Hulu heeft bij ons geen enkel nut als de Hulu reeksen in Star komen te zitten he. Star gaat gewoon het beste van Hulu, FX, Fox en dergelijke brengen om de positie van Disney Plus als Netflix concurrent te verstevigen in Europa.

Zat/zit Futurama ook niet bij Hulu? Zou wel fijn zijn mocht dat naar D+ komen.
 
Zou die lijst echt volledig kloppen? Want die is echt wel heel dik :)
Ik kan het bijna niet geloven als ik dat zie... ZO VEEL van die oldskool series die daarop staan.

na edit: Ik zie dat het gewoon een lijst is van kandidaten :(
 
Waarschijnlijk kunnen ze wel een groot deel online zetten maar er zijn nog lokale licenties met streamingdiensten en distributeurs dus ik zou me niet te hard pinnen op 1 bepaalde titel. En als een titel in Nederland beschikbaar is, dan is het niet noodzakelijk in België hoewel sommige van die media websites al razend enthousiast worden om dan als onschuldige kijker vast te stellen dat die het gewoon verkeerd begrepen hebben...

Zo staat 24 bvb nog op Netflix maar het is niet duidelijk of die dan verplaatst naar Star, blijft op Netflix of zelfs op beide diensten staat. Sommige titels komen ook pas in de loop van 2021 erop, dus als het niet 23 februari is, dan is er nog niets verloren.

Normaal komt Disney met een PDF lijst van titels maar veel ruchtbaarheid geven ze daar niet aan, het is een droog persbericht dat moeilijk te vinden is en ik verwacht die pas midden februari. Indien er niets is moeten we ons laten verrassen.
 
Ik hoop in elk geval dat die lijst op Streamwijzer niet klopt, want het is voor 85 procent oude brol.

Atlanta, Handsmaid tale, What we do in the Shadows, American Horror story...dat zijn het soort titels die ik anno 2021 op een streamer wil zien, niet Empty Nest en Marmaduke.
 
Ik hoop in elk geval dat die lijst op Streamwijzer niet klopt, want het is voor 85 procent oude brol.

Atlanta, Handsmaid tale, What we do in the Shadows, American Horror story...dat zijn het soort titels die ik anno 2021 op een streamer wil zien, niet Empty Nest en Marmaduke.

"Why not both".
Ik kijk bvb graag wel wat nieuws en de namen die jij noemt staan of op het lijstje of heb ik al enkele dingen van gezien maar ben ook zo fed up met de huidige maatschappij dat ik graag teruggrijp naar oudere dingen. En ik merk rond me dat ik daar verre van (maar echt verre van) alleen in ben. En dan merk je dat enerzijds enkel dezelfde oude dingen non stop herhaald worden en anderzijds veel van die dingen amper tot niet verkrijgbaar zijn op DVD.

Qua oude dingen voor mezelf zou ik bvb echt wel leuk vinden om According To Jim, Blossom, Brothers & Sisters, Cougar Town, Empty Nest, Felicity, Home Improvement, Kyle XY, MASH, My Wife & Kids en The Golden Girls te kunnen kijken. Ik mis zo nog wat 80s stuff als Who's The Boss & ALF.
 
@de hamster The Handmaid's Tale is voorlopig een exclusive van Proximus TV. Dit verlaagt de kans dat het in februari meteen op Disney Star zal verschijnen tot het contract verlopen is. Er is een 5e seizoen van de serie besteld dus mss komt het op dat moment (samen met de eerdere seizoenen) op de Disney stream terecht.
 
Dat ze eens al die animatie series van Fox daar gewoon opzetten!

Bob's Burgers, Futurama, Al die Eth McFarlane stuf.
Waarom koop je anders Fox over, om dan enkel The Simpsons kopje platform te plaatsen?

Vul die Star met Hulu en Fox stuf, en de klanten gaan binnen stromen!
 
