Der Weg zur Europameisterschaft 2024

Indeed. Kijken of ik voldoende volk vind om in te tekenen op de blinde loting nu.

Wat ik niet terugvind op de site: is er een officieel circuit om de tickets terug te koop te zetten? Dat kan eventueel de maten overtuigen mochten de matchen tegenvallen.
Tijdens het EK in Frankrijk kon je ze gewoon terug verkopen aan de UEFA. Dit jaar niet echt in verdiept of dat weer kan. Ik ga alleen een match of 2 van de Belgen kijken.
 
Waarom doen ze eigenlijk niet...
* tickets verkopen/beschikbaar stellen nadat alle groepen gekend zijn?
* op een normale manier zoals gans de wereld tickets verkoopt voor een festival of concert, vanaf een bepaald uur, open voor iedereen?

Voor de OS is dat ook zoiets, kvind dat best jammer...
Dan nog moet je geluk hebben, en wat gokken, zeker voor latere fases van het tornooi, maar je kan tenminste gerichter gokken.

Edit: het zal wel met de hoeveelheid/toeloop/tijdzones te maken hebben zeker, maar toch.
 
Ik heb voor 6 matchen duo ticket gekocht. We zien wel wat er uit de bus valt. Puur gekeken naar stadions die ik wil zien.
Voor vorig ek ook zo gedaan en had tickets voor 2 matchen, bummer van corona.
 
Waarom doen ze eigenlijk niet...
* tickets verkopen/beschikbaar stellen nadat alle groepen gekend zijn?
* op een normale manier zoals gans de wereld tickets verkoopt voor een festival of concert, vanaf een bepaald uur, open voor iedereen?

Voor de OS is dat ook zoiets, kvind dat best jammer...
Dan nog moet je geluk hebben, en wat gokken, zeker voor latere fases van het tornooi, maar je kan tenminste gerichter gokken.

Edit: het zal wel met de hoeveelheid/toeloop/tijdzones te maken hebben zeker, maar toch.
Ik ga ervanuit dat ge de neutrale tickets bedoelt? Want voor de fan-tickets vind ik het terecht dat de "trouwe" supporter voorrang krijgt.
 
Hollanders komen ook goed weg, 0-1 in minuut 90+3
Het was weer geen beste match van Nederland nee, ik heb gekeken.

Wel moet gezegd worden dat in de eerste helft al een strafschop werd gemist en Griekenland geen fatsoenlijke kans heeft gehad. Uiteindelijk een redelijk verdiend resultaat maar Oranje heeft wel een matige ploeg. Met vooral voorin veel te weinig creatieve spelers.

Dat gaat geen speciaal EK worden voor ons, kwartfinale zou al een goed resultaat zijn.
 
Door de rare kronkels in hoe je kan kwalificeren via de Nations League plaatsen (voor de play-offs voor het EK) kan Ierland maar best verliezen tegen Nederland. Geniaal.
 
Het was weer geen beste match van Nederland nee, ik heb gekeken.

Wel moet gezegd worden dat in de eerste helft al een strafschop werd gemist en Griekenland geen fatsoenlijke kans heeft gehad. Uiteindelijk een redelijk verdiend resultaat maar Oranje heeft wel een matige ploeg. Met vooral voorin veel te weinig creatieve spelers.

Dat gaat geen speciaal EK worden voor ons, kwartfinale zou al een goed resultaat zijn.
Bizarre arbitrage ook.
Eerst helft pakt er een Griek vallend naar de bal : geen penalty
Die fout op van dijk van de eerste penalty vond ik niks
De fout op dumfries bij de 2e vond ik niks
De tackle op brobby vond ik dan ook eerder een penalty.
 
Bizarre arbitrage ook.
Eerst helft pakt er een Griek vallend naar de bal : geen penalty
Die fout op van dijk van de eerste penalty vond ik niks
De fout op dumfries bij de 2e vond ik niks
De tackle op brobby vond ik dan ook eerder een penalty.
Ja dat vond ik nu ook. De 2 gegeven strafschoppen vond ik erg dubieus, beiden erg lichte overtredingen.

De Griek die bal letterlijk vastklemt met de hand op de achterlijn was lachwekkend, 100 procent penalty. Uiteindelijk was 2 uit 4 wel rechtvaardig (en werden de strafschoppen op de juiste momenten gegeven dus het had weinig gevolgen) maar de willekeur was groot.

Nuja, laten we de wedstrijd maar snel vergeten en ons gaan focussen op het EK.
 
Een niet al te interessante kwalificatie verder. Het enige topland dat zich wellicht niet direct plaatst is Kroatië maar die komen er de laatste 2 wedstrijden ook wel door denk ik.

Benieuwd naar volgend jaar! Mooi toernooi in Duitsland.
 
Terug
Bovenaan