Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Heb het toch moeilijk in hell met mijn 2 chars. frozen orb sorc moet ik een oplossing vinden voor cold resist. Alleen spelen in hell is niet zo evident.

yew wand of lower resist zou mooi zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Heb het toch moeilijk in hell met mijn 2 chars. frozen orb sorc moet ik een oplossing vinden voor cold resist. Alleen spelen in hell is niet zo evident.

yew wand of lower resist zou mooi zijn :)
Orb combineren met fire ball?
Sorc is zoiezo wel vrij zwak tov dmg. Zeker in hell.

Hammerdin en fishymancer houden het makkelijker uit zonder top gear.
 
Heb het toch moeilijk in hell met mijn 2 chars. frozen orb sorc moet ik een oplossing vinden voor cold resist. Alleen spelen in hell is niet zo evident.

yew wand of lower resist zou mooi zijn :)

Sowieso dual spec gaan. Klassiekers zijn meteorb of blizzballer. Mijn blizzballer houdt het vrij makkelijk vol met enkel mf gear, dus is zeker doenbaar.
 
Sowieso dual spec gaan. Klassiekers zijn meteorb of blizzballer. Mijn blizzballer houdt het vrij makkelijk vol met enkel mf gear, dus is zeker doenbaar.
Wat is je gear dan? En wat is je lvl?

Heb ook blizzballer lvl 86maar moet zeggen dat ik toch zeer veel fireballs nodig heb om de sterkere monsters met cold immune neer te krijgen.... Of de Razan moet een handke toesteken.
Baal of Diablo farmen op hell overleef ik niet met mf gear.

Gear: shako, 35% mf amu, skullders, dual spirit, rare boots met wat resists en mf , 2 nagelrings, chanceguard, goldwrap

Blizzard op zich wel top natuurlijk...
 
Waar farm je zoal?
En wat zoal gevonden?
Momenteel pindle, eldrich, shenck, lower kurast, travincal, chaos sanc, pits en andi.

Kwa buit is het nogal beperkt maar draag dan ook nog geen 100mf.

Tranqs armor
IK helm 40mf
Titans revenge 166ED
Lidless

Momenteel sukkel ik wel met ranged dingen en zit ik wa vast in worldstone keep.
 
Sowieso dual spec gaan. Klassiekers zijn meteorb of blizzballer. Mijn blizzballer houdt het vrij makkelijk vol met enkel mf gear, dus is zeker doenbaar.
ik zit nu met een lvl 67 sorc zuiver fire gespecced. Tot eind nm is dat piece of cake maar hell is ondoenbaar, dus het is tijd voor een respec.
Ondertussen door hell geboost geweest dus ik heb access tot alles en de juiste wp's.

Ik heb totaal geen ervaring met blizzball. zou je die voornemen op een meteorb?
 
Wat is je gear dan? En wat is je lvl?

Heb ook blizzballer lvl 86maar moet zeggen dat ik toch zeer veel fireballs nodig heb om de sterkere monsters met cold immune neer te krijgen.... Of de Razan moet een handke toesteken.
Baal of Diablo farmen op hell overleef ik niet met mf gear.

Gear: shako, 35% mf amu, skullders, dual spirit, rare boots met wat resists en mf , 2 nagelrings, chanceguard, goldwrap

Blizzard op zich wel top natuurlijk...
Shako, war travs, chanceguards, nagelring, 4 ptopaz armor (geen skullders helaas :'( ), eschutas temper (enige niet-mf item), rhyme shield, nagelring, 30% mf rare ring en 30% mf rare amu
Ben zelf lvl 89, diablo en baal farmen gaat daar inderdaad niet mee, maar is ook niet de bedoeling. AT, meph, andariel & pindle runnen is waar het om draait :) (en natuurlijk countess en LK, maar daar heb je geen mf voor nodig).

ik zit nu met een lvl 67 sorc zuiver fire gespecced. Tot eind nm is dat piece of cake maar hell is ondoenbaar, dus het is tijd voor een respec.
Ondertussen door hell geboost geweest dus ik heb access tot alles en de juiste wp's.

Ik heb totaal geen ervaring met blizzball. zou je die voornemen op een meteorb?

Ik denk dat blizzball iets meer dmg output heeft dan meteorb, maar om eerlijk te zijn ben ik gewoon niet zo een fan van meteor :) Beide zijn volgens mij perfect viable
 
Heb het gekocht op Switch en op Pc, kan voor één van de twee mss wel technical refund vragen, maar da komt misschien ook niet over.
Gezien ik wegens een heel ongelukkige diagnose tot eind van het jaar thuis zit heb ik toch te pas en te onpas tijd om te gamen en maakt die Q me wel niet zooveel uit.
Speelt het goed op Switch? Had vroeger diablo 3 op ps4 en vond dat wel goed spelen, maar laatste jaar grijp ik veel sneller naar mn switch ipv playstation.
 
