Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Op zo moment zou je gewoon een refund doen, heb dit niet gekocht voor in de que te zitten constant.
gewoon doen? want hoe meer mensen hier mee akkoord gaan en enkel wat neuten op een forum, hoe meer blizzard dit zal doen in de toekomst
 
gewoon doen? want hoe meer mensen hier mee akkoord gaan en enkel wat neuten op een forum, hoe meer blizzard dit zal doen in de toekomst
Heb wel nog nooit een game refund via Blizzard, dus weet niet wat zij hanteren van regels ? Komt dit dan terug op Bnet of gewoon op mijn rekening ? Het is met paypal betaald geweest.
 
De volgende keer ga ik naar een town en doe ik een elastiekske rond mijnen controller. Kwestie van er niet uitgezet te worden door inactivated.
 
486 hier . Als ik zie dat ik al bijna een uur wachten had voor 90 plaatsen dan is dit 4 uur ofzo :S . Als dit volgende week nog zo is komt er hier ook een refund los erover destiny of cod kan ook problemen hebben maar zoiets totaal niet .

Edit : het is waarschijnlijk dat mensen doen wat hierboven staat dat ge deze situatie krijgt .
 
Ik heb em refund, het geld is al gestort naar men paypal. Maar moet nu nog terug naar mijn bankrekening.
Ik ga wel diablo 3 spelen of POE.
 
Heb wel nog nooit een game refund via Blizzard, dus weet niet wat zij hanteren van regels ? Komt dit dan terug op Bnet of gewoon op mijn rekening ? Het is met paypal betaald geweest.
vorige keer dat ik refund vroeg (bij warcraft reforged en wow shadowlands) kwam dat erbij als battlenet balance
zit nu op batlenet met 180 euro ofzo en eigenlijk koop ik daar nooit iets :)
 
Ben maar offline gestart. Niet moeilijk gedaan over de refund? Ben toch ook aant twijfelen.
Geen last gehad, was meteen in orde. Heb wel technical issues aangeduid en was binnen de 15 min geklonken.
Stond insta op men paypal bij mij.
@Jersy Heb geluk dat naar mijn rekening is gestort geweest. Kon dit ook aanduiden eigenlijk.
 
Heb eigenlijk nooit last van een te lange queue, mss dat ik ook op momenten speel dat de rest moet werken.

Vandaag doorheen NM gespeeld en nu op zoek naar deftigere gear voor hell.

Buit van vandaag: 4s pole die een lvl16 insight is geworden, sorc fireskiller, necro summonsk met 32 life en een mal
 
Queue is er vooral rond 17u of wat vroeger.
Aangezien ik toch van thuis werk zet ik d2 een uurtje voor ik stop met werken al open om de queue wat op te volgen. Eenmaal erin elke 5 min een tikje tegen de muis :)
 
Ik heb dat gisteren ook gedaan. Thuisgekomen met de kinderen. In q gegaan, na 20 mins was ik binnen en dan een uur later ben ik pas begonnen als ze in bed lagen. Er is geen afk mechanic dus ge moet da tikje tegen de muis zelf niet doen..
 
Staat al een 20 tal minuten in q, blijft op positie 208 staan :frown:
straks moet ik overuren doen
 
Heb het gekocht op Switch en op Pc, kan voor één van de twee mss wel technical refund vragen, maar da komt misschien ook niet over.
Gezien ik wegens een heel ongelukkige diagnose tot eind van het jaar thuis zit heb ik toch te pas en te onpas tijd om te gamen en maakt die Q me wel niet zooveel uit.
 
vanaf een uur of 17u30-18u heb ik meestal ook geen Q meer. Meest is over de middag tot aan dat uur.
 
Terug
Bovenaan