Slyke
Well-known member
Desondanks hun geringe lengte, wel rap op hun pik getrapt daar.P&A, wel steeds dezelfde stelletjes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Desondanks hun geringe lengte, wel rap op hun pik getrapt daar.P&A, wel steeds dezelfde stelletjes.
Den eersten die hier nieuw reageert, betaalt gans den boel.Nu ben ik eens curieus wie den eerste gaat zijn die hier gaat reageren, die voordien hier nog niks geplaatst had...![]()
Goede poging. Volstaat dat als lokroep?Er is er toch ene hier die binnekort teruggaat naar parenclub het Witte Huis
Wadisda nu, iedereen zegt toch cervolaLookworst
Ik moet hem niet, met zen schimmel.De Sint
André van Duin.Ik moet hem niet, met zen schimmel.
Nen TNS voor wie weet uit welke sketch dit komt
André van Duin.
Edit; wat heb ik precies gewonnen?
FawtAndré van Duin.
Edit; wat heb ik precies gewonnen?
@Ruigen Das enige commentaar wat jij in onze copain zn hof deed?Ja, ik heb al eens verplicht op de zetel moeten slapen, en het geluid was er nog altijd.
Vreemd dat ik op dat moment mijn buurman in zijn boxershort in onze tuin zag weglopen. Waarschijnlijk ook op zoek naar het geluid?
Ik hoor het hem zo zeggen, Van Duin.
Nah die houdt hij voor in de maralagoGoede poging. Volstaat dat als lokroep?
Misschien moeten we erbij vermelden dat er ook Thaise dames aanwezig zullen zijn.
De voorhof aan het afrijden@Ruigen Das enige commentaar wat jij in onze copain zn hof deed?

Chatgpt:
Het specifieke citaat "Ik moet hem niet met zijn schimmel" is niet breed bekend als een veelgebruikte uitspraak door bekende Nederlandse komieken. Het lijkt voornamelijk geassocieerd te zijn met André van Duin in de context van Sinterklaas-gerelateerde humor. Echter, omdat Sinterklaas en zijn schimmel vaak voorkomen in Nederlandse humor, kunnen vergelijkbare uitspraken of variaties ervan door verschillende komieken zijn gebruikt.
Ik heb een robotmaaierke nochtans.De voorhof aan het afrijden![]()
En zeg jij soms ook eens dat hij goed bezig is ertegen?Ik heb een robotmaaierke nochtans.
Om de 10 seconden zegt dat 'biep' om aan te geven dat hij goed bezig is.
Ik zeg regelmatig tegen mijn buurman @Ruigen Das dat hij goed bezig is, desondanks ik een egoïstische klootzak ben die weigert zijn vriendin te delen en al zeker niet zijn frieten.En zeg jij soms ook eens dat hij goed bezig is ertegen?
Of ben je een egoïstische klootzak die niet geeft om de gevoelens van anderen
Ik denk idd dat dat @arevee was.Ik zeg regelmatig tegen mijn buurman @Ruigen Das dat hij goed bezig is, desondanks ik een egoïstische klootzak ben die weigert zijn vriendin te delen en al zeker niet zijn frieten.
Ik deel de mening van @arevee : je gaat naar de frituur en vraagt aan jouw vriendin of ze niks moet hebben. Ge komt terug en ze zit constant aan uw frieten te frinikken. Reden genoeg om ze te dumpen (de vriendin, niet de frieten).
Dat was jij, toch, @arevee , die dezelfde ergernis had?
Nu ben ik eens curieus wie den eerste gaat zijn die hier gaat reageren, die voordien hier nog niks geplaatst had...![]()
Den eersten die hier nieuw reageert, betaalt gans den boel.
Zeker!

Parenclub mar a lago@fear of god : een suggestie waar onze teambuilding zou kunnen doorgaan?