Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat niet over armoede, maar over mensen die met weinig gelukkig zijn.Wat doen die homo's eigenlijk in dat programma? Ik ken persoonlijk niemand die zo een huis en prachtige tuin heeft als zij.
Omdat ze 20 jaar geleden geen geld hadden omdat ze alles aan hun trouw gegeven hebben? So what.. Het gaat toch over mensen die nu arm zijn?
Hoeveel zijn er niet die hun laatste fr in een bedrijf gestoken hebben en alles moesten opbouwen.
Dan is het nog hetzelfde.. Met weinig gelukkig maar wel in een kasteel wonen en dan als uitleg hebben dat zij niet op reis gaan naar Spanje.Het gaat niet over armoede, maar over mensen die met weinig gelukkig zijn.
Enkel die boerkes en Floris voldoen nog aan het concept. (En deels dat koppel dat woont in een caravan/bistro uitbaat)Dan is het nog hetzelfde.. Met weinig gelukkig maar wel in een kasteel wonen en dan als uitleg hebben dat zij niet op reis gaan naar Spanje.
Er zijn er ook veel die in een simpel rijhuisje wonen en zich niks van reizen kunnen permitteren.
En in die optiek mogen de Davidsons er ook uit. Groot huis, 2 aras aan 1500€ het stuk, een halve monstertruck, een Harley,.. Dat is niet echt met weinig gelukkige zijn imo.
Diene vent heeft het wel serieus aan zijne rekker in elk geval "ja, hij wou der eigenlijk maar eentje 
Diene dokter zal daar wel alle keren ook een tetanusspuit tussen smokkelen om zeker te zijn 
Ja ik verwachtte ook dat die kleine er gewoon ging uit zwemmen, met zwembadjes en al aan. Volgende keer mogen ze zulke scenes er ook gerust uit laten voor mij. Ik hoef die pas geboren garnaal niet zien rond te dobberen in dat bad. Die scene nadien, dat ze daar in het moederhuis lag te bekomen en dat die klein mannen daar allemaal van hun tak zitten te maken en aan alles te trekken dat ook maar enigszins los zat, wel dat was nu eens mijn persoonlijke hel.Ik versta niet dat die nog moet persen met haar 11 kinderen, na al die voorgangers is dat toch gewoon zoals die ene glijbaan in Plopsaqua? Luikje open en naar beneden floepen.

Da speeksel.. krijg er nog kots neigingen van..Die homo zijn accent, vreselijk. En dan te veel speeksel in zijne mond, degoutant.
Wees blij dat je niet lijkt op de DavidsonsIdd, meerderen horen niet in het programma.
Met weinig gelukkig zijn maar de meesten hebben gadver 1000 keer meer dan mij.
Wat die homo's en die Davidsons hebben dat heb ik niet, ik zit daar zeer ver van.
Wees blij dat je niet lijkt op de Davidsons
.Da speeksel.. krijg er nog kots neigingen van..
Dat begint me ook op te vallen bij die Davidsons. Altijd die fucking grapkes die niet grappig zijn.Ik heb deze week is een klein stuk gezien en die Davidsons….
Die pa is toch gewoon ne grote aandachtszoeker?
Domme grapjes maken waar iedereen dan geforceerd lacht…..
Die 2 boerkes is wel zot.
Op diene leeftijd nog wa op da veld staan ploeteren ….