LaCucaracha
Well-known member
Hoeveel statues of Lilith zijn er in de Dry Steppes? Ik vind er slechts 33 ( en de online guides ook), maar er zouden er 34 zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dry steppes heeft er 33. Geen idee waar je het haalt dat er 34 zijn? Scosglen heeft er 34Hoeveel statues of Lilith zijn er in de Dry Steppes? Ik vind er slechts 33 ( en de online guides ook), maar er zouden er 34 zijn?

omdat ik volgenq de game er slechts 33 van de 34 hebDry steppes heeft er 33. Geen idee waar je het haalt dat er 34 zijn? Scosglen heeft er 34![]()
Die statues heb ik tijdens het verhaal gedaan. Gewoon ff een 30-45min doorbijten (per regio) en ik had ze allemaal.
Hij heeft toch gewoon gelijk?Oh ja, 30-45 mins per zone en 5 zones, da's maar zo'n 3 uurkes doorbijten!
Ge verdient een draai rond uw oren voor die comment.
Maar 3uur nightmare dungeons doen is dan geen grind?Oh ja, 30-45 mins per zone en 5 zones, da's maar zo'n 3 uurkes doorbijten!
Ge verdient een draai rond uw oren voor die comment.
I know ma kvind de Ubisoft games grind veel ambetanter ze3 uur NM grind is tenminste minder saaier dan 3u rondlopen.
(en twas maar vo te lachen é)

)uhm, hoe?Je kan ook een map overlay gebruiken voor de altars, maakt het wat sneller en makkelijker. (voor de mensen die op PC spelen)

elke regio van de helltide heeft 1 mystery chest, dus als er een helltide spawnt die 3 regio's overlapt dan zijn er 3 chests.Hoe werken die mystery chests nu je daarover begint.
Spawnen die altijd of zijn er dat bv 10 in zo'n helltide waarvan er misschien maar 3 spawnen?
aha oke thx!elke regio van de helltide heeft 1 mystery chest, dus als er een helltide spawnt die 3 regio's overlapt dan zijn er 3 chests.
Maar de spawn punt is random en verandert om de X minuten.
Meestal zet ik op mijn 2de monitor een map op die de spawn punten aangeeft
Iedereen speelt een computer spelletje hoe die dat wilt. Fair enough.Waarom nutteloos? Ik wil lvl 100 halen en dan maakt het niet uit of dat voor Season 1 of over 5 jaar is.
Seasons ga ik gebruiken om elke keer een nieuwe klasse te proberen. Op die manier rustig spreiden en nog wat anders doen dan Diablo spelen![]()
Zelfs Diablo 2 was ook met seasons. inclusief de private mods die zelfs populairder waren dan regular battlenet. In het begin van het seizoen, overvolle servers. Tegen het einde van het seizoen, een ghosttown.Inderdaad.. ik zie menig zeggen dat ze het nu niet leuk vinden en wachten op season.
Maar ik ben pertinent zeker dat de meeste die dat zeggen dan ook dan niet naar 100 gaan spelen.
En verstaanbaar, ik ben iemand die lang kan grinden in games zonder burnouts, maar snap ook wel met de huidige content dat er velen afhaken.
Maar ik zie niet gebeuren dat men enkel door die seasonal mechanic een heel ander gevoel zal hebben dan wat men nu heeft bij D4 pre-seasonal.