Doorlopend gekreun op mijn slaapkamer: oplossing?

Zou dat een algemene trend zijn?
Een club (geen idee of het parenclub is, maar in ieder geval iets in die aard) die hier in de buurt recent te koop stond, ligt op 400m van 1 van de meest winstgevende frituren in Vlaanderen. En bij een andere club die in kwaliteitskrant HLN stond, kon je op de foto de frituur ernaast zien liggen.
Dat heb jij goed opgemerkt, jongeman!

Zou dat een algemene trend zijn?
Een club (geen idee of het parenclub is, maar in ieder geval iets in die aard) die hier in de buurt recent te koop stond, ligt op 400m van 1 van de meest winstgevende frituren in Vlaanderen. En bij een andere club die in kwaliteitskrant HLN stond, kon je op de foto de frituur ernaast zien liggen.
Dat is voor mensen die het graag vettig hebben met een goeie kwak saus, maar die niet binnen mogen. Dan doen die toch alsof.

Ik vraag me wel nog altijd af hoe ik me dat doorlopend gekreun moet zien. Iemand die zo een rolband in zijn kamer geïnstalleerd heeft waar de halve atletiekclub langs passeert?

Ik heb is zitten denken en wij zijn hier echt teveel een worstenfestijn daarvoor. En dan bedoel ik geen curryworsten van de frituur
Goh, het is niet omdat we als groep binnengaan, dat we ook als groep moeten blijven, eenmaal binnen.
Ga en vermenigvuldig u, mijn vriend!

Mag ik mijn MAGA pet dragen of moet ik echt VOLLEDIG naakt zijn??????
Ne groenen plastron, dat is alles wat nodig is.

Terug
Bovenaan