Die golden oldies boeien me eerlijk gezegd voor geen meter, ik ben vooral benieuwd of recente toppers als Fargo, Handsmaids tale, What we do in the shadows en ander leuks van F/X en Hulu beschikbaar zal zijn.

Feit dat Palm Springs bvb op Prime Video te zien zal zijn doet niet meteen het beste vermoeden.


Net zoals 24, Lost, Prison Break, Die Hard, Alien, ... ook nog op Prime staan momenteel. Ik denk dat zo dingen tegen dan wel gaan veranderen.
 
Die golden oldies boeien me eerlijk gezegd voor geen meter, ik ben vooral benieuwd of recente toppers als Fargo, Handsmaids tale, What we do in the shadows en ander leuks van F/X en Hulu beschikbaar zal zijn.

Feit dat Palm Springs bvb op Prime Video te zien zal zijn doet niet meteen het beste vermoeden.
Fargo S4 zou naar Disney Plus komen! 🥳

Edit: Bron
 
Laatst bewerkt:
Fargo S4 zou naar Disney Plus komen! 🥳
Dat is awesomecakes. Ik heb echt wel goeie hoop voor Starz eigenlijk. Ik ben bvb happy om eindelijk de draad weer op te nemen met Atlanta en als het laatste seizoen van American Horror Story en What we do in the shadows er op staan is het helemaal zotjes.
 
Hulu heeft bij ons geen enkel nut als de Hulu reeksen in Star komen te zitten he. Star gaat gewoon het beste van Hulu, FX, Fox en dergelijke brengen om de positie van Disney Plus als Netflix concurrent te verstevigen in Europa.
 
Is dat al bevestigd?

Dat de beste reeksen mee zouden komen.

En gaan we eindelijk een Its Always Sunny legaal kunnen zien in België?
 
Ik vind dat echt maf dat dat nog nooit legaal te zien was in vlaanderen.

Dat geen enkele zender dit ooit heeft aangekocht, daar kan ik niet bij.
Ik heb het gevoel dat we met ons land serieus achter staan qua licenties van Series & Films. Ook vreemd dat Disney+ zo laat bij ons beschikbaar kwam.
 
Ik vind dat echt maf dat dat nog nooit legaal te zien was in vlaanderen.

Dat geen enkele zender dit ooit heeft aangekocht, daar kan ik niet bij.
Feit dat we nu pas het eerste seizoen van Schitt's Creek ergens verdoken op de VRT krijgen om elf uur s'avonds toont ook volledig dat vlaamse zenders de waarde van goeie fictie niet snappen, of het doelbewust stiefmoederlijk behandelen uit angst dat hun zelf geproduceerd spul te licht bevonden zou worden.

Je zal maar eens het soort dinosaurus zijn die wat hij kijkt vooral laat afhangen van wat de zenders hier op de planning zetten...
 
Heb ook juist een jaar abonnement afgesloten, wandavision [en Fargo die komt] spreekt me wel aan en zeker met star die erbij komt, wel interessant.

Zal Netflix waarschijnlijk voorlopig on hold zetten.
 
Feit dat we nu pas het eerste seizoen van Schitt's Creek ergens verdoken op de VRT krijgen om elf uur s'avonds toont ook volledig dat vlaamse zenders de waarde van goeie fictie niet snappen, of het doelbewust stiefmoederlijk behandelen uit angst dat hun zelf geproduceerd spul te licht bevonden zou worden.

Je zal maar eens het soort dinosaurus zijn die wat hij kijkt vooral laat afhangen van wat de zenders hier op de planning zetten...
Fargo S4 komt in februari al op Canvas!
2HOplHk.jpg
 
Inderdaad:

Sinds de overname van 21st Century Fox in 2019 is FX eigendom van Disney. Daarom wordt de licentie van Fargo niet meer afgestaan aan concurrent Netflix. Seizoen 4 komt, samen met de andere seizoenen, beschikbaar op Hulu, een streamingdienst van Disney. Deze is in Nederland echter nog niet beschikbaar. Hier verschijnen alle seizoenen, inclusief het vierde, op Videoland
 
Damn, dat zou wel de max zijn. Die zitten intussen al aan 14 seizoenen dacht ik.

Wat 14 :eek:

Damn, op tijd leren stoppen is toch moeilijk in de VS...

Heb er destijds een seizoen of 5 van gezien denk ik. Zeker wel grappig, maar was er nu ook niet zo van weggeblazen als sommige anderen hier precies. Ik was het eigenlijk al vergeten...
 
Ik vond het de max maar heb ook niet alles gezien. Zou wel een pak makkelijker zijn als het ergens voor ons land, legaal te streamen was.

Naar het schijnt mindert de kwaliteit niet. Zo lang dat blijft mogen ze het blijven maken van mij.
 
Terug
Bovenaan