Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Het vet is wat van de soep. Die Davidsons irriteren inderdaad en eigenlijk wordt iedereen nu wat uitgebuit voor reclame. Kijk maar naar de boerkes.De Davidsons: geen geld hebben maar wel minstens 5 tvs, 5 digicorder en 5 PlayStations.
Ik ben het programma eigenlijk beetje beu. Geen enkel persoon is nog interessant om te volgen.JP was nog een interessante kerel maar na 1/2 afleveringen valt dat ook maar in herhaling.
Ja, het is niet meer interessant. Enkel JP is nog wel tof. En inderdaad, met de boerkes gaat het erover.Inderdaad. Het vet is wat van de soep. Die Davidsons irriteren inderdaad en eigenlijk wordt iedereen nu wat uitgebuit voor reclame. Kijk maar naar de boerkes.
En enkelen die men volgt, zoals die bezemsteel in dat bos en JP, laten wel zien hoe het is om van kleine simpele dingen te genieten. Zeker JP is iemand die bewust werkt om te leven, zonder daar bij te profiteren van de staat. Daar kan je toch enkel maar respect voor hebben?
Als kind heb je dan beter geen vader of een goeie stiefvader dan een vader die daar depressief zit.Als ik die JP op een gegeven moment hoor zeggen dat hij kinderen heeft maar dat hij deze heeft achtergelaten omdat dat “leven” niets voor hem was gaat er bij mij toch moeilijk in. Toen is hij bij mij heel hard gezakt op de respect ladder.
Nu vindt ik hem eerder een dikke loser, net zoals elke man die zijn kinderen, en moeder ervan, bewust in de steek laat.
“Sorry schat, ik kan het niet aan, toch niets voor mij die kinderen. Succes ermee, ik ga zo weinig mogelijk werken vanaf nu en alle verantwoordelijkheden ontlopen. Steun van mijn kant moet je ook niet verwachten. Ciaokes byekes”
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het volledige verhaal daarachter, waarschijnlijk wel wat genuanceerder maar krijg je niet mee en is wel jammer.
Vraag me ook af of het pijnlijk is voor zijn ex en/of kinderen om hem nu vrolijk bezig te zien op tv?
Klopt het is genoeg geweest.Inderdaad. Het vet is wat van de soep. Die Davidsons irriteren inderdaad en eigenlijk wordt iedereen nu wat uitgebuit voor reclame. Kijk maar naar de boerkes.
Hij wil, als hij sterft, zijn lijk “als kunst” op sterk water laten zetten, om dan ten toon te stellen of iets in die aard.Wat vroeg Floris nu aan de minister?
www.instagram.com

Die Philippe (van de caravan ergens aan zee een afgelopen seizoen) vraagt daar zelf in de comments of hij niet is uitgenodigd.![]()
Peter Boeckx op Instagram : "#dontworrybehappy viert feest in #kaai31 na de laatste afl op @play4_be allen daarheen gratis inkom"
674 likes, 28 comments - peter.boeckx op March 9, 2022: "#dontworrybehappy viert feest in #kaai31 na de laatste afl op @play4_be allen daarheen gratis inkom".www.instagram.com
2 april is er een feestje in Hamme waar je het allemaal eens kan vragen als je wil![]()
Here you go;Is dit ergens van in het begin te bekijken zonder abo op iets? Ik heb nog nooit van dit programma gehoord.
Die Philippe (van de caravan ergens aan zee een afgelopen seizoen) vraagt daar zelf in de comments of hij niet is uitgenodigd.
Here you go;
![]()
Don't Worry Be Happy online kijken
Don’t Worry Be Happy brengt het verhaal van heel gewone en toch bijzondere Vlamingen, die het al dan niet onverwachts moeten redden met weinig geld.www.goplay.be