Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor de steam versie, via instant-gaming.com voor 63 ipv 80 euro.
70 op bol , rustig blijven iedreen.
Voor de steam versie, via instant-gaming.com voor 63 ipv 80 euro.
Ja, de marketing machine draait idd vollenbak laatste weken...Al die gameplay beelden al op het net is niet meer de moeite om het te spelen.
Tis er wel over vind ik.Ja, de marketing machine draait idd vollenbak laatste weken...
Momenteel ook actie bij Alternate: Doom Dark Ages Premium gratis bij een aankoop van RTX 5000 product.voor de gierigaards, momenteel 5eu korting op bol

Alles wat ik tot nu toe van de game gezien heb, doet mij ook heel hard denken aan de Inferno episode van de klassieke Doom. Ik heb zeker genoten van Eternal, maar ik heb die game nooit langer dan 1 uur aan een stuk gespeeld, was veel te snel/intens en werd nog een pak erger in de DLC. Doom 2016 ben ik ondertussen nog eens opnieuw aan het spelen en zit momenteel in de Foundry.Klinkt goed, was nochtans de steengoeie Mick Gordon die ze kwijtgespeeld zijn na Eternal. Maar de rol terug goed ingevuld lijkt hetNog wat gameplay movies gezien paar dagen geleden...
Dat geluid van die melee weapons is zó vet tijdens combat.
Ik denk dat The Dark Ages de voorbije 2 delen vlot gaat overtreffen.
Heb eens getest met die Razer Blade laptop die hier nog ligt, die heeft een RTX 3080 en ik haal met QHD en Ultra-settings (setting 4 van de 6) met DLSS op performance nog een stabiele 60 fps (met hogere settings of DLSS op balanced of quality zakt het naar 50/55 fps). Op 4K dropt de framerate echter naar 30-40 fps met die settings.Hier en daar poppen ook al performance reviews naar boven. Precies toch zware game, als je ziet dat een RTX 3080 toch al aan 't zweten is op ultra in 1080p... Maar ook logisch gevolg van verdwijnen optie tot uitschakelen ray tracing.
Mijn RTX 3060 Ti gaat het toch moeilijk hebben om UWQHD te renderen als ik dat zo zie...