Wanneer parenclub-meeting?Schitterend forum hebben we hier toch.
Bij het topic: 'parenclub' - vergelijkbare onderwerpen: 'paardenclub'.
Ik dacht, ah, interessant... een zwam-parodie op de parenclub.
Awel nee, gaat dus wel degelijk over paardenclubs!
Schitterend forum hebben we hier toch.
wacht maar tot het topic "hoe uw paard tot seks initiëren" de revue passeert.Schitterend forum hebben we hier toch.
Door ermee te rijden zeker?"hoe uw paard tot seks initiëren"
Nog nooit over na gedacht en daar ook geen plannen toe maar zo te zien heeft er hier al iemand wat opzoekwerk verricht.Door ermee te rijden zeker?
Door ermee te rijden zeker?
Nu hoor ik u klappen, se, ket.Wanneer parenclub-meeting?

En er gaan geen mods mee, want dat is een reden waarom sommigen zich terugtrekken uit de frietkot meeting.
Zichzelf terugtrekken uit een parenclub-meeting is geen optie, gasten.
Er is er toch ene hier die binnekort teruggaat naar parenclub het Witte HuisNu hoor ik u klappen, se, ket.
Ik stel voor dat iedereen die actief is geweest hier in dit topic meegaat.
Nu ben ik eens curieus wie den eerste gaat zijn die hier gaat reageren, die voordien hier nog niks geplaatst had...![]()