Death Stranding 2: On the Beach

Zijn centen niet waard. :(
Ghoja niks is dat waard imo.

Maar ik ben gewoon echt wel fan van de game en dan maakt me da net iets minder uit.
Ik koop ook niet zo veel CE meer enkel van echt high end top tier zaken die ik echt wil.

In tegendeel denk dat ik er nog eens keer een paar ga weg doen zelf :)

Ghoja niks is dat waard imo.

Maar ik ben gewoon echt wel fan van de game en dan maakt me da net iets minder uit.
Ik koop ook niet zo veel CE meer enkel van echt high end top tier zaken die ik echt wil.

In tegendeel denk dat ik er nog eens keer een paar ga weg doen zelf :)
pm mij xD

Op de release van Death Stranding 2, heb ik eindelijk Death Stranding uitgespeeld. Het is wel een marathon geweest want ik dacht dat het gedaan zou zijn bij Episode 9: Higgs, boy was I wrong :laugh:

DS2 wordt hier insta-buy van zodra hij op de PC verschijnt.

Dark Souls 2 is al uit op PC.

6iDVi5J.jpeg

KtD4GJA.jpeg

JNd0j9R.jpeg

Stijgt toch alleen maar in waarde?
Laatste jaren vind ik alles eerder stagneren of dalen in waarde. Retro game collecting is zwaar aan het dalen.
Net nog iets gaan halen ergens en voor beurs dit weekend verwachten ze weer tegenvallende bezoekersaantallen.

Veel meer mensen de verkopen en veel wordt opgekocht voor het buitenland.

Laatste jaren vind ik alles eerder stagneren of dalen in waarde. Retro game collecting is zwaar aan het dalen.
Net nog iets gaan halen ergens en voor beurs dit weekend verwachten ze weer tegenvallende bezoekersaantallen.

Veel meer mensen de verkopen en veel wordt opgekocht voor het buitenland.
Ik hoor iedereen al jaren klagen dat prijzen maar blijven stijgen. Zolang iemand het ervoor over heeft...
Alles wat ik dubbel had (en nog heb), ging (en gaat) weg aan prijzen die liggen onder de richtprijzen. Anders blijf je ermee zitten, vooral als je als shop de prijs probeert omhoog te krikken. (laat ze maar zitten op die steeds duurder wordende Tombi)

Dat gezegd zijnde, terug ontopic. Ik had die Spider-Man 2 CE gekocht op release wanneer ik geen tijd had de game te spelen. Nog altijd geen tijd gehad en intussen is die CE nog altijd verkrijgbaar en aan -50% zelfs gestaan. Dus deze zal ik wellicht wel kopen, maar enkel als hij ook naar -50% zakt.

Hoe is deze tegenover de eerste?

Lees wat meer actie? Heb eerste gespeeld 10u. Was constant pakketjes brengen en vallen en moest alles terug op.rapen

Ik hoor iedereen al jaren klagen dat prijzen maar blijven stijgen. Zolang iemand het ervoor over heeft...
Alles wat ik dubbel had (en nog heb), ging (en gaat) weg aan prijzen die liggen onder de richtprijzen. Anders blijf je ermee zitten, vooral als je als shop de prijs probeert omhoog te krikken. (laat ze maar zitten op die steeds duurder wordende Tombi)

Dat gezegd zijnde, terug ontopic. Ik had die Spider-Man 2 CE gekocht op release wanneer ik geen tijd had de game te spelen. Nog altijd geen tijd gehad en intussen is die CE nog altijd verkrijgbaar en aan -50% zelfs gestaan. Dus deze zal ik wellicht wel kopen, maar enkel als hij ook naar -50% zakt.
Snap het wel, kheb er tbh gewoon niet naar gekeken. Ik wou deze sowieso meteen spelen en die is al open ondertussen en gaat ook niet weg, tenzij ooit als ik echt alles weg doe. Dus dan kijk ik er minder naar. Kweet enkel geen plaats om het beeld te zetten atm en tis te groot voor in één van men kallaxen :s

Snap het wel, kheb er tbh gewoon niet naar gekeken. Ik wou deze sowieso meteen spelen en die is al open ondertussen en gaat ook niet weg, tenzij ooit als ik echt alles weg doe. Dus dan kijk ik er minder naar. Kweet enkel geen plaats om het beeld te zetten atm en tis te groot voor in één van men kallaxen :S
Kallax vak groter maken, kan perfect.

Terug
Bovenaan