Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Meer spelers is beter voor runes (ook voor MF, exp,..), maar het kan wel solo.

Ik heb reeds geluk gehad: Vex (Cows), Ohm (Council in Durance lvl 3), Gul (Chaos Sanc), Ist (Chest in Ancient Tunnels). Nu is het al wel weer ff geleden. (Gul en Ist zijn geen HR's natuurlijk)

Voor de volledigheid, meer spelers zorgt enkel voor een lagere kans op de NoDrop kans. Van zodra het spel bepaalt dat een vijand een drop geeft maakt het aantal spelers niet meer uit, enkel mf om te bepalen of het unique/set/rare/magic/... is. Mf zelf heeft geen invloed op rune drops.

Samengevat: meer spelers = meer drops, maar geen invloed op type drops
 
Lvl 91 Sorc hier (Fire ball/Frozen Orb), wie will mag me altijd toevoegen op PSN: Sgt-Katana. (Stuur dan ook ff ineens een chat)
Kan altijd helpen met rushes of om wat Chaos of Baal runs te doen.

Momenteel Keysets aan het verzamelen om binnenkort een Smiter te beginnen lvlen.
Toegevoegd. Lvl 83 sorc en aan het prutsen in hell act 3 😁
 
Rond de middag een eth CV 4s gevonden bij countess...wil er een deftige insight van maken maar heb al 7 hel runes verprutst en niet hoger geraakt dan lvl14 med aura :D
 
Nog mensen die D2 spelen?
Ik ben er 15 jaar nadat ik het laatst het origineel speelde, weer mee begonnen :D
Ziet er wel goed uit wat ze met de gfx gedaan hebben. Shared stash lijkt me ook wel handig.
 
Terug
Bovenaan