Dat ze eens al die animatie series van Fox daar gewoon opzetten!

Bob's Burgers, Futurama, Al die Eth McFarlane stuf.
Waarom koop je anders Fox over, om dan enkel The Simpsons kopje platform te plaatsen?

Vul die Star met Hulu en Fox stuf, en de klanten gaan binnen stromen!
Seth MacFarlane. 😉
 
Men vader wil kijken naar Agents of Shield en dus maar een account aangemaakt. En ik moet zeggen dat ik het toch ontgoochelend vind. Buiten Wandavision en The Mandalorian is er niks voor mij.
- Alle Marvel en Star Warsfilms heb ik op blu-ray
- Deadpool staat er niet op omdat het R rated is
- Daredevil, Jessica Jones, ... staan er niet op
- Ik had stiekem gehoopt op The New Mutants
 
Men vader wil kijken naar Agents of Shield en dus maar een account aangemaakt. En ik moet zeggen dat ik het toch ontgoochelend vind. Buiten Wandavision en The Mandalorian is er niks voor mij.
- Alle Marvel en Star Warsfilms heb ik op blu-ray
- Deadpool staat er niet op omdat het R rated is
- Daredevil, Jessica Jones, ... staan er niet op
- Ik had stiekem gehoopt op The New Mutants

1: jammer, voor mensen die ze niet op blu hebben is het een ander verhaal.
2:Komt vermoedelijk in Star in Februari
3: Lijkt me redelijk duh indien die gemaakt zijn met geld van Netflix, voor Netflix
4: Die komt later wel.
 
Ja ok ik snap het wel. Ik bedoel gewoon voor mij persoonlijk.
Hoe komt het dat films zoals Blade en Fantastic Four ontbreken? Is dat ook omdat die gemaakt zijn door andere studio’s?
 
Ja ok ik snap het wel. Ik bedoel gewoon voor mij persoonlijk.
Hoe komt het dat films zoals Blade en Fantastic Four ontbreken? Is dat ook omdat die gemaakt zijn door andere studio’s?
Blade komt mogelijk via Star beschikbaar omdat de film R rated is, net zoals Deadpool bv. De rechten van Fantastic Four liggen door de overname van Fox terug bij Disney/Marvel, en ik dacht ergens gelezen te hebben dat die mogelijk ook via Star te zien zullen zijn.
 
Hoeveel uren per dag kijken jullie naar films/series? Dat zijn toch veel te veel om écht alles te zien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Why not both".
Ik kijk bvb graag wel wat nieuws en de namen die jij noemt staan of op het lijstje of heb ik al enkele dingen van gezien maar ben ook zo fed up met de huidige maatschappij dat ik graag teruggrijp naar oudere dingen. En ik merk rond me dat ik daar verre van (maar echt verre van) alleen in ben. En dan merk je dat enerzijds enkel dezelfde oude dingen non stop herhaald worden en anderzijds veel van die dingen amper tot niet verkrijgbaar zijn op DVD.

Qua oude dingen voor mezelf zou ik bvb echt wel leuk vinden om According To Jim, Blossom, Brothers & Sisters, Cougar Town, Empty Nest, Felicity, Home Improvement, Kyle XY, MASH, My Wife & Kids en The Golden Girls te kunnen kijken. Ik mis zo nog wat 80s stuff als Who's The Boss & ALF.
Goh, mocht dat eens waar zijn. Mash op een streaming dienst. Mijn favo serie all time.

Je wordt er wel een alcolieker van 🙈🙈🙈🙈. Zoveel dat er gedronken wordt
 
aB23DnP_460swp.webp
 
Ik vind het wel raar dat Star oa een ding voor Hulu zou moeten zijn en ge ook wat Hulu series hebt maar de grootste Hulu content (ik keek bvb wel uit naar "The Handmaid's tale") er niet staat. Of zou dat nog komen?
 
Terug
Bovenaan