Diablo IV

Diablo IV

Ik neem aan dat je nog veel side quests hebt als je ook nog niet alle renown zaken hebt gedaan?
Dus als je daar wat meer van doet + open world events en je bent een paar levels hoger en betere equip zullen die dungeons ook al veel vlotter gaan he ;)

En inderdaad die extra stats maken wel wat uit.
Daarom dat ik eerst de main story gedaan heb, gevolgd door ALLE renown rewards en dan pas nightmare runs ben beginnen doen.

Wat die statues betreft, als je een beetje wilt "cheaten" die kan je allemaal vlot doen met een online map he. :)

Is het verstandiger om van WT3 naar WT1 te switchen voor bvb die altars en side quests te doen?
Het is niet dat ik veel problemen ervaar in de open wereld ofzo maar qua tijdswinst levert het volgens mij wel wat op?

Is het verstandiger om van WT3 naar WT1 te switchen voor bvb die altars en side quests te doen?
Het is niet dat ik veel problemen ervaar in de open wereld ofzo maar qua tijdswinst levert het volgens mij wel wat op?
Ik heb dat ook gedaan voor de lilth althars en dat viel toch wat tegen... de mobs blikven jouw lvl he... Maar op wt2 of 3 zou het nog erger geweest zijn natuurlijk, dis als je het zo bekijkt toch beter wt1.

De side quests doe je beter op wt3 omdat de beloningen ook beter zijn dan.

je gaat die niet zomaar alle 160 doen. Toen ik het deed, stopte ik voor de events die ik op de weg vond, had op het einde ook nog een lvl of vijf gedaan.

die renown kunt ge eerst de alles doen en eens je tier 3 en 4 unlocked krijg je de exp er dan bij of moet je ze opnieuw doen de dungeons dan ?

Als je een dungeon die je nog niet hebt gecleared omvormt naar een nightmare dungeon en pas dan cleart, kan je dan het aspect van die dungeon nog krijgen ?

Ja, maar is het niet zo dat er maar een beperkt aantal nightmares zijn? Ik heb het gevoel dat ik steeds een vijftal dezelfde doe.

Ja er zijn maar een beperkt aantal nightmare dungeons, en dus neen niet alle dungeons kunnen in nightmare modus gespeeld worden.
Er zijn er een 30-tal dacht ik, als je het precies wil weten kan je die dungeon tier list hier opzoeken in de comments of opnieuw googlen.

Als het toevalling een dungeon is die je doet waar je de aspect nog niet van hebt, dan krijg je dat aspect ook ja.

Ik heb de dungeons gedaan die nodig waren voor Aspects en voor Renown. Nu kijk ik gewoon telkens of er een dungeon is die ik nog niet gedaan heb die punten oplevert voor Tree of Whispers. Doe er telkens snel zo twee en je kan weer een cache ophalen daar. Verder nu Helltide en NM dungeons grinden, level 72 TB Rogue dus nog heel lang te gaan …

Zit nu op lvl 73 barb maar totaal geen zin meer in die nightmare dungeons met die belachelijke affixes.
Helaas moet je ze wel doen als je die glyphs wilt gaan levellen.

Beetje nutteloos om nu nog te spelen hé.

Geniet van de zomer en wacht tot season 1 begint.

Enigste dat überhaupt op dit moment permanente progress geeft is gewoon alle 160 statues met je paard aflopen.

Had zowiezo verlof gepakt voor wat festivallekes etc... vanaf 20 juli, dus komt ideaal uit om season 1 mee te beginnen.

Gewoon every season focussen op 1 nieuw karakter als je casual wat met de rest probeert mee te blijven lijkt me het beste.

Waarom nutteloos? Ik wil lvl 100 halen en dan maakt het niet uit of dat voor Season 1 of over 5 jaar is.
Seasons ga ik gebruiken om elke keer een nieuwe klasse te proberen. Op die manier rustig spreiden en nog wat anders doen dan Diablo spelen :-)

ja opt gemak levellen en renown halen voor elke regio.
die statues geven serieus wat attribute boosts en paragon points kunnen zwaar verschil maken.

Vandaag eindelijk mijn rogue naar 60 gebracht. Ondertussen slaat de verveling toch toe, al heb ik nog zoveel te doen (renown, levelen, NM dungeons pushen, build optimaliseren,…).

Allee heb het mij uiteindelijk toch op de pc gekocht. Speelt zalig en heb ne barbarian gekozen om de campaign te doorlopen. En eens s1 begint start ik wel met een andere class :biglaugh:

Waarom nutteloos? Ik wil lvl 100 halen en dan maakt het niet uit of dat voor Season 1 of over 5 jaar is.
Seasons ga ik gebruiken om elke keer een nieuwe klasse te proberen. Op die manier rustig spreiden en nog wat anders doen dan Diablo spelen :)
Inderdaad.. ik zie menig zeggen dat ze het nu niet leuk vinden en wachten op season.
Maar ik ben pertinent zeker dat de meeste die dat zeggen dan ook dan niet naar 100 gaan spelen. :biglaugh:

En verstaanbaar, ik ben iemand die lang kan grinden in games zonder burnouts, maar snap ook wel met de huidige content dat er velen afhaken.
Maar ik zie niet gebeuren dat men enkel door die seasonal mechanic een heel ander gevoel zal hebben dan wat men nu heeft bij D4 pre-seasonal.

Wat nu wel enorm opvalt is hoe 'meh' het bijna is om uniques te zien vallen. Ik herinner me Diablo 2 waar sommige uniques bijna de hemel werden ingeprezen. Hier ligt mijn kist al bijna vol 'uniques' die in het beste geval kaput worden gemaakt om hun legendary aspect te kunnen recupereren. Het zijn in feite rares met een aspect er op. Nu vooral op zoek naar goede rares, waarop ik dan een interessant aspect zet.

Ik herinner met hoe absoluut berserk je werd toen je een Titan's Revenge of Thunderstroke Javelin vond in Diablo 2, dat in combo met lightning fury was gewoon fantastisch.

Beetje nutteloos om nu nog te spelen hé.

Geniet van de zomer en wacht tot season 1 begint.

Enigste dat überhaupt op dit moment permanente progress geeft is gewoon alle 160 statues met je paard aflopen.

Had zowiezo verlof gepakt voor wat festivallekes etc... vanaf 20 juli, dus komt ideaal uit om season 1 mee te beginnen.

Gewoon every season focussen op 1 nieuw karakter als je casual wat met de rest probeert mee te blijven lijkt me het beste.

Voor mij is het nu ook even minder.
Build veranderd naar hybrid blizzard/ice shard en daar wat mee gespeeld. Werkt goed en ben nu lvl 84 maar niet veel zin meer om nog door te doen.
Mede omdat ik weet dat Sorc de grootste problemen heeft in tier 50+ NM dungeons en ook omdat je spijtig genoeg veel te weinig offensive skills kan gebruiken als sorc. Beiden om diezelfde reden dat build variety heel laag is omwille van resistances die niet werken. 3 defensive skills + Frost Nova is gewoon verplicht. Dus het is wat saai geworden.

Alle alters gedaan dit weekend dus klaar voor season 1. Ga voor Necro gaan denk ik, een klasse waar ik absoluut niets over weet. Sorc in seasons zal voor later zijn wanneer resistances gefixt zijn.

same here, even een break (lvl 60 barb) inlassen tot start van season.
Wil me wel nog even toeleggen om alle altars te unlocken voor de start.

Nog beetje aan twijfelen of ik weer barb zal gaan of me een sorc ga maken in s1

Terug
Bovenaan