Diablo IV

Diablo IV

Mijn laptop draait het op high met een gemiddelde fps van rond de 75, dus jouw pc haalt het wel .

Ik speel met een ps4 controller en neem vlug de muis om dmg te checken als ik van gear wissel.
Normaal gezien altijd Diablo II met k+m gespeeld maar D4 is echt te goed met controller.

Heb altijd D2 en D3 op pc gespeeld met muis en keyboard.
D4 speel ik uit noodzaak op PS5 en heb geen klagen, speelt vlot heb geen issues qua managment ofzo.
Kunnen gamen vanuit je luie zetel is ook wel een surplus :)

Vanavond 20h00 uur is het de voorstelling van Season 1.
Fingers crossed voor vrijdag 21 juli, dan zullen de meeste belgen die willen spelen ook vrij zijn van hun job. :)

Ik heb al gelezen via verschillende websites dat die stream zou beginnen met 15 minuten Diablo immortal info.
Wellicht omdat er anders geen kat zou komen kijken naar een apparte Immortal update.
Het zal proper zijn in de bijhorende chat.. drama incoming :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Vanavond 20h00 uur is het de voorstelling van Season 1.
Fingers crossed voor vrijdag 21 juli, dan zullen de meeste belgen die willen spelen ook vrij zijn van hun job. :)

Ik heb al gelezen via verschillende websites dat die stream zou beginnen met 15 minuten Diablo immortal info.
Wellicht omdat er anders geen kat zou komen kijken naar een apparte Immortal update.
Het zal proper zijn in de bijhorende chat.. drama incoming :biglaugh:

Ben eerder geïnteresseerd in het interessant maken van de endgame dan 1 of andere speciale mechanic die ze invoeren. Er is daar echt veel verandering nodig.

Nee want begint op 20 juli en niet 21 juli. BG in shambles now.

Benieuwd of dat Corruption gedoe voldoende spijs brengt voor endgame anders stop ik weer op lvl70.

Ze hebben het startuur aangepast in de US naar de voormiddag ipv de namiddag, en dus naar een vroeger uur voor EU in tegenstelling tot release
Dus toch al op 20.07 19h00, nog mooier dus aangezien 20.07 de laatste werkdag van de week is. :clap:

Screenshot-2.jpg

Laatst bewerkt:
Tja zoveel nieuws was er wel niet.
En die nieuwe season mechanic is tegelijk een zegen en een vloek.

De zegen in het feit dat het lijkt alsof we de builds serieus gaan kunnen buffen met dat nieuwe slottable season item.
De vloek in het feit dat ze de nadruk leggen dat er heel veel variaties van dat item droppen, met verschillende kleuren slots..
Edit:
Dacht eerst niets te horen over extra stash, maar hoor nu op een andere stream dat het wel zou vernoemd zijn.
Want anders gaat dat toch wel echt miserie geven met die extra season items die droppen.

Tja zoveel nieuws was er wel niet.
En die nieuwe season mechanic is tegelijk een zegen en een vloek.

De zegen in het feit dat het lijkt alsof we de builds serieus gaan kunnen buffen met dat nieuwe slottable season item.
De vloek in het feit dat ze de nadruk leggen dat er heel veel variaties van dat item droppen, met verschillende kleuren slots..
Edit:
Dacht eerst niets te horen over extra stash, maar hoor nu op een andere stream dat het wel zou vernoemd zijn.
Want anders gaat dat toch wel echt miserie geven met die extra season items die droppen.
extra stash is niet voor dit season, ze zijn "aan het bekijken hoe ze dit best kunnen oplossen"
voeg gewoon 7 tabs, prob solved, waarom moet je daar 4 maand aan programmeren :/

extra stash is niet voor dit season, ze zijn "aan het bekijken hoe ze dit best kunnen oplossen"
voeg gewoon 7 tabs, prob solved, waarom moet je daar 4 maand aan programmeren :/
Ja i know, maar er was nu speculatie gisteren dat men toch al een aanpassing ging doen wegens die nieuwe items die gaan droppen in season, omdat er 32 variaties zijn :) en we nu al zonder space zitten.
Er zou toch iets van gevallen zijn tijdens die live, maar ik zat te kijken en ik moet het dan ook gemist hebben.
Dus zal idd wel onzin zijn.
Vandaag eens zien wat de nieuws sites melden over die aankondiging of eens opnieuw bekijken vanavond.

Laatst bewerkt:
Dat is geen oplossing maar het verschuiven van het probleem.

gisteren veel last van delays, zeer vervelend en ging eigenlijk niet volledig weg.
was wel gelijktijdig Alan Wake Remaster aan het downloaden (PS5)
ook in apex legends veel loss en Delay.
nog mensen last van?

anders moet ik het netwerk hier eens resetten. is allemaal via kabel, dus wifi gaat het niet zijn.

gisteren veel last van delays, zeer vervelend en ging eigenlijk niet volledig weg.
was wel gelijktijdig Alan Wake Remaster aan het downloaden (PS5)
ook in apex legends veel loss en Delay.
nog mensen last van?

anders moet ik het netwerk hier eens resetten. is allemaal via kabel, dus wifi gaat het niet zijn.
Gisteren ook last van gehad. Er was wel een live maintenance bezig gisterenavond dus misschien dat het daaraan lag.
Hopelijk vandaag beter

hopelijk, gisteren toch mijn eerste nightmare dungeon gedaan en meteen twee sigils voor de volgende gedropt gekregen :unsure: wel twee exact dezelfde sigils.
level 57, vanaf wanneer/welk level zou WT4 een haalbare optie worden?

WT4 open world is ook een heel groot verschil met nightmare dungeons op WT4.
Het kan zijn dat je heel vlot kan spelen op WT4 maar dat enkel de Dungeons nog te lastig zijn, als je nog niet goed equipped bent.

tis niet dat ik haast heb, maar het levelen zou daar sneller kunnen gaan, als het haalbaar is natuurlijk.
die altars of Lilith zijn precies goed verstopt, ik heb er amper gevonden. Die eerst eens doen want kunnen toch wat stat upgrades bevatten.

Terug
Bovenaan