Diablo IV

Diablo IV

Mooie argumentatie....

...maar ik zou dat wel spiegelen tegenover het feit dat lezers met hun pre-orders en dergelijke vaak moeten betalen voor die beta-toegang en dan mogen ze überhaupt wel zorgen dat het werkt. :D
Kga niet liegen, maar ik ben 0 keer gedisconnect en heb max 1 min in queue gezeten... Ik ga niet ontkennen dat er problemen waren, maar dat was enkel de eerste avond, voor de rest was de Béta heel goed speelbaar, elke keer ik em starte zat ik meteen in game en ben er nooit uitgevlogen... Moest dit nu 3 dagen aangehouden hebben zou ik zeggen amai, wa ne fail, maar dat was het nu wel echt niet.

Kga niet liegen, maar ik ben 0 keer gedisconnect en heb max 1 min in queue gezeten... Ik ga niet ontkennen dat er problemen waren, maar dat was enkel de eerste avond, voor de rest was de Béta heel goed speelbaar, elke keer ik em starte zat ik meteen in game en ben er nooit uitgevlogen... Moest dit nu 3 dagen aangehouden hebben zou ik zeggen amai, wa ne fail, maar dat was het nu wel echt niet.
In dat geval ben ik al iets optimistischer. :p

Diablo 2 (LOD) is lange tijd een van mijn meest geliefde games geweest. Ergens hoop ik zeer hard dat Blizzard goed doet hier en de serie terug leven inblaast. Aan de andere kant, koop ik het sowieso niet op dag 1. D3 launch was een ramp, D2 remastered was ook een ramp. Veel previews die ik nu lees klinken veelbelovend, maar als ge dan iemand gelijk Kripp echt diep op de gameplay hoort ingaan, is het toch een twijfelgeval voor mij.

In dat geval ben ik al iets optimistischer. :p

Diablo 2 (LOD) is lange tijd een van mijn meest geliefde games geweest. Ergens hoop ik zeer hard dat Blizzard goed doet hier en de serie terug leven inblaast. Aan de andere kant, koop ik het sowieso niet op dag 1. D3 launch was een ramp, D2 remastered was ook een ramp. Veel previews die ik nu lees klinken veelbelovend, maar als ge dan iemand gelijk Kripp echt diep op de gameplay hoort ingaan, is het toch een twijfelgeval voor mij.
Diablo is voor mij altijd vrij casual geweest dus denk dat ik minder kritisch ben dan anderen, laat staan dan die content creators die echt leven voor deze soort games. D3 had veel flaws, maar ik heb me daar kostelijk in vermaakt, zelf op release toen de drops nog super shit waren en we nog met die real money AH zaten. Ik hoorde nu ook al veel over mogelijks geen zotte end game, ik snap dat voor velen dat echt een doodsteek kan zijn voor een spel als dit. Voor mij persoonlijk is dat dan weer niet zo heel erg, dan kan ik gewoon spelen tot ik de story uit heb en alles gecleared en gedaan heb terwijl ik wat gear grind. Maar nadien kan ik dan makkelijk zeggen ok dit was het en ik kom wel eens terug na een paar content updates. Anderen gaan ongetwijfeld heel teleurgesteld zijn als dit het geval is natuurlijk, wat ik zeker en vast begrijp. Dus als je twijfelt en eerder bij die tweede groep hoort, dan zou ik idd niet voorbestellen en even de kat uit de boom kijken. Het is en blijf Blizzard en je merkt aan de game nu al dat ze vooral focus gelegd hebben ook op hoe bereiken we zo veel mogelijk mensen met deze game ipv hoe Blizzard vroeger vooral keek naar hoe kunnen we een masterclass game uitbrengen. Just my two cents tho...

Laatst bewerkt:
Droprates zijn verhoogd voor de beta van komend weekend.

Screenshot-2.jpg

Servers zijn wat vroeger gestart zag ik op twitch, snel aangelogd en al 65 min queue :)
Gelukkig dat ik hier eens keek, de launch knop in battlenet bleef grijs. Na u bericht eens herstart en toen kon ik op play duwen. Wachttijd was 77min maar is ondertussen al gehalveerd op 10 min tijd naar 27 min

Ja, ik was een kwartier voor dat het zou beginnen ook in de queue gegaan... 47minuten maar uiteindelijk maar 20tal minuten moeten wachten.

allez ik ga nog eens proberen. Gewoon om het verschil tussen closed beta en open beta eens te zien.
In closed ontbraken er toch wel nog wat textures links en rechts.

Doeme, uitlogged op druid om de necro eens te proberen maar kan nu niet inloggen op een ander karakter.
Blijkbaar moet ik opnieuw inloggen. :unsure: crap

Hier d/c .. en weer bij enteren van "Kolvar", vorige beta ook. Als ik daar begon rubberbanding te voelen vloog ik eruit.
Nu 148 min queue. Tijd voor effe wat anders :wtf:

Ik ga gewoon een avondje wachten, morgen zal het wel weer veel beter zijn, of later deze avond/nacht.

Ik zag hier op BG een random bericht van een nieuw member met een Clan invite. Op zicht vond ik dat wel geen slecht idee, maar mss moeten we dat gewoon doen onder BG zelf? Met mensen van het forum hier? Kweet niet of het allemaal cross platform is enzo ook...?

Kga de beta skipped dit weekend gaat zowiezo niks anders dan ques zijn 😄
Viel nog mee vanavond, queue was precies minder lang dan vorig weekend, ook geen disconnects (voor mij althans) deze keer. Dit weekend eens wat andere classes testen, barbarian was niet echt m'n ding.

Iemand druid al op iets hoger level? Vind die nog maar beperkt (level 8 of 9 momenteel)..
Necro moet ik nog testen.

Terug
Bovenaan