Diablo IV

Diablo IV

Hoeveel statues of Lilith zijn er in de Dry Steppes? Ik vind er slechts 33 ( en de online guides ook), maar er zouden er 34 zijn?

Ik doe nog ffkes door, zit op een scheet van lvl95 dus deze week lvl100.
Ik haal nog altijd voldoening in het halen van paragon points, en omdat ik tamelijk vlot door NM45-50 raas. In mijn paragon boards heb ik nog wat op de planning staan en wil nog dingen proberen.
Stuk of 3 NM en hebt een kwart lvl en point, gaat nog redelijk.

ik heb gisteren Dry steppes gedaan en volgens mij gaf de map echt 33 aan (de teller als je de rewards wilt zien voor elk regio.)

ben je zeker dat je met je muis de juiste regio van de map aanduidt? want Khejistan is een aparte regio samen met die Howzear die liggen pal naast Dry steppes.

Hier ook bezig met statues. Was het levellen via Tree of whispers dungeons en legion events en sporadisch een NM dungeon wel wat beu.
Het ‘zoeken’ naar statues is nog een pak saaier. Zeker met die k*tmount die altijd bugged 🤦🏻‍♂️

Die statues heb ik tijdens het verhaal gedaan. Gewoon ff een 30-45min doorbijten (per regio) en ik had ze allemaal.

Die statues heb ik tijdens het verhaal gedaan. Gewoon ff een 30-45min doorbijten (per regio) en ik had ze allemaal.

Oh ja, 30-45 mins per zone en 5 zones, da's maar zo'n 3 uurkes doorbijten!

Ge verdient een draai rond uw oren voor die comment.

Alsof 3 uurkes zoveel is in een game zoals Diablo? :tongue: Zeker omdat je het maar 1 keer moet doen en het dan unlockt is op al je characters en voor alle seasons.

Hij heeft toch gewoon gelijk?

Als je dit zaken opdeelt en doet terwijl je aan de story bezig bent is dat inderdaad helemaal niet zo'n grote grind. Als je natuurlijk alles laat liggen en alles nu moet gaan halen zonder afwisseling met iets anders, dan wordt het lang ja.

Maar 3uur nightmare dungeons doen is dan geen grind?
Als ge al het 'saaie' houdt voor op het einde, tja, dan zoekt ge het zelf he.

Kzal u ne sjot onder uw gat komen geven voor uw laksheid!

En als ge alle waypoints hebt, dan gaat het zelf nog sneller. Bij mij was het nog deels zonder fast travel, dus ofwel doet gij iets mis dat ge er veel te lang over doet, ofwel zijt ge niveel gewoon van 'grind'

3 uur NM grind is tenminste minder saaier dan 3u rondlopen. :eviltongue:

(en twas maar vo te lachen é)

3 uur NM grind is tenminste minder saaier dan 3u rondlopen. :eviltongue:

(en twas maar vo te lachen é)
I know ma kvind de Ubisoft games grind veel ambetanter ze :cry:

Kheb mijn vrouw ook aant werk gezet ondertussen (bij 1 regio). Zij op de iPad de map open met statues genummerd en ik rondlopen of rijden van statue naar statue. Het enige probleem bij mij was, ik had soms al een random statue gevonden, dus dan moest ik opletten welke ik al had genomen. Want op mijn gsm wast het soms moeilijk om juist de plaats te vinden (ja kben slecht in aardrijkskunde, zowel ingame als int echte leven :laugh:)

Ff doorbijten en ge zijt er door!
Denk aan al die exp, renown én skillpoints!

Je kan ook een map overlay gebruiken voor de altars, maakt het wat sneller en makkelijker. (voor de mensen die op PC spelen)

Hoe werken die mystery chests nu je daarover begint.
Spawnen die altijd of zijn er dat bv 10 in zo'n helltide waarvan er misschien maar 3 spawnen?

Hoe werken die mystery chests nu je daarover begint.
Spawnen die altijd of zijn er dat bv 10 in zo'n helltide waarvan er misschien maar 3 spawnen?
elke regio van de helltide heeft 1 mystery chest, dus als er een helltide spawnt die 3 regio's overlapt dan zijn er 3 chests.
Maar de spawn punt is random en verandert om de X minuten.
Meestal zet ik op mijn 2de monitor een map op die de spawn punten aangeeft

elke regio van de helltide heeft 1 mystery chest, dus als er een helltide spawnt die 3 regio's overlapt dan zijn er 3 chests.
Maar de spawn punt is random en verandert om de X minuten.
Meestal zet ik op mijn 2de monitor een map op die de spawn punten aangeeft
aha oke thx!

Waarom nutteloos? Ik wil lvl 100 halen en dan maakt het niet uit of dat voor Season 1 of over 5 jaar is.
Seasons ga ik gebruiken om elke keer een nieuwe klasse te proberen. Op die manier rustig spreiden en nog wat anders doen dan Diablo spelen :)
Iedereen speelt een computer spelletje hoe die dat wilt. Fair enough.
Maar deze statement bewijst gewoon dat je niet goed verstaat hoe seasons werken in games zoals Diablo 4.

Het heeft ook totaal geen nut om met karakters die in de Eternal Realm geparkeerd staan verder te spelen. Je kan met je Eternal karakters niet samen spelen met je vrienden. En je kan ook niet met de nieuwe mechanics en events + items + content meedoen.

Eigenlijk moet je gewoon Eternal Realm als singleplayer bullshit beschouwen.

Plezant om ff 5 minuten een bepaalde endgame build te testen, but that's it.

Niemand speelt met geparkeerde karakters in de Eternal Realm.
En voor iedereen die dan gaat zeggen "ik doe dat wel"

Dan heb ik maar 1 comeback. Then you are the exact definition of a "nobody"

Jouw idee van 5 jaar met hetzelfde karakter verder spelen op de meest casual manier slaagt gewoon op niets. Dit is geen subjectieve mening. Dit is gewoon common logical sense.

Level 100 kan je op een week halen. Dan verklaren dat je daar 5 jaar over gaat doen in een realm waar niemand op speelt en daar dan effectief 5 jaar lang single player je ding gaat doen, daar heb ik serieus mijn bedenkingen bij.

Inderdaad.. ik zie menig zeggen dat ze het nu niet leuk vinden en wachten op season.
Maar ik ben pertinent zeker dat de meeste die dat zeggen dan ook dan niet naar 100 gaan spelen. :biglaugh:

En verstaanbaar, ik ben iemand die lang kan grinden in games zonder burnouts, maar snap ook wel met de huidige content dat er velen afhaken.
Maar ik zie niet gebeuren dat men enkel door die seasonal mechanic een heel ander gevoel zal hebben dan wat men nu heeft bij D4 pre-seasonal.
Zelfs Diablo 2 was ook met seasons. inclusief de private mods die zelfs populairder waren dan regular battlenet. In het begin van het seizoen, overvolle servers. Tegen het einde van het seizoen, een ghosttown.
Zelfde met eender ander welk spel met exact dezelfde season mechanic zoals path of exile etc...

Diablo 4 is exact hetzelfde.

Da's net het leuke eraan, elk seizoen nieuwe content en gameplay mechanics. Rush erdoor op een paar weken tijd. Doe uber lilith of whatever de nieuwe seasonal eindbaas, doe wat pvp en dan stop je en wacht je tot het volgende interessante seizoen. Der gaan zowiezo seasons bijzitten met content die je liever skipt en dus gewoon niet speelt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan