Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Iemand die meer weet waar dat voorstukje van volgende week over Louis en Hubert gaat? Die kregen een cheque geld, maar waarvoor?
 
Amai zot.

Het is niet omdat je met weinig leeft, dat je weinig hebt. Wees maar zeker dat er nog veel zo'n keuterboertjes zijn die niks uitgeven, en elke cent die ze verdienen op de bank plaatsen. Ik ken hun situatie niet, dus kan er moeilijk over oordelen. Maar ik weet dat mijn moeder vroeger nog bankzaken moest helpen regelen van een oud vrouwke een straat verder. Die leefde als een gierige pin. Maar had wel meer dan 700k euro op haar rekening staan.
 
Amai zot.

Het is niet omdat je met weinig leeft, dat je weinig hebt. Wees maar zeker dat er nog veel zo'n keuterboertjes zijn die niks uitgeven, en elke cent die ze verdienen op de bank plaatsen. Ik ken hun situatie niet, dus kan er moeilijk over oordelen. Maar ik weet dat mijn moeder vroeger nog bankzaken moest helpen regelen van een oud vrouwke een straat verder. Die leefde als een gierige pin. Maar had wel meer dan 700k euro op haar rekening staan.
Goh, het was wel aangegeven door Peter Boeckx dat ze het moeilijk gingen hebben om dat te betalen. In hoeverre dat klopt weet ik ook niet. Nu soit, liever een crowdfunding voor zo'n mensen dan ne mens gelijk diene Floris ofzo.
 
Amai zot.

Het is niet omdat je met weinig leeft, dat je weinig hebt. Wees maar zeker dat er nog veel zo'n keuterboertjes zijn die niks uitgeven, en elke cent die ze verdienen op de bank plaatsen. Ik ken hun situatie niet, dus kan er moeilijk over oordelen. Maar ik weet dat mijn moeder vroeger nog bankzaken moest helpen regelen van een oud vrouwke een straat verder. Die leefde als een gierige pin. Maar had wel meer dan 700k euro op haar rekening staan.
Het was eerder een statement maken dat mensen het niet oke vonden dat die een boete hadden gekregen.

Ik poste toen op fb om die te helpen (ook al is/was dat niet nodig) en er was 1 iemand die een aktie had opgezet. Ik heb die toen mee geholpen om de links en dergelijke massaal te verspreiden en met succes.
Die heeft de boel op 5000€ ong afgesloten want de mensen bleven maar verder storten :). Kon makkelijk 10000€ zijn geworden.

Die boerkes hebben meer geld op hun rekening dan mij, ben ik 200% zeker van maar daar ging het mij niet om.
 
Die floris is er ene, gegarandeerd een legendarisch figuur in de toekomst. Doet geen vlieg kwaad dus kan me nie schelen. Maar die buren ocharme :D

Kvind die motorrijders ook bijna even schraal.
 
Laatst bewerkt:
Die floris is er ene, gegarandeerd een legendarisch figuur in de toekomst. Doet geen vlieg kwaad dus kan me nie schelen. Maar die buren ocharme :D

Kvind die motorrijders ook bijna even schraal.
Ik vind die motards erger dan die Floris eigenlijk. Ook brave mensen, maar wel altijd wat show-off willen zijn door veel lawaai te maken en op te vallen. Floris valt gewoon op door net geen show-off te zijn.
 
die davidsons zijn het voorbeeld van een marginale familie.
liggen bleiten dat ze ni rond komen per maand ma wel een paar motos en amerikaanse zuip trucks en jacuzzi en ne papegaai en wa nog allemaal moeten hebben
 
Die Davidsons vind ik ook raar: hoe komen die aan dat geld dan? Van Vtm waarschijnlijk gekregen dan?? Zoals De Planckaerts die ook mooi zouden betaald krijgen.

Hoe kan je anders met 1 of 2 lonen zoiets blijven betalen? Die mensen e hebben 100 keer meer dan mij haha. Ik zit hier op een klein weliswaar nieuw en mooi huurkot met juust een laptop, smartphone en tv en wat meubels en dat is het.

Dus ik begrijp het niet zo goed dat die dan zeggen we komen bijna niet rond??? Der klopt iets niet toch?
 
Ik vond ook dat die afl kort zijn, wel jammer, ging heel snel voorbij.
Ik vind dat altijd met zo een programma's maar dat is ook, voor mij dan, omdat ze van persoon A naar B naar C en terug schieten elke paar minuten, dan heb je uiteindelijk na dik 40 minuten nog weinig gezien over 1 bepaald persoon in dat programma.

Die Davidsons vond ik echt wel schraal, dat kan toch niet dat je als normale mens denkt om zo aan te komen aan een kerk voor de communie van je kind zonder te denken '' is dat niet wat terover ''
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Ze deden buiten aandacht trekken geen vlieg kwaad lijkt me...
De andere ouders kunnen nog jaren een straf verhaal vertellen. :p
 
Die Floris.... Dat is er zo over dat ge u begint af te vragen of het geen opgezet spel is.


Die Davidsons... Als die arm zijn ben ik ook arm... Maar ik vermoed dat die twee boerkes (toffe gasten wel) een pak geld hebben, maar alles oppotten.
 
Terug
Bovenaan