Diablo II: Resurrected

RPG PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Diablo II: Resurrected

Iemand zin om hell te doen? Geen rush...just a Sunday walk in the park. Ikzelf soso lvl 78 meteorb build. Niet sterk genoeg voor solo.

Platform PS5

Edit: just wizardspike gevonden. Wat een boost van mana, res en fcr. Tal orb ff weggeborgen :D
 
Laatst bewerkt:
Hier begint hell wel wat te lukken met men sorc, alleen men merc zou wat langer mogen overleven :)
Hier wat hetzelfde probleem gehad. Serdert mijn merc een treachery runeword op zijn armor heeft scheelt het wel heel wat.
 
Hier wat hetzelfde probleem gehad. Serdert mijn merc een treachery runeword op zijn armor heeft scheelt het wel heel wat.
Das ook een optie. ben momenteel voor Fortitude runeword aan het gaan. Al heel wat countess runs later nog geen Lo gevonden :)
 
Gisteren skin of vipermagi opgeraapt. Ik blijf wel lopen met mijn spirit sword+ shield
wizardspike geeft goede res maar de +skills heb ik hard nodig. De wizardspike zie ik eerder op mijn hammerdin in wording eindigen

Sinds de merc treachery armor op een kraken shell, tal mask en insight op een tresher heeft moet ik er niet te veel meer naar omkijken
 
Is hier een discord ofzo om samen te spelen? Ik ben een lvl 87 paladin maar ben wat beu om random groepen te zoeken die toch maar loot stelen.
 
Ik heb deze recent aangeschaft omwille van nostalgie enzo. Ik wilde eens met een andere class beginnen dan de Paladin en Barbarian waar ik destijds uren heb mee gespeeld. Dus ik dacht why not Assassin... maar dat gaat blijkbaar niet zo goed. Is nogal fragiel... Heeft er iemand wat aanbevelingen voor een goede build? Ik steek veel skillpoints in agility, vitality en strength maar ik krijg nog regelmatig klop van elite mobs.
 
Ik heb deze recent aangeschaft omwille van nostalgie enzo. Ik wilde eens met een andere class beginnen dan de Paladin en Barbarian waar ik destijds uren heb mee gespeeld. Dus ik dacht why not Assassin... maar dat gaat blijkbaar niet zo goed. Is nogal fragiel... Heeft er iemand wat aanbevelingen voor een goede build? Ik steek veel skillpoints in agility, vitality en strength maar ik krijg nog regelmatig klop van elite mobs.
trapper build nemen.

genoeg str en dex voor gear e nde rest vit. trapsin is één van de sterkste builds in game. niet veel slechter dan een puur light sorc
 
Net mijn 3 perf topaz ingeruild voor wealth armor. Eerste pits dat ik doe.... Windforce gedropt :clap:. Is blijkbaar wel bijlange zo waardevol niet meer als back in the day.
 
Net mijn 3 perf topaz ingeruild voor wealth armor. Eerste pits dat ik doe.... Windforce gedropt :clap:. Is blijkbaar wel bijlange zo waardevol niet meer als back in the day.
omdat bow builds in het algemeen sucken sinds er synergies zijn.

als ik me niet vergis gebruiken bowazons allemaal breath of the dying.
 
Al 3u bezig met mf runs en nog geen zak gevonden. Pffff
Plots is je geluk daar hoor. Gewoon blijven volhouden.
Gisteren een halve dag andy/mephi runs op hell gedaan en niets noemenswaardigs. Ik denk nog 1tje en dan stop ik. Dropt mephi wel Oculus en Gheed's fortune in 1 keer.
's Avonds nog eens een Oculus drop gehad en Trang Ouls armor.

Een Shako zou ik ook wel nog eens willen gedropt zien.
 
Shako is hier vorige week ook gedropt. En niet eens bij andi maar bij een van haar minions er rond.

Death's Fathom ook gedropt. Wel niet zo schitterende roll.

Wat runes betreft. Is het beter te farmen met meer spelers? Mijn hoogste tot nu toe is Mal.
 
Lvl 91 Sorc hier (Fire ball/Frozen Orb), wie will mag me altijd toevoegen op PSN: Sgt-Katana. (Stuur dan ook ff ineens een chat)
Kan altijd helpen met rushes of om wat Chaos of Baal runs te doen.

Momenteel Keysets aan het verzamelen om binnenkort een Smiter te beginnen lvlen.
 
Shako is hier vorige week ook gedropt. En niet eens bij andi maar bij een van haar minions er rond.

Death's Fathom ook gedropt. Wel niet zo schitterende roll.

Wat runes betreft. Is het beter te farmen met meer spelers? Mijn hoogste tot nu toe is Mal.

Meer spelers is beter voor runes (ook voor MF, exp,..), maar het kan wel solo.

Ik heb reeds geluk gehad: Vex (Cows), Ohm (Council in Durance lvl 3), Gul (Chaos Sanc), Ist (Chest in Ancient Tunnels). Nu is het al wel weer ff geleden. (Gul en Ist zijn geen HR's natuurlijk)
 
Terug
Bovenaan