jup, uurke of 2 gespeeld, even terug wennen aan alles, slow start altijd voor mezelf, maar was solid en kijk uit naar meer.Met de CE kon je vandaag al spelen, toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup, uurke of 2 gespeeld, even terug wennen aan alles, slow start altijd voor mezelf, maar was solid en kijk uit naar meer.Met de CE kon je vandaag al spelen, toch?
Bpost blijft staan op voorbereiden van pakje, zal helaas niet voor vandaag zijn...
Kan er ook mee beginnen eindelijk, Ben een van de weinige dat nog fysiek koopt precies.
Ook achter moeten vragen bij MediaMarkt want lagen nog niet eens in de winkel...
Hele mooie intro alvast. En je kan vrijwel meteen zélf spelen. En blijven spelen. Dat was in de vorige wel anders. Nog even opgezocht op YouTube, het eerste anderhalf uur bestond toen vrijwel alleen maar uit cutscenes, nu vrijwel alleen maar gameplay. Top.
Nog wat tips voor wie er aan gaat beginnen:
- je moet de game zelf nog even op performance zetten als je 60 fps wil
- difficulty maakt niet uit, en je kan later altijd nog veranderen
- er valt niks te missen qua trophies
- wel ga je 30 deliveries moeten doen op "casual of higher" dus als je die niet achteraf wil opkuisen, daar mss wel rekening mee houden
Er zijn 4 difficulties: story, casual, normal, brutal. Stel dat je tijdens een pittige boss even zou zakken naar story, nadien best terug omhoog naar casual, zodat je achteraf geen 30 extra deliveries moet doen.
Hier ook fysiek, en ook in MediaMarkt, en 'k vond ze eerst ook niet. Haha. Maar ze lagen in zo een grabbelbak tussen de rayons.
.
Op zich is het gewoon meer van hetzelfde met op elk vlak wel veel improvements en zeker de flow van de early game is in deze stukken beter zoals hier al gezegd, in deel 1 moet je daar wel ff doorbijten. Maar ik zou deel 1 zeker ook aanraden.Bij de 2 zit er ook een recap ingebouwd maar ik vond wel dat er veel belangrijke info in ontbrak.ben nu aan het twijfelen, heb wat gameplay gezien op twitch en de game lijkt wel ok.
Ik heb denk ik Death Stranding 1 op steam staan nu ben ik aan het denken om éérst deze te spelen en daarna de 2 of gwn ne story recap te zien op YT en direct beginnen met 2
Want bijna iedereen zegt dat de 2de toch wel beter is dan 1

De boss fights zijn idd wel super tidious met momenten, dat vond ik bij de eerste game ook al zo.Die cutscenes zijn echt prachtig eh.
Maar die eerste boss fight hoe clunky was datwas blij dat rap gedaan was.
Welke loot bedoel je juist?Net hoofstuk 1 uit. Wat moet je soms doen met al die loot is me soms allemaal niet zo duidelijk