Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tactisch gamepass aantrekkelijk maken? Tegen dit ritme launched GTA6 tegen 120 euro..Ik kijk er hard naar uit, maar euhm .... iemand de prijs gezien ? 80 euro voor de base game ?
Tegelijk zie ik toch dat er door de overvloed aan games, veel mensen ervoor opteren om te wachten op sales. Ga dat hier dus ook doen, 60 EUR betalen deed ik sowieso al niet, laat staan 80Tactisch gamepass aantrekkelijk maken? Tegen dit ritme launched GTA6 tegen 120 euro..
Of een mei launch om tegen September te verkopen aan 60% van de prijs.. overigens maar een saaie trailer.
Ja, dat is wel stevig. Ik wacht toch waarschijnlijk eerst een goei korting af op Steam, maar dan zal ik hem waarschijnlijk in 2026 pas ergens spelen.Ik kijk er hard naar uit, maar euhm .... iemand de prijs gezien ? 80 euro voor de base game ?

Ze willen idd GTA los boven de 80€ lanceren, de tendens zal zijn dat veel games dit dan doen. Ik ben enorm blij met de gamepass van xbox. Ik doe dit per maand en test zo bepaalde games uit. Ben een Fallout fan en wou Starfield enorm graag, eerst getest via gamepass en man dat sloeg tegen.. Ga dit ook met Doom doen, indien goed, dan wacht ik even en koop ik em (lagere prijs, zie solden) en enz.Tactisch gamepass aantrekkelijk maken? Tegen dit ritme launched GTA6 tegen 120 euro..
Of een mei launch om tegen September te verkopen aan 60% van de prijs.. overigens maar een saaie trailer.

I see what you did therehellverwege

Wat vond iedereen daar zo goed aan, oprechte vraag, ik was die gangetjes echt heel snel beu xDDoom 2016 was top maar Eternal was te moeilijk voor mij en heb het hellverwege opgegeven.
Als deze weer wat meer als de 2016 wordt zie ik die mij wel nog aan te schaffen.
Ik vond dat er net leuk aan, het extra uitpluizen van de levels.Wat vond iedereen daar zo goed aan, oprechte vraag, ik was die gangetjes echt heel snel beu xD
Mecha Doom Slayer? Ik ben benieuwd... ik weet niet wat ik er van moet denken. De vorige 2 games konden me ook niet echt bekoren.Ik kijk er toch wel naar uit, als ik die gameplay beelden zo zie:
AAA games indexeren ook mee met de inflatie natuurlijk al hinken ze soms wa achterop. Hier een overzichtje van de laatste 25 jaar + wat dan de gecorrigeerde prijs zou zijn voor 2025.Ik kijk er hard naar uit, maar euhm .... iemand de prijs gezien ? 80 euro voor de base game ?