Death Stranding 2: On the Beach

Ik wou op de PC versie wachten maar het kriebelde te hard en gisteren toch aan begonnen.
Topgame uiteraard, had niks anders verwacht :).
Horizon en Death Stranding halen toch echt wel het uiterste uit de Decima engine.
In het begin, die bergen, dat ziet er toch quasi fotorealistisch uit.

Ik ben deze week aan de eerste begonnen, maar het kriebelt al om aan de tweede te beginnen... De eerste heeft me alleszins wel al hooked. Maar klopt wat hier gezegd wordt, enorm veel cutscenes.

Ligt dat nu aan mij maar zie nu geen side quests; ben altijd aan main orders bezig 😅

In de vorige deed ik continu side quests int begin

De side quest kan je vinden als je naar de map gaat. Pijltje links en dan bovenaan bestellingen. Daar staan de verzoekjes. Ook al heel de tijd mee bezig.

De side quest kan je vinden als je naar de map gaat. Pijltje links en dan bovenaan bestellingen. Daar staan de verzoekjes. Ook al heel de tijd mee bezig.
Super! Tis weer ff mijn weg zoeken. Het is te lang geleden van de eerste

Precies wel meer actie gericht van wat ik al heb gespeeld. :p
Toch meer om in een vijanden kamp wat spul terug te gaan halen.

Dit wordt echt een game voor heel de maand vrees ik xD
Sinds lang echt nog eens hooked en effectief uren aan het in pompen.

Dacht in het begin amai gaat nog vlot 22% en toch al wat side gedaan, ondertussen 6 uur side orders gedaan en nog altijd 22% story.
Dan denk ik ah, morgen terug story doen, zie ik in eens weer 10+ nieuwe side orders staan, FML xD

Maar kben niet kwaad, dit is een game waar ge echt uzelf moet in kunnen verliezen, heb DS1 ook 120 uur ofzo gespeeld.
Ik heb hier geen andere verwachtingen... Enige minpunt tot dus ver vind ik wel het verhaal, dat is wel maar aan de zwakke kant, maja...

Kan nog wat beteren ook ofc.. maar atm heb ik niet dat gevoel dat het me even goed gaat vast grijpen.

Dit wordt echt een game voor heel de maand vrees ik xD
Sinds lang echt nog eens hooked en effectief uren aan het in pompen.

Dacht in het begin amai gaat nog vlot 22% en toch al wat side gedaan, ondertussen 6 uur side orders gedaan en nog altijd 22% story.
Dan denk ik ah, morgen terug story doen, zie ik in eens weer 10+ nieuwe side orders staan, FML xD

Maar kben niet kwaad, dit is een game waar ge echt uzelf moet in kunnen verliezen, heb DS1 ook 120 uur ofzo gespeeld.
Ik heb hier geen andere verwachtingen... Enige minpunt tot dus ver vind ik wel het verhaal, dat is wel maar aan de zwakke kant, maja...

Kan nog wat beteren ook ofc.. maar atm heb ik niet dat gevoel dat het me even goed gaat vast grijpen.
Zou toch in orde moeten komen met Kojima.

Is dat dan de pakjes die in random vind en aflever?

Want buiten Main order zie ik niets staan.
En requests van andere users achter materiaal, maar dat is gewoon maar neerleggen en t'is ok

En requests van andere users achter materiaal, maar dat is gewoon maar neerleggen en t'is ok

Je gaat na een tijd 2 soorten side orders krijgen: standard orders & sub orders.
Sub orders zijn de echte side 'quests'. Standard orders zijn die dat je kan grinden. Die resetten na een tijdje.

Zijn beide op te pikken zoals main orders.

Je gaat na een tijd 2 soorten side orders krijgen: standard orders & sub orders.
Sub orders zijn de echte side 'quests'. Standard orders zijn die dat je kan grinden. Die resetten na een tijdje.

Zijn beide op te pikken zoals main orders.
Oke, want zit nog niet ver.

net dat deel van Lou, Australië koppelen ofzo moet ik nog doen

De echte side quests unlock je later pas, in het begin heb je enkel die aid requests en random pakjes die je kan binnen brengen

Mexico is eigenlijk zowat de tutorial zone zoals je in de eerste game ook had.

Laatst bewerkt:
Zit nog altijd in chapter 3 na 25 uur, blijven de standaard orders afgaan xD
Die standaard orders die kan je blijven grinden. :p Die blijven terugkomen? :unsure:
Alle, als ge er plezier aan beleeft zoveel te beter he maar als je ze doet als completionist...

Zelf ook geruime tijd in chapter 3 gezeten alleszins maar gisteren verder gegaan en dat was het ook wel waard. :D

Die standaard orders die kan je blijven grinden. :p Die blijven terugkomen? :unsure:

Zelf ook geruime tijd in chapter 3 gezeten alleszins maar gisteren verder gegaan en dat was het ook wel waard. :D
Ja, maar je kan filteren op welke je nog niet gedaan hebt als ook kan je dat zien bij het aannemen van het order of er een rank bij staat of niet.

Ik wil gewoon elke order doen en S rankje op knallen ;)
Heb toch 5 stars nodig uiteindelijk, want ofc gaan we deze platten.

Ja, maar je kan filteren op welke je nog niet gedaan hebt als ook kan je dat zien bij het aannemen van het order of er een rank bij staat of niet.

Ik wil gewoon elke order doen en S rankje op knallen ;)
Heb toch 5 stars nodig uiteindelijk, want ofc gaan we deze platten.
Ah perfect, hier vanavond ook die filter eens opzetten dan

Terug
Bovenaan