Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Als ge die boerkes en diene floris ziet leven vraagt ge u toch af hoe corona in godsnaam zo nen impact heeft, want het menselijk lichaam moet toch veel kunnen verdragen :unsure:
 
En die davidsons is toch het beste bewijs van hoe armoede ne vicieuze cirkel is ze.
"ja we betalen het van de privé, maar dat is ook gene vette"
Halve second derachter "ja, wacht, kga hier mijn 2 papegaaien, drie honden, twee auto's, mijne moto en mn twaalf kinderen langs de kant schuiven om in mijne jacuzzi te springen die ik gekocht heb omdat mijnen dop ni volstaat voor de kinesist"
Als ge da zelf ni beseft, tsjah
 
Die lijken toch echt op de familie flodder hé....
In inderdaad, zie hierboven... totaal geen besef van geld... doppen en oud ijzer verkopen 🤣
 
En die davidsons is toch het beste bewijs van hoe armoede ne vicieuze cirkel is ze.
"ja we betalen het van de privé, maar dat is ook gene vette"
Halve second derachter "ja, wacht, kga hier mijn 2 papegaaien, drie honden, twee auto's, mijne moto en mn twaalf kinderen langs de kant schuiven om in mijne jacuzzi te springen die ik gekocht heb omdat mijnen dop ni volstaat voor de kinesist"
Als ge da zelf ni beseft, tsjah
Korte termijndenken hé. Kan zijn dat de kine wat duurder uitkomt dan zo'n jacuzzi. Maar dat ding zuipt energie en water zodat het op lange termijn duurder is. En als het op afbetaling gekocht is zijn de kosten nóg hoger.
 
Den Floris:
- De vaat die glanst maar ik glans dan ook een beetje haha. Hilarische kerel.
- In zijn bloten in dien vuilbak, nog beetjen babyolie.
- Ge moet goed wrijven e en ook langs achteren hahahaha, klig plat.
- En dan zijn broek , zo naar den tattoo man haha. Wa ne kerel.
- Dien tattoo vond ik wel de max.
- Ik heb 1 week eens seks gehad en 2 maand moeten bekomen :).
- Floris is de ster van dit 2de seizoen haha.
- Dan mee zijn 2 kapotte sokken en loopt er in zijn ondergoed rond.


- En de Davidsons tja: 300€ maar op langere termijn kost dat ding veel veel meer dan dienen kinesist en zo duur is een kinesist hier toch niet? Hug? Ik betaal met ziekenkas af minder dan 10€ per keer.
- Papegaaien wel schoon beesten.
- En dien auto waar ze mee rijden dat kan ik niet eens betalen.

- Louis & Hubert flink aangedaan dat de mensen hen zo steunen. Ook leuk dat ze het laten tonen hebben. Was leuk om zien.
 
Wat die Davidson daar allemaal hebben dat heb ik zelfs niet. Die mensen maken gewoon helemaal de verkeerde keuzes.

Die papegaaien aan 1500 het stuk
Overdreven grote feesten geven
Een immense jeep die zuipt van het vaderland weg
Jacuzzi die energie vreet
Geen 1 die daar werkt, ook niet van de kinderen
Een villa waar die vent zijn dopgeld al erdoor gaat om de huur te betalen.
 
Mijn hart smelt bij Louis & Hubert. Typisch voorbeeld van de oude generatie boeren die tot op de laatste snik blijven doorwerken. Zo puur, zo mooi.

Floris is hilarisch, maar 'k begin meer en meer een vermoeden te hebben dat 50% in scene is gezet. Hij is net iets te blij met alle aandacht.
 
Hoe dat die daar in z'n onderbroek door de winkel liep op zoek naar sokken. :laugh:
 
Mijn hart smelt bij Louis & Hubert. Typisch voorbeeld van de oude generatie boeren die tot op de laatste snik blijven doorwerken. Zo puur, zo mooi.

Floris is hilarisch, maar 'k begin meer en meer een vermoeden te hebben dat 50% in scene is gezet. Hij is net iets te blij met alle aandacht.
Ik weet het niet. Die mens zijn hersenen zijn volgens mij gewoon zwaar aangetast door zijn verslavingen.
 
Floris zijn uitspraken zijn geniaal, klopt.
Maar die man is compleet gek, en dat zeg ik niet op lacherige wijze.
Onze hersenen kunnen veel aan maar na 30 jaar alcoholmisbruik kunnen de gaten in de hersenen te groot worden.
 
Mijn hart smelt bij Louis & Hubert. Typisch voorbeeld van de oude generatie boeren die tot op de laatste snik blijven doorwerken. Zo puur, zo mooi.

Floris is hilarisch, maar 'k begin meer en meer een vermoeden te hebben dat 50% in scene is gezet. Hij is net iets te blij met alle aandacht.
Stel dat u gelijk hebt, dan nog zou ik zoiets niet durven.
 
Heeft hij eigenlijk gezegd waarom hij die tattoo liet zetten? Behalve dan ben ik iets waard/heb ik altijd geld bij. Was toch zelfs naar zijn normen random :D
 
In dat geval zal er vast wel weer een simpele ziel een crowdfunding opstarten om hun boete te betalen.
Was er vorig jaar al niet iets soortgelijks gebeurt tijdens het eerste seizoen omdat toen de moeder er nog bij was die aan kanker leed?
 
Was er vorig jaar al niet iets soortgelijks gebeurt tijdens het eerste seizoen omdat toen de moeder er nog bij was die aan kanker leed?

....je hebt helemaal gelijk.
 
Terug
Bovenaan