Het offline/downloaden kijken via Disney+ is soms ook een avontuur. Daar moeten ook eens wat bugfixes voor komen.
 
Ik heb gewoon de laatste tijd enorm last van sync issues...tv is op Wifi aangesloten, staat op 5m van de modem zonder muur tussen en toch loopt een show gemiddeld 4 keer vast tijdens bekijken.

Google is my friend zeker?
 
Iemand die weet hoe het komt dat de subtitles op mijn ps4 nu plots zo groot zijn? Of hoe ik het kan aanpassen?

En als ik nu mijn controller af zet dan gaat hij op pauze.

Die app is echt niks waart.
 
Iemand die weet hoe het komt dat de subtitles op mijn ps4 nu plots zo groot zijn? Of hoe ik het kan aanpassen?

En als ik nu mijn controller af zet dan gaat hij op pauze.

Die app is echt niks waart.

Het subtitle formaat kan je aanpassen ja. Rechtsboven bij ondertitels en taalselectie kan je verder kijken bij de opties en het formaat instellen.
 
Het subtitle formaat kan je aanpassen ja. Rechtsboven bij ondertitels en taalselectie kan je verder kijken bij de opties en het formaat instellen.
Op de PS app? Ik kan enkel maar door de talen gaan zowel bij ondertitel als bij audio. Verder kan ik niets aanpassen en meer naar rechts kan ik ook niet gaan.

Sinds vandaag:
Veel te grote ondertitels
Ik kan de controller niet meer uitschakelen zonder dat het op pauze gaat
Hij speelt de volgende aflevering niet meer automatisch af.

Hoe kan dat eigenlijk allemaal? Een paar dagen geleden was dat niet zo.
 
Op de PS app? Ik kan enkel maar door de talen gaan zowel bij ondertitel als bij audio. Verder kan ik niets aanpassen en meer naar rechts kan ik ook niet gaan.

Sinds vandaag:
Veel te grote ondertitels
Ik kan de controller niet meer uitschakelen zonder dat het op pauze gaat
Hij speelt de volgende aflevering niet meer automatisch af.

Hoe kan dat eigenlijk allemaal? Een paar dagen geleden was dat niet zo.

Ah nee, gewoon via de TV app. Gebruik die anders gewoon of heb je geen smart TV?
Raar dat dat via PS niet zou lukken, is dat dan niet dezelfde app? Grote ondertitels zijn inderdaad wel irritant ja.
 
Ah nee, gewoon via de TV app. Gebruik die anders gewoon of heb je geen smart TV?
Raar dat dat via PS niet zou lukken, is dat dan niet dezelfde app? Grote ondertitels zijn inderdaad wel irritant ja.
Geen idee of het dezelfde app is. Maar op de app op mijn smartphone staan ze wel goed..

Juist eens gekeken en op mijn android app van mijn telefoon staan ze wel goed, maar ik kan ze ook niet aanpassen..
 
Geen idee of het dezelfde app is. Maar op de app op mijn smartphone staan ze wel goed..

Juist eens gekeken en op mijn android app van mijn telefoon staan ze wel goed, maar ik kan ze ook niet aanpassen..
Dat gaat enkel via tv, of pc dacht ik.alhoewel ik het enkel op tv gevonden had.
Dan veranderd het op Xbox ook.zwarte achtergrond is weg nu , maar bij heel lichte beelden ziet ge de ondertiteling soms niet goed meer nu.staat op het felste ingesteld.
En wat een manier v aanmelden op andere apparaten , helft vd tijd doet het dan ook nog raar.
Kunnen veel leren van Netflix.
 
Hier staat het er ook op. Moest wel via de website opnieuw het wachtwoord ingeven en voor elk profiel 18+ bevestigen. Daarna even gekeken op iOS en daar staat het nu ook tussen.
 
Als ik het goed begreep willen ze binnen het jaar een aanbod hebben van 1000 titels en zitten ze nu aan een 250? Benieuwd wat ze er bij zullen smijten.
 
Terug
Bovenaan