Death Stranding 2: On the Beach

Ah perfect, hier vanavond ook die filter eens opzetten dan
Yes, als je in uw ring menu naar orders gaat, dan R1 naar die filter kunt ge als laatste filter kiezen tussen: completed, S rank, geen S rank, New, ...

Dan zie je ook waar er nog orders zijn, op locatie zelf gaat ge gewoon zien dat de orders geen rank hebben en anders wel ( staat int groot een S of dergelijke op de achtergrond )

De echte side quests unlock je later pas, in het begin heb je enkel die aid requests en random pakjes die je kan binnen brengen

Mexico is eigenlijk zowat de tutorial zone zoals je in de eerste game ook had.
Kga Mexico pas verlaten als ik daar overal elke ster heb denk ik 😅

Daarnet uitgespeeld en toch weer serieus onder de indruk van deze game. Ik hoop dat we in de toekomst nog meer Death Stranding te zien krijgen, Nog een vervolg of eventueel een verfilming zou ook top zijn. Ik ga nu even wachten op de pc port vooraleer ik er weer in duik dus voor wie hem nog zoekt met wat korting af heb ik het alvast te koop gezet op het forum. 🙂

edit: Ik was al vergeten dat er een Death Stranding film gepland stond voor 2027 door A24!

Daarnet uitgespeeld en toch weer serieus onder de indruk van deze game. Ik hoop dat we in de toekomst nog meer Death Stranding te zien krijgen, Nog een vervolg of eventueel een verfilming zou ook top zijn. Ik ga nu even wachten op de pc port vooraleer ik er weer in duik dus voor wie hem nog zoekt met wat korting af heb ik het alvast te koop gezet op het forum. 🙂

edit: Ik was al vergeten dat er een Death Stranding film gepland stond voor 2027 door A24!

🙈🙈 ik moet echt beetje verder doen zo te zien. Ik blijf maar goederen afzetten.

Amai das rap, da is toch ook niet met alle bases op 4/5 sterrren :p?

Amai das rap, da is toch ook niet met alle bases op 4/5 sterrren :p?
Neen hoor lang niet allemaal, vooral de sub missions en standard orders gedaan die op mijn weg lagen naar de volgende main mission of die toevallig in de buurt lagen. Maar belang niet alles gedaan, men totaal tijd was 42u :p

Ze spelen met men voeten, ben ik klaar met alle orders na terug te keren naar deel 1, doe ik 1 main missie want alles was gedaan, stampen ze in eens weer 20 nieuwe standaard orders er bij waar ik net alles gedaan heb xD

Op deze manier ga ik ze wel niet allemaal doen tho... alles staat daar op 5 sterren en eigenlijk is niet veel nut meer om ze te doen. Ga voorlopig toch alles negeren daar en efkes de main verder doen en nieuwe faciliteiten focussen en alles nieuw daar completen.

jammer genoeg een glitch bij mijn laatste base waardoor ik geen plat kan halen,100 uur grind en geen zin om helemaal opnieuw te beginnen

30u. Chapter 6. Heb de indruk dat het nog effe zal duren tot de end credits. Ik geraak gewoon niet tot aan de main bezorgingen 🙈🙈🙈

30u. Chapter 6. Heb de indruk dat het nog effe zal duren tot de end credits. Ik geraak gewoon niet tot aan de main bezorgingen 🙈🙈🙈
Ik nog in 4 na 35, ma dacht wel dat die korter zijn dus denk wel tegen 40 uur aan 6 of zo. Heb alles wel 5 sterren of op een fractie van

Hier ook pas net in chapter 4, de locaties met handige rewards breng ik al naar 5 sterren, de rest ga ik later pas doen. Vond het in de eerste ook wel leuk om achteraf overal nog eens terug te gaan om op te kuisen.

Ik moet nog eens terug keren naar mexico. Voor de rest zo goed als alles op 5 sterren tot waar ik zit en bijna alles bereikbaar met men truck :-). Auto drive muziekje en gaan ! Plus de zo een plak gun die alles op men truck legt. Gewoon voorbij rijden.

Ik probeer elk moment dat ik vrij heb te spelen op ds 2. Voorlopig 12u ver. Kga nog wel even zoet zijn 😅...

Seasoned Porter
Complete 10 deliveries, 10 recoveries, 10 elimination/destruction standard orders with an S rank in Casual difficulty or above.
Wanneer begint dit eigenlijk? heb zeker al paar S rank deliviries gedaan (in casual) maar bljft op psnprofiles op 0 staan

Wanneer begint dit eigenlijk? heb zeker al paar S rank deliviries gedaan (in casual) maar bljft op psnprofiles op 0 staan
Ik heb een vermoeden dat je er nog geen enkele hebt gedaan.
Niet élke delivery telt mee, 't moeten de "standard orders" zijn, en na je eerste krijg je al een trophy "Standard Porter", die heb je nml. ook nog niet.

Clipboard01.png

Damn, dat spel is echt verslavend 😅. Ik vraag me wel af hoe Kojima zo’n concept vertaalt naar zijn team. Hoe leg je zoiets uit tijdens de ontwikkeling? Het is zo uniek. Maar echt, fucking verslavend. Niet alleen de actie, maar zelfs gewoon pakjes rondbrengen, bouwen, materiaal verzamelen... alles. Ondertussen zit mijn private locker op m’n schip al bomvol materiaal 😅. Echt het ideale spel om even helemaal in op te gaan...

Weer hate it or love it zoals de eerste, maar Kojima weet mij toch altijd te boeien met z'n games! Snap wel geen fuck meer van het verhaal, heb het opgegeven.

Terug
Bovenaan