Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Die Floris heeft idd te diep in de snuif gezeten vrees ik.. In de winkel doet hij er dan wss nog een schepje op omdat hij stiekem wel geniet van de aandacht.
 
Als papa niet werkt, waarom zouden de kinderen dan ooit werken. Ik zeg altijd: op den dop is het nog zo plezant 👍
 
Ik vraag mij trouwens af welke job hij KAN uitoefenen. Achter de vuilkar: geen karakter. Aan een band: houdt hij nooit vol. Iets met klanten: no way 🤣
 
Vrachtwagenchauffeur!

Maar ja, zo iedere week 50u weg van zijn villa. Dat gaat niet hé RVA. Je moet dat begrijpen.
 
Ook beginnen kijken naar deze serie. Die Joris speelt volgens mij echt geen typetje. Jarenlang overmatig drankgebruik maakt uw hersenen kapot en die lijkt mij oprecht gelukkiger met een heel simpel leven dan de rat race waar hij waarschijnlijk in zat.
 
Toen hij zijn sokken showde aan de kassa in zijn los boxershortje moet dat meisje achter die plexi toch ook dingen gezien hebben die je niet meer kan ontzien.
 
‘T is da.

1000€ voor nieks te doen of 1400€ voor een basic job :p das een maand werken voor 400€ :p
En daarom moeten ze de lonen doen stijgen. De dop verlagen niet maar wel de lonen die moeten stijgen.
Iedereen zou voor een 40u werkweek minimum 1600 netto moete hebben.

2 jaar geleden deed ik interimjob in dagploeg: dzjeezes zeg, ik moest al 22 dagen werken + maaltijdcheques erbij had ik maar ong 1400-1430€ netto ppff. Maar vaak zijn er maar 20-21 werkdagen en dan verdien je minder dan 1400€ netto, vind dat schande. En als je dan eens 2 dagen verlof neemt heb je 1200 ofzo haha. Pijnlijk.
 
En daarom moeten ze de lonen doen stijgen. De dop verlagen niet maar wel de lonen die moeten stijgen.
Iedereen zou voor een 40u werkweek minimum 1600 netto moete hebben.

2 jaar geleden deed ik interimjob in dagploeg: dzjeezes zeg, ik moest al 22 dagen werken + maaltijdcheques erbij had ik maar ong 1400-1430€ netto ppff. Maar vaak zijn er maar 20-21 werkdagen en dan verdien je minder dan 1400€ netto, vind dat schande. En als je dan eens 2 dagen verlof neemt heb je 1200 ofzo haha. Pijnlijk.
1600 netto voor een 40 uren week? Tgaan er veel komen kijken.
 
Toch ook altijd typisch dat zo'n marginaal gezin als de Davidsons marginale namen hebben, blijkbaar is die hun achternaam ook effectief Davidson.

Ik dacht dat dat gewoon voor dat programma een bijnaam was omdat die met zijn nektapijt op een Harley rijdt...NIET DUS

Even de namen op een rijtje:

Harley Davidson (11) is niet de enige met een bijzondere naam in het gezin. Behalve Sidney (28), Kimberly (28), Gregory (25), Yentl (23), Shauni (22), Shane (19), Cheyenne (16), Sun (12), Sunsyarê (15) en Kenai (9)

Gregory is nog de enigste normale naam en mss Kimberly ook nog, want ken een Kimberly persoonlijk en das een kei toffe :unsure:
 
1400€ netto is toch weinig?
Woon eens alleen + wagen die je nodig hebt en noem maar op. Sociale woning gaat nog net maar stel je zelf moet huren, hoe moede rond komen als alleenstaande dan?
Misschien heb je me niet goed begrepen. Maar 1600 voor 40 uur is dus veel te laag.
 
Toch ook altijd typisch dat zo'n marginaal gezin als de Davidsons marginale namen hebben, blijkbaar is die hun achternaam ook effectief Davidson.

Ik dacht dat dat gewoon voor dat programma een bijnaam was omdat die met zijn nektapijt op een Harley rijdt...NIET DUS

Even de namen op een rijtje:

Harley Davidson (11) is niet de enige met een bijzondere naam in het gezin. Behalve Sidney (28), Kimberly (28), Gregory (25), Yentl (23), Shauni (22), Shane (19), Cheyenne (16), Sun (12), Sunsyarê (15) en Kenai (9)

Gregory is nog de enigste normale naam en mss Kimberly ook nog, want ken een Kimberly persoonlijk en das een kei toffe :unsure:
Nien, die heten niet echt Davidson. Hij heet Peirsman.

Check: https://m.facebook.com/profile.php?id=100028076601487
 
Toch ook altijd typisch dat zo'n marginaal gezin als de Davidsons marginale namen hebben, blijkbaar is die hun achternaam ook effectief Davidson.

Ik dacht dat dat gewoon voor dat programma een bijnaam was omdat die met zijn nektapijt op een Harley rijdt...NIET DUS

Even de namen op een rijtje:

Harley Davidson (11) is niet de enige met een bijzondere naam in het gezin. Behalve Sidney (28), Kimberly (28), Gregory (25), Yentl (23), Shauni (22), Shane (19), Cheyenne (16), Sun (12), Sunsyarê (15) en Kenai (9)

Gregory is nog de enigste normale naam en mss Kimberly ook nog, want ken een Kimberly persoonlijk en das een kei toffe :unsure:
Bwa, Yentl is nu toch ook nog een vrij voorkomende naam. Nuja, hij heeft er in elk geval niet naast geschoten de afgelopen 30 jaar.
 
Terug
Bovenaan