3 kameraden ook allemaal niks.Ja hier ook niks, maat van mij ook niets![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 kameraden ook allemaal niks.Ja hier ook niks, maat van mij ook niets![]()

3-0 met een man minderZweden met haar A-elftal na 10 minuten reeds met 2-0 in het krijt tegen Azerbeidjan![]()

maken mss nog een kans via dat play-off systeem ? Wel leuk dat die ploeg zo gegroeid is.Luxemburg gaat gewoon 3e worden in die groep met Portugal. Haha, zalig. 3-0 al tegen Bosnië![]()
Ja, lijkt me dat ze gewoon mogen meedoen aan de PO. En dan is alles mogelijkmaken mss nog een kans via dat play-off systeem ? Wel leuk dat die ploeg zo gegroeid is.

14-0 geworden. effe doorduwen zeggen ze.Frankrijk 7-0 voor bij de rust tegen Gibraltar en elk doelpunt is door een ander persoon gescoord. Opvallend.
Luxemburg doet het vrij goed deze kwalificatie.Als je die uitslagen ziet met landen als Gibraltar, dan vraag je je af of ze niet beter op één of andere manier een apart tornooi der ministaten houden. Met onder andere ook San Marino, Andorra, Luxemburg(?), Vaticaanstad(?) en Liechtenstein.
Conference nations leagueAls je die uitslagen ziet met landen als Gibraltar, dan vraag je je af of ze niet beter op één of andere manier een apart tornooi der ministaten houden. Met onder andere ook San Marino, Andorra, Luxemburg(?), Vaticaanstad(?) en Liechtenstein.
da's toch ook het opzet van de nation's league, dat ze in de lagere reeksen tegen elkaar uit komen?Als je die uitslagen ziet met landen als Gibraltar, dan vraag je je af of ze niet beter op één of andere manier een apart tornooi der ministaten houden. Met onder andere ook San Marino, Andorra, Luxemburg(?), Vaticaanstad(?) en Liechtenstein.
Oekraïne - Italië wel een kraker , zullen de Azurri weer een groot tornooi missen ?Vandaag nog een paar interessante matchen voor de kwalificaties.
Oekraïne - Italië, Tsjechië - Moldavië en Slovenië - Kazachstan allemaal een rechtstreeks duel voor de kwalificatie.
Hebben wel nog een serieuze herkansing geloof ik in de play-offs. Al was dat de vorige keer ook natuurlijk.Oekraïne - Italië wel een kraker , zullen de Azurri weer een groot tornooi missen ?
Noord-Macedonië said noHebben wel nog een serieuze herkansing geloof ik in de play-offs. Al was dat de vorige keer ook natuurlijk.