Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Ik versta niet dat die nog moet persen met haar 11 kinderen, na al die voorgangers is dat toch gewoon zoals die ene glijbaan in Plopsaqua? Luikje open en naar beneden floepen.

Wat doen die homo's eigenlijk in dat programma? Ik ken persoonlijk niemand die zo een huis en prachtige tuin heeft als zij.

Omdat ze 20 jaar geleden geen geld hadden omdat ze alles aan hun trouw gegeven hebben? So what.. Het gaat toch over mensen die nu arm zijn?

Hoeveel zijn er niet die hun laatste fr in een bedrijf gestoken hebben en alles moesten opbouwen.

Wat doen die homo's eigenlijk in dat programma? Ik ken persoonlijk niemand die zo een huis en prachtige tuin heeft als zij.

Omdat ze 20 jaar geleden geen geld hadden omdat ze alles aan hun trouw gegeven hebben? So what.. Het gaat toch over mensen die nu arm zijn?

Hoeveel zijn er niet die hun laatste fr in een bedrijf gestoken hebben en alles moesten opbouwen.
Het gaat niet over armoede, maar over mensen die met weinig gelukkig zijn.

Het gaat niet over armoede, maar over mensen die met weinig gelukkig zijn.
Dan is het nog hetzelfde.. Met weinig gelukkig maar wel in een kasteel wonen en dan als uitleg hebben dat zij niet op reis gaan naar Spanje.

Er zijn er ook veel die in een simpel rijhuisje wonen en zich niks van reizen kunnen permitteren.

En in die optiek mogen de Davidsons er ook uit. Groot huis, 2 aras aan 1500€ het stuk, een halve monstertruck, een Harley,.. Dat is niet echt met weinig gelukkige zijn imo.

Dan is het nog hetzelfde.. Met weinig gelukkig maar wel in een kasteel wonen en dan als uitleg hebben dat zij niet op reis gaan naar Spanje.

Er zijn er ook veel die in een simpel rijhuisje wonen en zich niks van reizen kunnen permitteren.

En in die optiek mogen de Davidsons er ook uit. Groot huis, 2 aras aan 1500€ het stuk, een halve monstertruck, een Harley,.. Dat is niet echt met weinig gelukkige zijn imo.
Enkel die boerkes en Floris voldoen nog aan het concept. (En deels dat koppel dat woont in een caravan/bistro uitbaat)

De rest zijn gewoon marginalen wat goed uitkomt om het programma mee te vullen. (Behalve dat homo koppel)

Idd, meerderen horen niet in het programma.

Met weinig gelukkig zijn maar de meesten hebben gadver 1000 keer meer dan mij.
Wat die homo's en die Davidsons hebben dat heb ik niet, ik zit daar zeer ver van.

Kvond het ook maar een mindere aflevering. Die 2 homo's wenig interessants aan vind ik, maar soit, misschien komt het nog. Dat gezin met hun 11 kinderen zouden ze beter eens zeggen wat anticonceptie is ook :unsure: Diene vent heeft het wel serieus aan zijne rekker in elk geval "ja, hij wou der eigenlijk maar eentje :rofl:

Wat betreft die Davidsons, dat zal ook wel zo een situatie zijn met ne zak kindergeld en alles wat binnenkomt gaat buiten zeker? Dan nog nen hoop op afbetaling en dan komt ge al ver éh.

Beste moment was wel "Ja maar tis een goei kat ze, als der een muis zit zal ze het geweten hebben" gevolgd door die shot met die muizen in de gordijnen :p Diene dokter zal daar wel alle keren ook een tetanusspuit tussen smokkelen om zeker te zijn :p

Ik versta niet dat die nog moet persen met haar 11 kinderen, na al die voorgangers is dat toch gewoon zoals die ene glijbaan in Plopsaqua? Luikje open en naar beneden floepen.
Ja ik verwachtte ook dat die kleine er gewoon ging uit zwemmen, met zwembadjes en al aan. Volgende keer mogen ze zulke scenes er ook gerust uit laten voor mij. Ik hoef die pas geboren garnaal niet zien rond te dobberen in dat bad. Die scene nadien, dat ze daar in het moederhuis lag te bekomen en dat die klein mannen daar allemaal van hun tak zitten te maken en aan alles te trekken dat ook maar enigszins los zat, wel dat was nu eens mijn persoonlijke hel.

Dat die twee mannen erin zaten stoorde mij maar een heel klein beetje. Ik vond dat die ene gast wel alles heel smakelijk kon uitleggen, dat maakte het wel leuk, en ocharme bobbeke :headshake:

Idd een mindere aflevering.
Die homo's horen daar niet echt thuis.
Had liever die gast nog eens gezien van de vorige reeks met zijn 2 paarden langs de e17.
Dat koppel in blankenberge met de caravan en het restaurant uitbaten zullen wel beter hebben, aloewel zes kinders zeker?

En idd die van 11 kinders, stekezot... Die gast nog zotter. Enfin dat is toch geen leven?

Ik heb deze week is een klein stuk gezien en die Davidsons….
Die pa is toch gewoon ne grote aandachtszoeker?
Domme grapjes maken waar iedereen dan geforceerd lacht…..

Die 2 boerkes is wel zot.
Op diene leeftijd nog wa op da veld staan ploeteren ….

Bij die boerkes zou geur-tv eens handig zijn denk ik....

Dat hebt ge precies al lang niet meer uit gedaan?
Volgens mij had die dat al maanden aan gewoon...

Ik heb deze week is een klein stuk gezien en die Davidsons….
Die pa is toch gewoon ne grote aandachtszoeker?
Domme grapjes maken waar iedereen dan geforceerd lacht…..

Die 2 boerkes is wel zot.
Op diene leeftijd nog wa op da veld staan ploeteren ….
Dat begint me ook op te vallen bij die Davidsons. Altijd die fucking grapkes die niet grappig zijn.

Dat de pa van de Davidsons niet het scherpste mes in de la is, zoveel is duidelijk inderdaad.

Trouwens: wanneer die familie op uitstap gaat, waarom is dat altijd een georganiseerde moto/redneck-rondrit met nog een hoop marginalen? Verschrikkelijk.

Wat betreft het homokoppel uit de kempen: viel me op dat dit, zacht uitgedrukt, nogal op een onevenwichtige relatie leek. Voor het overige imo vrij irritant figuur, zat eigenlijk gewoon constant andermans rekening te maken.

Terug
Bovenaan