Floris zijn frieten zagen er beter gebakken uit dan die van t frituur. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat vind ik eigenlijk wel vree straf. Vele gezinnen die perfect kunnen rondkomen, kunnen niet zomaar 500 euro aan paarden geven want "ohja therapie". 't Zal leuk worden als ze allemaal naar het middelbaar of hoge school gaan.Dat gezin met 11 kinderen: 535 euro per maand voor de paarden kan er dan wel af voor 2 van die kinderen “want dat werkt als therapie”.
verbaast me niks dat die in collectieve schuldbemiddeling hebben gezeten...
2500 bruto loon en 2900 kindergeldDe Davidsons tja.... aan wat geven die hun geld uit?
Ne fake hond die zit te blaffen, wat heb je daar nu aan? En nog andere klodderijen.
Rijdt nu ook met een bmw.
Gaan eten gaan halen 90€ hupla.
Ik snap da nie ze vanwaar die al dat geld halen.
En die dochter heeft 12 klein gasten, jamannekes en nog 5 honden dacht ik en 10 katten ofzo????? Ik zou zot komen.
En nog 2 auto's ook 700€ per maand en nog paarden hobby ook van meer dan 500€.
Huis lening meer dan 1000€.
Hoe doen die dat allemaal? Dacht ze zei 3000€ in de maand of vergis ik me? Dien vent zal int zwark werken zeker. En dan zegt die dat ze nog kunnen sparen hebben om cadeaukes en hun boel te verbouwen.
En dan zeggen ze onder de armoedegrens? Wat moet ik dan zeggen haha. Ik heb dat allemaal niet zenne. Verre van.
Den Floris ; als je in dien zijn kot binnen gaat, da moet toch keihard stinken mee die varken(s) die daar binnen zitten.
Ga mee dieje naar den bakker haha.
Pedigree met frieten, nu zien we het ook haha.
Dan de 2 gebroers die daar 3 kerststukjes in brand willen steken: ze hebben er 1 kunnen aansteken en zitten te sukkelen met de stekskes inplaats van gewoon hetgeen dat al in brand is er tegen aan te houden haha.
Ook de marginaalste namen ooit natuurlijk, dan weet je al waar die later gaan terecht komen. die kunnen allemaal samen in hetzelfde filiaal van den aldi achter de kassa gaan zitten (no offense naar eventuele medewerkers op dit forum)
.
. Maar je moet het in u hebben, het is niet vanzelf gegaan, je moet nog studeren ook om hogerop te klimmen.2500 bruto loon en 2900 kindergeld
Ik denk dat je als agent regelmatig in aanraking komt met de Florissen, Davidsons & Kelly's van deze wereld.
Succes er mee.

Ik kijk zeker niet op iemand neer. Toen ik mijn studies net had afgerond en begon te soliciteren was ik zelf bijna ingegaan op het aanbod om vast te beginnen in de Colruyt waar ik lang als jobstudent had gewerkt. Ik vond het daar wel plezant en de gerant had me er heel graag, volgens hem zou ik me met mijn diploma makkelijk kunnen opwerken. Is toen enkel niet doorgegaan omdat ik toen een ander aanbod kreeg van mijn huidige werkgever.Tgoh, ik zal nooit neerkijken op iemand omdat die voor de vuilkar of aldi werkt, werk is werk en als je dat graag doet en de rekeningen kan betalen en dak boven uw hoofd hebt en een laptop/internet eneens op reis kan gaan mag je niet klagen.
En als je echt een goeie bent zoals mijn jongste broer, die is zich naar omhoog aan het werken. Dien is ook onderaan de ladder begonnen , ook kassa enzo in de lidl en nu is die al mede chef over het personeel, moet alles regelen, hoger loon ook en geen kassa werk meer ze nu, heeft het goed nu. Maar je moet het in u hebben, het is niet vanzelf gegaan, je moet nog studeren ook om hogerop te klimmen.
Zijn doel is denk ik om effectief chef te worden later, dat is een leuk loon denk ik en je kan meer uw eigen dagen en uren kiezen, nu is dat nog niet het geval.
Zeg dat wel, kindergeld moet beperkt worden.Die dat huis aan Floris verhuurd.... Die moet nu toch stillekes aan een paniekaanval hebben.
Wat die Davidsons in dat programma doen weet ik niet. Die zijn compleet niet arm. Die kunnen gewoon niet met geld omgaan. Wat die allemaal hebben man... Telt ook wel voor die met hun 11 kinderen. Twee honden en twee katten zal ook wel genoeg zijn zeker?
En eigenlijk schandalig dat zulke gezinnen aangemoedigd worden met dat kindergeld.