Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Haha die Floris :rofl:
Gewoon daar al staan in zen spannend onderbroekske is al schitterend.

“Heeft er iemand goesting om ook eens te proeven?” :unsure:
 
Op zondag eten we frietjes met pedigree.. delicatesse zeg ik u !

De Floris heeft dringend wat gedwongen hulp nodig zo
 
En die kip die gescheten had in de pan. Ik ben daar immuun voor zegt hij... Imuun voor salmonella ja?

Varkensstront dampen. Top idee..

Frietjes met pedigree de zondag.. Man man man. Ik zat hier met open mond te kijken en dat gebeurt echt niet rap.

Je denkt soms dat je niet braindead wil zijn. Maar als je zo bent dan is braindead een verademing.
 
Die Louis en Hubert zijn voor mij toch dé figuren ze. Ge gelooft ni dat der nog mensen zo leven, maar de warmte spat ervan daar.

Diene Floris is zo zot of een achterdeur. "sta jij buiten de maatschappij Floris?" "nee, ik ben schilder"

Das tzelfde éh makker
 
Dienen Floris haha, wtf zeg.
Dien kerel had vroeger alles, iets waar ik al heel m'n leven van droom en zie dien nu zeg? Ik dacht dat ik al alles had gezien met die Amerikanen die een nijlpaard in huis hadden, die daar effe binnen kwam en eten maar dit gaat toch nog veel verder want dien kuist zelfs zijn pan niet op terwijl er stront in lag.

Dat varken gedroeg zich als een hond, iemand opgevallen?

De zondag eten we pedigree, dat is beter dan stoofvlees zei dien haha, mee frieten, dat is ook goed haha.

Zouden ze dien beter niet binnen steken?

1 ding begrijp ik niet: met 1150€ inkomen kom je in aanmerking voor een sociale woning, dat is de helft huur minder in zijn geval. Maarja, dan kunde zo nooit leven natuurlijk, dat zal wel de reden zijn dan.
 
Op zondag is het Pedigree, dan mag het wat duurder zijn :rofl:

Ook gewoon die eieren zo los in de pan smijten met schaal en al, zalige kerel dieje Floris
 
Tegen alles immuun zijn, maar wel elke maand 100€ aan medicijnen. Of is dat allemaal om zijn vroegere drankverslaving onder controle te houden 🤔
 
Die Floris is idd de zotste vant spel voorlopig.
De rest kende ik van vorig jaar Alhoewel dat de 2 boerkes/broerkes er niet echt gezond uitzien.

Eigenlijk nooit verstaan, hoe minder om mee rond te komen hoe meer dieren de mensen hebben. Maar das toch een grote kost?
 
Die Floris is idd de zotste vant spel voorlopig.
De rest kende ik van vorig jaar Alhoewel dat de 2 boerkes/broerkes er niet echt gezond uitzien.

Eigenlijk nooit verstaan, hoe minder om mee rond te komen hoe meer dieren de mensen hebben. Maar das toch een grote kost?
Beesten kosten geld, die moto's bij de Davidsons kosten geld, die jacuzzi kost geld,... En het antwoord is altijd dat die mensen "daar ook recht op hebben".

Wat ook zo is, maar het is gewoon een vicieuze cirkel van armoede waar ze in blijven ronddraaien dan.
 
Die Floris is idd de zotste vant spel voorlopig.
De rest kende ik van vorig jaar Alhoewel dat de 2 boerkes/broerkes er niet echt gezond uitzien.

Eigenlijk nooit verstaan, hoe minder om mee rond te komen hoe meer dieren de mensen hebben. Maar das toch een grote kost?
Hangt ervan af; ik heb een Franse Bulldog: 15.75€ kost zijn eten voor ong 5-6 tal weken. Een grotere hond eet meer dus de kost is dan ook groter.
Water is vd fles, kost 0.35€ voor 2 liters.
Een hond is vooral duur als je ermee naar de veearts mee moet gaan en die een operatie nodig heeft. Dan slikken velen eens.

Diene Floris zou geen hond mogen hebben, als die hond een operatie nodig heeft dan kan dien dat niet betalen.
 
Terug
Bovenaan