Shako, war travs, chanceguards, nagelring, 4 ptopaz armor (geen skullders helaas :'( ), eschutas temper (enige niet-mf item), rhyme shield, nagelring, 30% mf rare ring en 30% mf rare amu
Ben zelf lvl 89, diablo en baal farmen gaat daar inderdaad niet mee, maar is ook niet de bedoeling. AT, meph, andariel & pindle runnen is waar het om draait :) (en natuurlijk countess en LK, maar daar heb je geen mf voor nodig).



Ik denk dat blizzball iets meer dmg output heeft dan meteorb, maar om eerlijk te zijn ben ik gewoon niet zo een fan van meteor :) Beide zijn volgens mij perfect viable
Ik heb wat zitten rondkijken, ik overweeg eventueel een orb + fireball build
Orb ziet er gewoon erg amusant uit en uiteindelijk moet het plezant blijven. Meteor ben ik net zoals jij ook geen fan van. Daarmee dat ik eventueel focus op fire ball zou leggen.
 
Shako, war travs, chanceguards, nagelring, 4 ptopaz armor (geen skullders helaas :'( ), eschutas temper (enige niet-mf item), rhyme shield, nagelring, 30% mf rare ring en 30% mf rare amu
Ben zelf lvl 89, diablo en baal farmen gaat daar inderdaad niet mee, maar is ook niet de bedoeling. AT, meph, andariel & pindle runnen is waar het om draait :) (en natuurlijk countess en LK, maar daar heb je geen mf voor nodig).



Ik denk dat blizzball iets meer dmg output heeft dan meteorb, maar om eerlijk te zijn ben ik gewoon niet zo een fan van meteor :) Beide zijn volgens mij perfect viable

ik was aanvankelijk meteorb , maar frozen orb - hoewel veel leuker en efficiënter om te gebruiken- doet gewoon te weinig dmg op hell. Heb dan gerespecced naar blizzard en fireball.
Gisteren trouwens een ideaal MF amu gevonden: 30% MF en 20 to all resistances.

PS: zou je die rhyme niet vervangen door een spirit shield? Ok, heeft geen MF maar ik zit zelf op 420% en heb geen MF in wapen, en schild.
 
Kan perfect, spirit is mijn niet-MF schild. Ik heb niet de indruk dat spirit mijn clear speed drastisch gaat beïnvloeden, maar die MF van rhyme gaat het op zich ook niet maken owv de zware diminishing returns van mf boven de 400%. Beide zijn perfect te doen.
 
Shako, war travs, chanceguards, nagelring, 4 ptopaz armor (geen skullders helaas :'( ), eschutas temper (enige niet-mf item), rhyme shield, nagelring, 30% mf rare ring en 30% mf rare amu
Ben zelf lvl 89, diablo en baal farmen gaat daar inderdaad niet mee, maar is ook niet de bedoeling. AT, meph, andariel & pindle runnen is waar het om draait :) (en natuurlijk countess en LK, maar daar heb je geen mf voor nodig).



Ik denk dat blizzball iets meer dmg output heeft dan meteorb, maar om eerlijk te zijn ben ik gewoon niet zo een fan van meteor :) Beide zijn volgens mij perfect viable
Misschien nog nuttig, skills:
fire bolt max
fireball max
fire mastery 8 hard points
ice blast max
blizz max
cold mastery 4 hard points

voor de rest enkel dependencies en de klassiekers 1 puntje (telekinesis, warmth, teleport, ...)
 
clear speed > MF en MF heeft ook diminishing returns. hoe meer MF je hebt hoe minder runes droppen. Bosses runnen is helemaal niet zo efficiënt als het lijkt.

je moet max ilevel zones runnen zoals ancient tunnels, pits, chaos sanctuary,... daar kunnen de high runes en high itemlevel gear droppen.


niet dat je geen mf gear moet dragen, maar dingen zoals nagel, baba,... zou ik nooit equipen. altijd BK of soj in de plaats.

voor sorc :
FCR breakpoint > +skill gear > mf > rest


meer als 300 MF zit je al aan zware diminishing returns. sweetspot ligt rond de 250


dit is best in slot imo. voor meer damage en minder resists kan je die hoto droppen voor echuta.
 
Laatst bewerkt:
Speelt het goed op Switch? Had vroeger diablo 3 op ps4 en vond dat wel goed spelen, maar laatste jaar grijp ik veel sneller naar mn switch ipv playstation.
Eerlijk. Als je graag alleen speelt en als je er niets mee inzit om af en toe de game te herstarten omdat de map niet werkt gaat het wel. Ik speel het soms nog op Switch, maar niet veel.
 
nog steeds niet door normal geraakt :) teveel tegelijkertijd aan het spelen. ondertussen wel in de 5de act geraakt, dus lang zal het wel niet meer duren (?)
 
Terug
Bovenaan