Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Barb
90% gaat hier precies voor sorc :p
Zonder enigma is een sorc natuurlijk de farming char bij uitstek.
Ik ben voor hammerdin gegaan en die is tor hiertoe vrij vlot tot act 4 hell geraakt (buiten die damn undead stygian dolls gerekend 😖). Doet goed veel damage maar mist nog wat resistance. Dit met nog heel basic gear. Het farmen duurt echter wel veel langer omdat je geen teleport kan gebruiken. Kheb wel zo een staff met charges maar al mijn geld voor repairs kruipt in het resurrecten van mijne merc 😅.
 
Ik nam ook altijd Sorc, totdat ik Amazon met lightning fury ontdekte :D. Blijft wel tricky eens je die immunes tegenkomt natuurlijk.
 
Ben met verschillende builds tegelijk bezig eigenlijk :)

- blizz sorc
- hammerdin
- frenzy barb
- summun necro

Door omstandigheden heb ik tot eind dit jaar tijd met hopen.
 
Hier enkel lightning fury lvl 79 maar act 3 hell is beetje een breekpunt . Die voodoo mannekes als die mij 1 keer raken ist zoiezo gedaan want ge geraakt in ne stunlock en teleport word altijd onderbroken . Alles wat niet immune is gaat wel heel snel dood zelfs de act bosses met normal gear is 10 a 15 seconden . Moest ik infinity runeword nu hebben zou alles vele gemakkelijker maken , enkel die 2 ber runes zal ik nooit vinden :/
 
Laatst bewerkt:
Momenteel heb ik deze:
lvl81 summon necro, leuk spelen maar traag in hell
lvl40 fire sorc die moes maakt van alles op haar weg. Dat zal in hell wel andere koek worden
en een frenzy barb, hammerdin en amazon die nog in de kinderschoenen staan
 
Mana probleem voorlopig opgelost. Vandaag rare weapon gevonden met plus 5 mana after kill en 2 tir runes in helm gestoken.
Enkel teleporten is nog wat te gretig.
Net normal achter de rug, maar voel dat ik nog niet klaar ben voor NM.
Crap rings, Amy en boots

Edit zonet wall of the eyeless gevonden...nu 14 mana after each kill :)
 
Laatst bewerkt:
Die queue times zijn echt schandalig e.. WTF JONG! Ik heb al zo weinig tijd om te gamen. Mijn kinderen liggen dan nekeer tegelijk te slapen..

Positie 258 in Q
 
Die queue times zijn echt schandalig e.. WTF JONG! Ik heb al zo weinig tijd om te gamen. Mijn kinderen liggen dan nekeer tegelijk te slapen..

Positie 258 in Q
Triestig als ge dergelijke opmerkingen steeds opnieuw leest op fora. Ik speelde vroeger MP uitsluitend via TCP/IP zonder issues, maar als ik nu online wil spelen met een kameraad is het deze zooi. Ge zou het niet voor mogelijk achten dat ge anno 2021 nog in een queu zit alsof het 15 jaar terug is :D
 
Op zo moment zou je gewoon een refund doen, heb dit niet gekocht voor in de que te zitten constant.
 
Terug
Bovenaan