Der Weg zur Europameisterschaft 2024

Kern lijkt me nog wel goed genoeg om minstens de groepsfase van eindtornooien te overleven. Op het WK zijn ze er eigenlijk ook behoorlijk onverdiend uitgegaan als ik mij goed herinner. Ze hebben alleen geen topspits, wat duidelijk een groot gemis is.

Kimmich stond tegen Japan trouwens rechtsback, maar die moet altijd centraal op 't middenveld staan. Zeker als je ziet dat nu Can daar stond, dat is gewoon 3 niveaus minder.
Het laatste WK was niet zo verdiend maar als je achter Japan eindigt moet je jezelf toch altijd schamen. En de Duitse statistieken sinds het WK 2018 (dat is een volle 5 jaar) zijn zo bizar slecht, dat is bijna niet te geloven. 17 nederlagen en tal van draws tegen matige landen.

Wij hebben er inmiddels 2 keer van gewonnen, jullie winnen er van, iedereen wint er van. Ik heb er nog steeds niet echt een verklaring voor behalve een selectie die totaal niet in balans is.
 
Opmerkelijke resultaten:

Zwitserland ondanks massaal overwicht 3-3 thuis gelijk tegen Wit-Rusland.

Polen (zonder Lewandowski) ondanks massaal overwicht 1-1 thuis gelijk tegen Moldavie en hierdoor quasi zeker uitgesloten van deelname aan het EK. Er rest hun enkel nog een wedstrijd tegen Tsjechie dat een match minder gespeeld heeft en dat naast Polen nog tegen Moldavie moet aantreden, terwijl ze reeds 1 punt voorsprong hebben.
Geen Lewandowski meer op een groot toernooi helaas, en het is duidelijk dat de Poolse ploeg zonder Lewa gewoon een meelopertje is dat zelfs met 2 rechtstreekse plaatsen, het moeilijk heeft zich te kwalificeren. Hun groep bestond uit Albanie, Tsjechie, Moldavie en de FarOer.
 
Iemand al info ivm met de ticketing?
Je kan je nu al inschrijven voor tickets voor elke match. Let wel op, als je aangeeft om 4 tickets voor een bepaalde match te willen kopen en je bent uitgeloot, moet je ze ook kopen.

Maat voorlopig is het wat blind kopen, aangezien de groepen nog niet bekend zijn.

Heb me wel al voor 1 match in Keulen en Gelsenkirchen ingeschreven in ieder geval.


Hoe het zit met specifieke ticketing vopr matchen van de Belgen weet ik niet.
 
Is sowieso pas na de loting. Er wordt ook naar de punten gekeken die je verzameld hebt. Ik denk dat je ook lid moet zijn van een fanclub
 
Ik heb me alvast voor 2 groepswedstrijden (groep C in Gelsenkirchen, groep F in Dortmund) en 1 kwartfinale in Düsseldorf ingeschreven.
 
Wat was de kostprijs en plaats?
Plaats, geen idee, kostprijs voor een groepsfaseticket zou 30 euro zijn en voor een kwartfinale 60 euro, dit zijn de goedkoopste (meest gegeerde) tickets.
Zoals ik zei, ingeschreven, dus moet daarna dan de loting afwachten, ik hoop er niet op, maar het is het proberen waard. Ik heb telkens ingeschreven voor 4 tickets (wil met m'n pa en m'n 2 zoontjes gaan kijken).
 
Plaats, geen idee, kostprijs voor een groepsfaseticket zou 30 euro zijn en voor een kwartfinale 60 euro, dit zijn de goedkoopste (meest gegeerde) tickets.
Zoals ik zei, ingeschreven, dus moet daarna dan de loting afwachten, ik hoop er niet op, maar het is het proberen waard. Ik heb telkens ingeschreven voor 4 tickets (wil met m'n pa en m'n 2 zoontjes gaan kijken)
Hier leeft ook het idee om 1 of 2 matchen mee te pikken met nen maat of 6. Sommige willen wachten tot het speelschema bekend is van de Rode Duivels, maar dat zal ook niet evident zijn om die dan te bemachtigen in december vermoed ik.
 
Hier leeft ook het idee om 1 of 2 matchen mee te pikken met nen maat of 6. Sommige willen wachten tot het speelschema bekend is van de Rode Duivels, maar dat zal ook niet evident zijn om die dan te bemachtigen in december vermoed ik.
Ja, hier is het vooral om zo'n EK eens van dichtbij mee te maken.
 
Hier leeft ook het idee om 1 of 2 matchen mee te pikken met nen maat of 6. Sommige willen wachten tot het speelschema bekend is van de Rode Duivels, maar dat zal ook niet evident zijn om die dan te bemachtigen in december vermoed ik.
Zonder lid te zijn van de fanclub op dit moment? Dan acht ik de kans enorm klein dat je aan 6 tickets gaat geraken. Laat staan aan de goedkoopste optie. Misschien in München of ergens verder weg waar de vraag niet zo heel groot is.
 
Zonder lid te zijn van de fanclub op dit moment? Dan acht ik de kans enorm klein dat je aan 6 tickets gaat geraken. Laat staan aan de goedkoopste optie. Misschien in München of ergens verder weg waar de vraag niet zo heel groot is.
Indeed. Kijken of ik voldoende volk vind om in te tekenen op de blinde loting nu.

Wat ik niet terugvind op de site: is er een officieel circuit om de tickets terug te koop te zetten? Dat kan eventueel de maten overtuigen mochten de matchen tegenvallen.
 
Terug
Bovenaan