Der Weg zur Europameisterschaft 2024

Heb 4/12 tickets gekregen die ik aangevraagd had. Wel cat1 8ste finale dus stevige prijs betaald.

Als je die uitslagen ziet met landen als Gibraltar, dan vraag je je af of ze niet beter op één of andere manier een apart tornooi der ministaten houden. Met onder andere ook San Marino, Andorra, Luxemburg(?), Vaticaanstad(?) en Liechtenstein.

Laatst bewerkt:
Als je die uitslagen ziet met landen als Gibraltar, dan vraag je je af of ze niet beter op één of andere manier een apart tornooi der ministaten houden. Met onder andere ook San Marino, Andorra, Luxemburg(?), Vaticaanstad(?) en Liechtenstein.
Luxemburg doet het vrij goed deze kwalificatie.

da's toch ook het opzet van de nation's league, dat ze in de lagere reeksen tegen elkaar uit komen?

maar: dat zijn mensen zoals u en ik he. die dan matchkes mogen spelen tegen de grootsten van het Europees voetbal, voor volle stadions. en ervoor betaald worden. niet slecht, ook al verliest ge dan 14-0.

De leden van de 1895 fanclub zouden een mail moeten hebben gehad ivm de ticketverkoop voor de Rode Duivels. Ik zit in wave 2, dus ga wel een matchke meepikken in de buurt (Gelsenkirchen, Keulen, Düsseldorf of Dortmund). Benieuwd naar de loting.

Vandaag nog een paar interessante matchen voor de kwalificaties.

Oekraïne - Italië, Tsjechië - Moldavië en Slovenië - Kazachstan allemaal een rechtstreeks duel voor de kwalificatie.

Terug
Bovenaan