Don't Worry Be Happy

Don't Worry Be Happy

Mijn excuses :).
Maar mensen moesten eens weten hoevele jobs er nog zijn die maar 1300-1400€ netto zijn. Er zijn er die nog lager zijn.
Ik weet dat hoor, kan me hier ook regelmatig druk maken in mensen die denken dat 2000 euro een normaal loon is. Maar zou zelf wel geen 40u doen voor amper 1600 euro, hoewel dat dichter zal liggen bij de standaard, dan de 2000 die sommigen hier denken.

Ik weet dat hoor, kan me hier ook regelmatig druk maken in mensen die denken dat 2000 euro een normaal loon is. Maar zou zelf wel geen 40u doen voor amper 1600 euro, hoewel dat dichter zal liggen bij de standaard, dan de 2000 die sommigen hier denken.
We kennen beide een baas die maar al te graag maar 1400 euro zou geven aan zijn werkvolk moesten de lonen niet min of meer vast staan per sector. 😁

Zoals iemand terecht opmerkte;

Dus Thomas zegt: Ik zou nooit, zoals Mike, in iemand zijn gezicht kunnen liegen. Ik ga enkele weken terug en citeer Thomas tegen Nick: Ik zou nooit op u stemmen, dat zou ik niet kunnen. 😅🤣🤣 Nog 2 🐀🐀 er uit en de grootste is Zoey!!
Denk dat ge in de verkeerde thread zit. :unsure:

1400€ netto is toch weinig?
Niet te zeggen zonder context he, '' ik deed interimjob in dagploeg'' wat deed je dan, wat is je totale arbeidservaring, etc ?
Ik zat vroeger achter een helpdesk telefoon via interim met weekcontracten en dat was ook maar 1430 netto op een maand, nu doe ik iets anders en dat is ongeveer 1650, mijn broer werkt bij de post en dat is ook ''maar'' net over de 1700.

Als alleenstaande iets deftig huren is dan ook redelijk een utopie geworden, '' hoe moet je rondkomen als alleenstaande? '' door A) niet te loeren naar een moderne flat in het centrum van 950 de maand bv als je inkomen 1.600 is.
Wil je wel perse DIE woning of DIE auto + nog wat leuks elke maand moet je hoger mikken qua paygrade, ik heb ook geen jacht gelijk Gertje want ik heb het geld niet.

Niet te zeggen zonder context he, '' ik deed interimjob in dagploeg'' wat deed je dan, wat is je totale arbeidservaring, etc ?
Ik zat vroeger achter een helpdesk telefoon via interim met weekcontracten en dat was ook maar 1430 netto op een maand, nu doe ik iets anders en dat is ongeveer 1650, mijn broer werkt bij de post en dat is ook ''maar'' net over de 1700.

Als alleenstaande iets deftig huren is dan ook redelijk een utopie geworden, '' hoe moet je rondkomen als alleenstaande? '' door A) niet te loeren naar een moderne flat in het centrum van 950 de maand bv als je inkomen 1.600 is.
Wil je wel perse DIE woning of DIE auto + nog wat leuks elke maand moet je hoger mikken qua paygrade, ik heb ook geen jacht gelijk Gertje want ik heb het geld niet.
Ik woon in een boerengat: 750€ ze tot makkelijk 950€.
Je moet al veel veel geluk hebben als je iets aan 600€ kan vinden zelfs 600€ is reteveel als je maar met moeite 1400€ netto hebt.

De hygiëne van die oude mensen.. Succes aan degene die de lichamen mag opbergen. 'k Zou het nog geloven dat corona in die living zou ontstaan zijn. Verder wel lieve mensen

Dat gezin met 11 kinderen: 535 euro per maand voor de paarden kan er dan wel af voor 2 van die kinderen “want dat werkt als therapie”.

verbaast me niks dat die in collectieve schuldbemiddeling hebben gezeten...

Ook de marginaalste namen ooit natuurlijk, dan weet je al waar die later gaan terecht komen. die kunnen allemaal samen in hetzelfde filiaal van den aldi achter de kassa gaan zitten (no offense naar eventuele medewerkers op dit forum :unsure:)

Terug
Bovenaan